petak, 26. veljače 2016.

Beauty Uk - Posh Palette I First Impressions

Hej ljudi. Za danas sam vam odlučila pokazati novu paleticu koju sam dobila u giveawayu od moje drage Danijele. 
Odučila sam malo napraviti swatcheve i slikati ju jer je predivnaaa i definitivno moj najdraži komad šminke. 
Detaljne recenzije će biti, ali za sada su ovo moji prvi dojmovi.

Ovako izgleda paletica, predivna je, zar ne?
Jako mi se sviđa što su sve boje baš prirodne i u smeđim tonovima zato što su dobre za svaki dan i pašu uz svaku boju očiju. 

Dobijete 10 nijasni, od toga su dvije mat. To su u prvom redu ova druga i peta nijansa. Jedna svjetlija i jedna malo tamnija smeđa. Ostale sve imaju šljokice u sebi i dosta su pigmentirane.
Swatchevi za prvi red:

Boje u prvom redu su malo manje pigmentirane i svijetlije, ali mi se jako sviđaju. 
Ovo su swatchevi za drugi red:

Kao što i sami vidite, boje u ovom redu su malo intenzivnije. Prevladavaju neki smeđe - zlatni tonovi, ali ova treća po redu više vuče na nešto sivkasto.
Našminkala sam se nekoliko puta s njima i zasad mi se sviđaju, pigmentacija je super, traju cijeli dan, boje se daju lijepo kombinirati zato što su neutralne... Ovo su prvi dojmovi, a detaljnu recenziju ću napraviti dok ju detaljno isprobam.
Uživajte u slikicama:



Broj komentara: 12:

  1. Super je paletica i jako mi je drago što ti se sviđa. Uživaj!♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa paleta, sve nijanse mi se dopadaju jer su prirodne! ♥:)x

    Član sam tvog bloga, ako želiš poseti moj blog i učlani se. :)
    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Paleta je vrh! Sviđa mi se post, super fotkice. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/2016/02/glambox-otvaranje-februar-2016.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Paletica je diiivna! Ove sa braon tonovima su mi omiljene. ^_^ Sličice su odlične, kao i uvek.☺ Obožavam da čitam tvoje postove u kojima nešto recenziraš! :* ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Tu paleticu puno njih hvali! Boje su bas lepe i po mom ukusu.Volela bih da je imam. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Paleta divno izgleda! Boje su fenomenalne i sigurna sam da ćeš je dobro iskoristiti. Sličice su odlične, vidi se da si se potrudila! ♥

    Novi post -------------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši