subota, 2. siječnja 2016.

What's on my phone?

Pozdrav! Ovih dana sam pogledala jako puno ovakvih videa i eto, odlučila sam i ja to napraviti. Kao što vidite iz naslova radi se o postu What's on my phone, meni je ovo zanimljivo gledati, ali ne znam je li će i vama biti zanimljivo ovo čitati. Bez obzira na to, nadam se da ćete uživati. 
I ako imate neku aplikaciju s kojom ste zadovoljni recite mi u komentarima ☺

Moj mobitel je LG G4C. Dobila sam ga za Božić i jako mi se sviđa. Moj je ovaj zlatni.

Ovako izgleda zaključani zaslon. Imam ovu marble pozadinu koju sam našla na Pinterestu. Postavit ću vam dolje link pa me možete pratiti. Gledajući dosta videa primijetila sam da je ova pozadina dosta popularna.

I kad dotaknete zaslon pojavi vam se ovo da upišete lozinku, tj. PIN. Uvijek imam lozinke na mobitelu tako da i ovdje imam. Ne sviđa mi se kako izgleda zaslon kad se to pojavi, ali to uopće nije bitno.

Nakon što sam upisala lozinku pojavi se ova stranica koju koristim. Imam samo dvije stranice na zaslonu i to mi je okej jer ne volim imati previše stranica koje su najčešće poluprazne. Ovdje mi se nalaze sve aplikacije koje najčešće koristim, a to su najviše društvene mreže. Imam još i neke aplikacije koje su mi baš potrebne. Pozadina mi je neka watercolor u nježnim nijansama i pronašla sam je, naravno, na Pinterestu.

Prva aplikacija koju vidimo gore je Instagram zato što je Instagram život. Jedna od najdražih aplikacija ikada i obožavam ju. Obavezno me pratite na Instagramu, zovem se petra779. Trenutno sam u fazi slika koje su crno bijele jer mi se to jako sviđa, tako da mi feed još nije onako kako želim da bude. I da, znam da mi je mobitel pri kraju haha.

Sljedeće imamo Messenger, nema ništa posebno u vezi njega, okej je, ima fora smajliće i treba mi da mogu odgovoriti na poruke. 
WhatsApp je kao što vjerujem da znate, isto aplikacija za poruke i pozive. Jako volim i Wapp jer mi je puno bolji od Messengera i Vibera, ima predobre smajliće, možemo snimati glasovne, slati videe i super je.
VSCO je ja mislim najpoznatija aplikacija za uređivanje slika, svi ju imaju. Meni je predobra, definitivno najbolja app za uređivanje slika, s najboljim filterima. Koristim je za uređivanje slika za Instagram najčešće i odlična je.
Onda imamo dragi Snapchat. Nije uopće kompliciran za korištenje, samo da kažem. Jako volim Snap iako sam ga tek nedavno složila. Jedina stvar oko koje sam razočarana je to da sam krivo upisala Username kad sam ga radila i ispalo je MikaeKson umjesto MikaeLson i to se više ne može promijeniti. Ovo me stvarno rastužuje. I da, definitivno me možete pratiti i ovdje jer zašto ne? Username ( čitajte nesretni username) mi je mikaekson7.

Imamo i CleanMaster koja je odlična aplikacija za čišćenje svih nepotrebnih stvari koje vam se mogu naći na mobitelu. Preporučujem da ju skinete jer je jako korisna. Neće vam obrisati nikakve stvari i to, samo neko smeće koje sami ni ne možete obrisati. Ovako izgleda dok sve to briše.



Imamo Facebook Lite koju niti ne koristim, ali eto, imam je. 
Retricu koju također rijetko koristim jer se ne volim slikati s efektima, nego običnom kamerom, ali nekad je potrebna.
Youtube koji je must have, zar ne?
Onda imamo Pinterest koji sam napravila prije nekoliko mjeseci, ali nisam ga koristila. Sada sam ga tek počela koristiti i odličan je, opsjednuta sam, iako još uvijek jako volim i We heart it i Tumblr.
Ima jako kreativne ideje i baš se može mnogo toga korisnog pronaći. Link ovdje. 

Onda imamo Flashlight ili Svjetiljku koja je nekad stvarno potrebna.
Sljedeće dvije ikonice nisu zapravo aplikacije, nego neki prečac koji stvara CleanMaster. Ovaj prvi je za to da zaustavite aplikacije koje vam jako troše bateriju u toku punjenja. Znači, ako stavite mobitel puniti i nećete ga koristiti samo zaustavite te aplikacije pa će se baterija prije napuniti. 
A drugi je za ubrzanje mobitela. Dovoljan je jedan dodir i mobitel vam se ubrza. Fora su mi ove 'aplikacije' jer stvarno pomažu. 
Imam još Chrome koji najčešće koristim kad idem preko mobitela na blog. A i super mi je ako na brzinu moram nešto pogledati na internetu.
Još imam i Followers+ za Instagram. To je aplikacija koja vam prikazuje tko vas je počeo slijediti, to vas je prestao slijediti, koliko imate ukupno lajkova i takve stvari.

Još imam Go Keyboard. To je aplikacija preko koje si instalirate određenu tipkovnicu kako bi imali smajliće, ljepšu tipkovnicu itd. Možete staviti i neku svoju pozadinu.
I sada imam one klasične aplikacije koje su mi potrebne, a to su: Galerija, Kalendar, Glazba, Sat i Trg. Play.
Ispod imam Telefon, Kontakti, Kameru i Poruke. 
Sljedeća stranica mi je zapravo ona glavna, ali ju ja ne koristim baš tako često. Jedino kada gledam prognozu haha.

Ovdje mi zapravo nisu ni posložene aplikacije kad ovu stranicu ni ne koristim.
I sad ova ikonica u sredini dolje, sa točkicama je izbornik. Koji također ne koristim baš često jer su mi najvažnije app na zaslonu, ali ovdje su one sve dosadne aplikacije koje dođu s mobitelom. Ovo je prva strana:

U ovoj mapi koja je došla s mobitelom nalaze se ove aplikacije:

I na drugoj stranici su skinute aplikacije.

I još bih htjela reći da CleanMaster ima jednu jako korisnu stvar, a to je da aplikacije koje smatrate privatnima možete još jednom zaključati pri čemu ćete morati nacrtati određeni znak. Ako se taj znak dvaput pogriješi kamera uslika 'onoga tko vam je njuškao' po aplikacijama. Meni je ovo baš fora i korisno.

I to bi bilo sve za ovaj post, duži je nego što sam mislila da će biti, ali dobro, pozdrav♥ 

Broj komentara: 14:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti! Zadnja kamera ima 8 megapiksela, a prednja ima 5 :D

      Izbriši
  2. Odlican post,definitivno cu instalirat Clean Master☺!
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Eee a tebi radi VSCO? A ja imam LG L50 i neće da radi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radi bez problema:) Probaj deinstalirati pa ponovo instalirati.

      Izbriši
  4. Diivnan post! Obožavam ovave da čitam. Sve aplikacije koristim, a takođe najviše volim Whatsapp.☺ Inače jako mi se dopada tvoj Instagram feed.♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post , koristim skoro sve aplikacije koje si nabrojala. :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, ja koristim istu tipkovnicu kao i ti odlična je :)
    pogledaj moj blog i učlani se / uzvracam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-kraj.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo... vidim da dosta ljudi snima ili pise postove s ovim naslovom, znaju biti korisni :)

    OdgovoriIzbriši