subota, 27. veljače 2016.

February Favourites

Ćao drage moje, za danas sam vam pripremila favorite, naravno, jer je kraj mjeseca i sad ih svi pišu. Nemam puno stvari, a neke su mi već prije bile favoriti, pa eto.


Prvi favorit je Beauty Uk paleta kojoj je bio posvećen jučerašnji post. Nemam ništa novo za reći o njoj, a ako vas zanima nešto o njom, pročitajte prošli post.

Nakon toga imamo sjajilo za usne Essence. Nisam baš fan sjajila i ne nosim ih često, ali ovo mi je baš fora. Nude je i ostavlja onaj glossy look pa izgleda baš slatko. Sviđa mi se nijansa i aplikator je baš praktičan.

Nakon toga imam dva proizvoda o kojima sam vam već dosta pričala. Prvo je Essence Longlasting korektor kojem se uvijek vraćam, a drugi je puder u kamenu od Essenca kojeg sam ponovno počela koristiti.
Htjela sam kupiti Catrice Camouflage Cream, ali je bila samo najtamnija nijasna pa sam se dvoumila koji korektor da uzmem. Na kraju sam se vratila ovome i drago mi je što jesam jer ovaj korektor mi je must have. Lijepo prekrije, izjednači ten, izbor nijansi je dobar, cijena prihvatljiva, ma sve naj.

I puder mi je sada super, baš mi odgovara, cijeli dan dok sam u školi mi 'drži' donekle mat ten, osim što mi se čelo najbrže počne sjajiti, ali to nije veliki problem. Ostavlja lijepi svilenkasti ten i mat izgled.

Ovo je najljepša boja laka ikada! Obožavam ovaj lak, ali doslovno. Tako me podsjeća na proljeće, cvijeće, sunce, totalno sam u tom duhu! Trajnost mu nije jača strana, ali ova boja ubija. Napravit ću post  Spring Essentials i tamo ćete ga definitivno vidjeti.

I ostao nam je još jedan favorit, a to je regenerator za kosu od Loreala. Bila sam jako zadovoljna Shauma regeneratorom, ali sam odlučila isprobati nešto novo. Naišla sam na ovaj Loreal Paris regenerator za jako oštećenu kosu i pomislila sam kako bi ovo moglo biti dobro. Uvijek je dobro zaštiti kosu. Miris mi se sviđa, onako je lagan, kosa ostaje mekana, nježna. Super mi je.

I imam dvije pjesme za dodati:
David Guetta- Titanium ft. Sia
Charlie Puth- Marvin Gaye ft. Meghan Trainor 

I to bi bilo sve, čujemo se♥

Broj komentara: 20:

  1. Ovu paletu već dugo želim kupiti, ali nažalost nema je u mom gradu (jedva da imamo neki minijaturni dm, ne znam zašto se to opće naziva gradom), lakić mi je predivan, a i concealer bih mogla probati!
    Inače, mislim da sam pročitala sve tvoje postove i blog mi se užasno sviđa, a ti kao osoba još više, imamo puno toga zajedničkog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beauty Uk zapravo ni nema u DM-u, pogledaj u Kozmu ako imaš kod sebe:D
      Ajme, stvarno si pročitala sve postove? Hvala tii puno draga♥

      Izbriši
    2. Znam da ih nema u dmu, zato i kažem...
      Da, stvarno su preodlični i voljela bih te upoznati i uživo jer ako si i upola odlična kako te blog predstavlja (a naši blogovi su naš odraz) onda nemamo o čemu raspravljati. :D

      Izbriši
  2. Super post, lak ima prelepu boju. Obe pesme jako volim. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični proizvodi! Paletica se već duže vrijeme nalazi na mojoj wishlisti, a boja laka je predivna!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaao, pa boja laka je vrh! Spada u moje omiljene (čak imam i starke takve boje.. :D)! Ni ja nisam neki fan sjajeva, ali ću morati ovaj da isprobam. Divna post, kao i uvek draga!♥♥ :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi vole ovu Beauty UK paletu, jedino je meni loša :')
    Supeer favoriti btw♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, draga! Paleta izgleda sjajno. I ja imam ovaj korektor i odličan je. :) ❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!Svi proizvodi su predivni...Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi se učlanila u moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Od svih proizvoda najviše mi se paleta sviđa. Odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši