nedjelja, 14. veljače 2016.

All Time Favourites- Music, Books, Shows etc.

Znate one pjesme, filmove, serije, knjige koje vam nikad ne dosadne? Možete tu pjesmu poslušati 100 puta i kad je čujete nakon tri mjeseca opet se obradujete. E baš o tome je moj današnji post, o stvarima koje volimo cijelo vrijeme i koje nam ne dosade. Biti će 4 kategorije, a to su glazba, serije, filmovi i knjige.

Glazba
Lost Frequencis- Reality
Ova pjesma me podsjeća na kraj ljeta, na početak srednje škole, na to dok sam išla u 6 ujutro u kratkim majicama u školu.. Bilo je to lijepo razdoblje.
R. City- Locked Away
Hozier- Take Me To Church
Predivna pjesma! Obožavam ju još uvijek.
Gotye- Somebody That I Used To Know
Bastille- Pompeii
Bastille- Things We Lost In Fire
Imagine Dragons- Demons
Lana Del Rey- Video Games
John Legend- All Of Me
David Guetta- She Wolf
Možda sam neku pjesmu zaboravila, ali uglavnom to su te.

Serije 
The Walking Dead
Ovo je serija koju pratim od prošlog ljeta, znači uskoro bude 2 godina i jako je dobra serija. Iako ju već dugo nisam gledala jer gledam neke druge pa ne stignem, svejedno je volim. Nastavit ću gledati čim pronađem malo vremena.
The Originals
Razmišljala sam da ovu seriju počnem gledati, ali  nikad zapravo nisam sve dok mi jedna cura nije rekla da obavezno to gledam i od tada je jako volim. Po ljeti sam znala pogledati i po 5 epizoda i cijelo vrijeme sam bila samo opsjednuta Klausom i svime time. Sad ju pogledam s vremena na vrijeme i na trećoj sam sezoni.
Teen Wolf
Ovo je najbolja serija ikad. Serija uz koju sam ja psihički vezana haha. Ovaj i prošli vikend sam pogledala sve epizode koje su izašle i jedva čekam da u utorak izađe nova, koju ću ja nažalost pogledati tek u petak.
Ovo je tako lijep citat.

Pretty Little Liars
Serija za koju smo svi čuli i pogledali barem jednu epizodu ( a neki od nas i sve sezone :D ). Ovo je serija koju sam počela gledati s otprilike 11-12 godina i tad mi se već svidjela. A nakon što sam ju počela gledati preko interneta ljubav se povećala. Iako, jako volim ovu seriju i likove ima jednu manu. Tj. to i nije mana, to je moja mala zamjerka. Ja sam nekoliko godina čekala da otkrijem da je **** A? To me je tako razočaralo, očekivala sam nešto bolje, ali oke. Seriju nastavljam gledati, pa da vidimo tko je ta Uber A.

Hawaii Five O
Ovo je serija koju gledam svaki vikend jer se prikazuje na televiziji. Također je gledam i na internetu. Sve je nekako akcijski, uzbudljivo i super mi je. Gledaju je čak i moji roditelji. 

Filmovi
Harry Potter
Nisam ove filmove gledale od ljeta i baš sam se zaželjela. Dođe mi da stavim neki film od 2 i pol sata, ali moja gimnazija baš i ne dopušta da 2 i pol sata ležim pred kompjuterom. Harry Potter će pričekati ljeto pa ćemo se opet družiti jel :D

Hunger Games
Trebam li što reći? Najdraži filmovi ikada.

Divergent
Isto kao i kod Igra Gladi.
The Maze Runner
Prvi dio sam pogledala prije godinu dana i oduševio me pa sam ga pogledala još nekoliko puta, čisto da budem sigurna. Drugi dio sam pogledala prije neka 3 mjeseca i također odličan.
Home Alone
Ajmo biti iskreni, ovaj film nam nikad neće dosaditi.

I ne mogu se više sjetiti niti jednog filma kojeg gledam stalno ponovno i ponovno.

Knjige
Harry Potter
Opet, naravno. Knjige i filmovi koje su mi obilježile djetinjstvo.
Hekatina Škola
Knjiga o demonima, vampirima, vukodlacima i ostalim supernatural bićima. Jedna od dražih knjiga koje sam pročitala.
Divergent
Iako sam pročitala samo prvi dio, jako volim ovu knjigu. Imam kod sebe i drugi, ali moram ga vratiti u četvrtak tako da ništa od čitanja. Nisam još ni počela, ali dobro.
The Fault In Our Stars
Jedna od ljepših knjiga stvarno.
Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu
Ahh, ova knjiga! Ne znam što da kažem, uživala sam čitajući ovo i jedna čekam nastavak.

Jel moguće doživjeti blokadu baš kad pišete post i zaboraviti koje su vam najdraže knjige? Upravo mi se dogodilo, ali napisala sam ove, pa mislim da nisam ništa zaboravila. Ako jesam, dodat ću to, jer ću se poslije sigurno sjetiti.

Broj komentara: 11:

  1. Odličan post! Od muzike, ja slušam većinu pjesama. Od pomenutih filmova baš nikada nisam pogledala ni jedan. :D ♥

    Pogledaj novi post kod mene --------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Post ti je odličan, draga! I ja većinu ovih pesama, serija i filmova volim. Oko knjiga se baš ne slažemo, ali mogu reći da volimo slične stvari. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Ja sam verovatno jedina osoba koja nije čitala Krive su zvezde, ali gledala sam film :D Sam u kući je nezaobilazan film svakog Božića!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh god, my soulmate po knjigama, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh god, my soulmate po knjigama, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši