nedjelja, 10. siječnja 2016.

Tag: Potroši do proljeća

Pozdrav drage moje. Ovo je zadnji post do sljedećeg vikenda jer mi u Hrvatskoj sutra krećemo u školu i to je jako tužan događaj. Ali, ja vas nisam došla ovdje mučiti o tome kako idem u školu, nego sam vam pripremila jedan super post. Radi se o Tag-u Potroši do proljeća. Nisam sigurna koliko se proizvoda trebalo izabrati pa sam ja uzela 9 njih.
Ovaj tag mi je predložila jedna blogerica s kojom se stalno čujem, njezin blog možete pogledati ovdje.
I da, u komentarima mi slobodno recite sviđa li vam se podloga na kojoj sam slikala jer sam se dosta potrudila oko slika, pa ako vam se ne sviđa, smislit ću nešto drugo☺
Krenimo!

Prvi proizvod koji želim potrošiti je Balea losion za tijelo jer ja se ne mažem dovoljno losionima, unatoč tome što je moja koža jako suha. Želim koristiti svaki dan losion pa da mi se koža barem malo popravi. Njega ima negdje do pola.


Sljedeće imamo Avon dnevnu kremu. Ovu kremu i još neke dobila prije nekoliko dana i ja sam već sada jako zadovoljna. Ova kremica mi je super, jako se lijepo nanosi, upija se brzo u kožu i ostavlja kožu glatkom. Također je super kao baza za puder. Kao što vidite, puna je. Koristila sam ju samo 3 puta ja mislim, veselim se korištenju ovog i mislim da ću napraviti recenzije dok ih dovoljno isprobam.



Ovdje je krema za ruke i nokte koju nisam koristila već otprilike tri mjeseca. Nije mi se dalo, a i zaboravila sam na nju, zato sam odlučila koristiti ju stalno jer mi je to potrebno, s obzirom da je zima. Mislim da ću je potrošiti do proljeća.

Ovu maskaru koristim svakodnevno i mislim da mi neće biti nikakav problem potrošiti je. Nemam što puno pričati o njoj jer sam je spomenula najmanje 30 puta na ovom blogu.

Ah taj Baby Lips. Malo su mi dosadili, iskreno. Ali, bez obzira na to, želim potrošiti ovaj koji mi je još uvijek super. Sviđa mi se jako boja te ću nastojati koristiti ga češće☺


Kad smo već kod proizvoda za usne, imam i dvije olovke od Essenca. Prva je ova starijeg pakiranja u nijansi Cute Pink koja je lijepa, roza nijansa. Ove olovke se brzo troše tako da mislim da ću ih uspjeti potrošiti, ako se nekoliko puta našminkam s njima.

A sljedeća olovka je ova, novijeg pakiranja u jako lijepoj nude nijansi, Satin Mauve koju ću pokušati koristiti što češće mogu jer ju nisam baš istrošila.

Imamo i jednu paleticu kod koje želim doći do pana bar dvije nijanse, ako ne znate što je pan, pa to je zapravo ono dno hah. Uglavnom, ova paletica je super za dnevne lookove, a i dosta sam je već potrošila.

I zadnji proizvod, na koji sam skoro zaboravila, je puder! Ovo je isto skoro pa cijeli puder. Kupila sam ga prije neka tri tjedna, ali s obzirom da su bili praznici većinu vremena sam bila nenašminkana pa ga nisam koristila, ali sad se on vraća u svakodnevnu upotrebu☺

I to bi bilo sve drage moje, čujemo se drugom prilikom♥

Broj komentara: 16:

  1. Sigurno ces potrositi do proleca
    Slike su ti jako dobrog kvaliteta

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su diiiivne, podloga je odlična zaista.☺ Razmišljam da ti se priključim...♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post draga, inače za podlogu slike može ti pomoći list od bloka. :)
    Pridružit ću se tagu. :)
    pogledaj moj blog i učlani se uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/mini-recenzije-rare-gold-skin-so-soft.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaoo mislim da su essence maskare jedne od boljih koje imam , za cenu su jako kvalitetne moram priznati,a i četkica je predobra. :D
    Stvarno ima dosta ''teskih'' proizvoda i mislim da ćeš se pomučiti pogotovo oko Baby Lipsa ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova paletica sjenila je super imam je ja i boje su mi genijalne! Kakva je ova essence krema za ruke?

    OdgovoriIzbriši
  6. Odliičan postt ljepoticee!!!
    Ako želiš učlani se na moj blog to će mi mnogo značitii LOVE!!
    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! Sretno u trosenju XD
    Za ovu kremu za ruke i nokte nisam znala, ali sada cu je definitivno kupiti :D

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši