subota, 23. siječnja 2016.

Želim proljeće, novi izgled bloga?!

Daa si najgora neka pričaju lalalal.
 Bokić ljudi moji. Oprostite zbog weird uvoda, ali trenutno sam opsjednuta pjesmama Top Model i Ramdagadam, ne znam što mi je. 
Uglavnom, ispričavam se još jednom što dosta dugo nije bilo posta, mislim da oko tjedan dana jer nisam stvarno stigla, a i nisam imala neke posebne ideje, ali zato sam danas ovdje s vama.
Nisam pripremila ništa posebno, samo malo razgovora s vama haha. Okej, ja nemam pojma što pričam, ali ako vam je dosadno kao i meni nastavite čitati :D

Upravo sam nakon sat vremena napisala članak za Teen s kojim sam prilično zadovoljna tako da uskoro očekujte i to, ali sve ću vam postaviti ovdje kada bude objavljeno. Jako sam sretna  što pišem za Teen☺☺

Isto tako hvata me nostalgija za proljećem. Oh, da, ja veliki fan zime želim da je proljeće. Volim ja dok je sve bijelo i hladno, ali malo mi je sve to dosadilo. Ne da mi se više ići u školu, a vani je -11 pa se moram obući kao mali dječak na Antarktici. Želim da je proljeće pa da hodam vani u kratkoj majici i mojoj vesti do poda. Također, želim nositi Vansice. Je li normalno da mi nedostaju tenisice? o.O 
Uglavnom, jedan od većih razloga zašto želim proljeće je to da ću se moći ljepše i laganije oblačiti. Također, biti će i sunca. Moram reći da mi nedostaje onaj osjećaj kad se probudim, a vani sija sunce. Sada tek shvaćam koliko me taj prizor ispunjuje, bolje se osjećam. Ali, brzo će to sve doći, ubrzo ću ja pisati i favorite ožujka hah.

Kako sam već spomenula u naslovu, planiram novi izgled bloga. Imam već jednu ideju ii sad ću probati to realizirati. Vidjet ću kako će ispasti, pa ako bude dobro stavit ću ga ovih dana, ali moram još pronaći pozadinu i sve to, znate kako to ide. Ovaj izgled mi je pomalo dosadio, a i nije više Božić, pa reko, bilo bi vrijeme da ga promijenim. 
Hm, što se još događa u mome životu?
Eh, da, pročitala sam Dnevnik Anne Frank i to je tako predivna knjiga ajme. Plaše me ratovi. Nadam se da nikad nećemo morati proživjeti tako nešto, iako toga ima i danas. I danas se djeca skrivaju, umiru, plaču i ovaj svijet više nije normalan. 
Uglavnom, jako mi se svidjela knjiga jer je baš realistična, što je logično jer je to dnevnik i to je stvarno ona pisala.
Sad imam želju ići u Amsterdam posjetiti njezinu kuću.

I moja draga Sara mi je donijela knjigu Online Girl. Aj, zamislite, mislim da sam jedina osoba koja još nije pročitala tu knjigu. Nakon što pročitam očekujte moje dojmove o njoj jer znate da ću to podijeliti s vama, mislim ja puno toga dijelim s vama haha.

I to bi bilo sve ja mislim, ako imate kakve ideje za sljedeće postove napišite mi to u komentarima jer nemam baš neke ideje i pozz♥ 

Broj komentara: 18:

  1. Preeedivan post,prelijepo si napisala i potpuno se slažem sa tobom u nekim stvarima :) i sam poželjela proljeće,ljeto,da se lagano obučem,ovako hodam kao eskim :'D kod mene je noćas -11°c :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa hvala tii♥ I kod mene je bilo, ujutro dok idem u školu, užas..

      Izbriši
  2. Savršeno kao i uvijek! I ja sam isto ogroman fan zime, ali već mi fali ljeto i proljeće, i ljepše vrijeme. Ja volim kada sam ja u kući, čitam nešto, a napolju pada snijeg i vlada praznična atmosfera, ali stvarno mi je dosadilo ustajanje u 6h ujutro i odlazak u školu po onim najvećim hladnoćama. Jedva čekam vidjeti novi izgled bloga! I ja sam pročitala Anu Frank još prošle godine, i iako se većini osoba koje poznajem knjiga nije dopadala, ja sam oduševljena! Dopada mi se što je sve napisano u vidu dnevnika, i nekako kada pomislim da se sve to stvarno desilo... Svi ti njeni problemi, to što je morala biti zatvorena i ne znam... ali, knjiga mi se zaista dopada, i kada sam je pročitala, stalno sam čitala i dodatne članke i gledala slike, baš sam bila zainteresovana, hah. Uglavnom, da ne dužim više, odličan post, i baš super pišeš ovakve postove! :D :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/


    OdgovoriIzbriši
  3. Zbog tebe pola grada preći ću da budem tuuu :'D
    I ja željno iščekujem proleće. Nisam obožavalac zime i mrzim hladno vreme, pa jedva čekam da se budim uz zrake sunca i u pidžami kratkih rukava. I da, nisi jedina koja nije pročitala 'Onlajn devojku', ali planiram da je pročitam uskoro.❤

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja jedva čekam proljeće, dosadili su mi džemperi, kaputi mada ih voliim. Dnevnik Anne Frank je super, pročitala sam prije nekoliko godina tu knjigu. I ne, nisi jedina koja još nije pročitala Online Girl. Ja čekam da dođe u naše knjižare pa da konačno kupim i pročitam. :D♥

    Posjetite moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. ahh.. mi koji smo na moru želimo na snijeg, a vi koji ste na snijegu želite na more :D ali također i ja želim proljeće, tad je vrijeme savršeno! :)

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj draga, odlicno si ovo napisala. I ja isto zelim sto prije da nastane proljece.
    I da, ako hoces uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Još jedan fan proleća ovde! I meni je više dosta zime i tmurnog vremena i sama postajem takva...A Dnevnik Ane Frank mi spada u omiljenje knjige. Ta priča je ostavila ogroman utisak na mene. I još samo da ti kažem-nisi jedina koja nije pročitala knjigu...A imam ogromnu želju!♥ Super su ovakvi postovi, nastavi da ih pišeš :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaojj, cini se kao da svi jedva cekaju kraj zime, a meni je ful zao sto je vec na pola. Stvarno nisam neki ljetni tip cure. Dnevnik Ane Frank sam procitala prosle godine i definitivno je jedna od meni najdrazih knjiga. Ti si barem nabavila Online Girl, u nasim knjizarama je jos nema :(
    Pogledaj novi post kod mene i postavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ma doći će i kod tebe pa ćeš čitati:D♥

      Izbriši
  9. Amazing Post! And Love the watch ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši