petak, 19. veljače 2016.

Grammys 2016 I Best Dressed Celebrities

Hej hej ljudi. Kao, prvo hvala na 115 followersa. Baš sam se iznenadila dok sam vidjela ii jako sam sretna zbog toga. Hvala svima koji prate ovaj blog i redovno čitaju ove postove☺
Prije nego što krenem na post htjela bih reći da mi je danas bio jako lijep dan. U školi je bilo sve super, nije pitao ni fiziku, a ni biologiju, frendici je bio rođendan, poslije škole smo išle na kavu i muffine, dok sam došla doma dočekao me paketić koji sam osvojila na giveaway-u što me baš razveselio i tako to imam vremena za serije, blog i ostalo☺
Ja zapravo i ne pratim sve te nagrade, okupljanja i ostalo, ali vidjela sam nekoliko slika na kojima su slavne 'face' izgledale predivno pa sam htjela s vama podijeliti neke izbore koji mi se najviše sviđaju.


Nisam fan Selene niti ju ne pratim baš, ali ona mi je definitivno bila najljepša. Ubijaa u ovoj predivnoj Calvin Klein haljini punoj šljokica. Predivna je, isto kao i kosa i makeup!

Kaley Cuoco, zvijezda serije The Big Bang Theory mi je isto predivna. Sviđa mi se ovaj bijeli kombinezon jer ima ovaj izrez na gornjem dijelu. Odlično joj pristaje i sviđa mi se što ima ovu malu torbicu.


Madison Beer mi je predivna jer je odabrala nešto uobičajeno. Nije uzela ništa apstraktno nego kratku haljinicu koja joj super pristaje i štikle koje izgledaju odlično. Ovakve bijele nijanse super pašu uz njezin ton kože.


Taylor je odabrala zanimljivu kombinaciju. Spojila je rozni donji dio i narančasti gornji što možda zvuči čudno, ali izgleda predivno. Ona ima odličnu figuru pa joj sve lijepo stoji.

Ellie Goulding je bila jako lijepa. Haljina mi se jako sviđa jer je duga i predivne svijetle boje. Prednji dio je jednostavan i super joj pristaje, dok na leđima ima 'ovo nešto srebrno' što podiže izgled cijele kombinacije.


Ne znam znate li, ali ja zapravo volim Justina. Prezgodan je u ovom odijelu i jakoo mi se sviđa što ima bijeli sako i crnu košulju. Čak mi se sviđaju i njegove cipele. Sviđa mi se što je doveo i  brata koji je presladak.


Iako ne volim Arianu, predivno je izgledala. Haljina mi se posebno sviđa jer je baš svečana u crvenoj intenzivnoj boji. Sviđa mi se i Gimmi Choo torbica koja je sjajan detalj na cijelu kombinaciju. 

I ovo su sve zvijezde za koje mislim da su najbolje izgledale. Ima još onih koji su mi se svidjeli, ali ovo je većinom sve. ♥

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post. Najviše mi se sviđaju kombinacije od Ariane i Selene, preslatke su i haljine im odlično pristaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. U potpunosati se slažem za Selenu preeedivno je izgledala.^_^ Izgleda da su nam se dopale iste kombinacije hahah :D Odličan post lepotice!♥ :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Najljepše su mi Ellie i Selena,odličan post♥ :)

    Učlanila sam se u tvoj blog,pa uzvrati ako želis:)<3

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/love-yourself.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Ari i Jus su bili predivni! Dopadaju mi se i Ellie i Adele, iako je nisi spomenula.❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ii meni je bila Adele lijepa, ali sam odlučila ne spomenuti je♥

      Izbriši
  5. Divan post! Najljepša je Selena!♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši