subota, 6. veljače 2016.

Makeup Wishlist

Pozdrav ljudi. Kao prvo, žao mi je što ne pišem češće. Ni meni se ne sviđa ovako, da pišem u subotu navečer i da to bude jedan jedini post u sedam dana, ali trenutno je tako. Pokušati ću pisati češće i bolje se organizirati pa možda bude nešto.
Za danas sam vam pripremila svoju makeup listu želja. Ima dosta šminke koju baš žeelim pa sam vam odlučila to pokazati. Uživajte☺

Catrice All Matt Plus
Ovo je slatkica koju želim već jako dugo! Toliko sam dobrih stvari pročitala o ovom puderu da ga već sada obožavam, iako ga još nisam probala, ali nadam se da hoću uskoro. Mislim da bi mi ova najsvjetlija nijansa super odgovarala.

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder
Također, čula sam dobre stvari i o ovom bronzeru. Nikad nisam koristila bronzere pa bih htjela započeti s ovime.
Pakiranje je ogromno i predivno miriše.

Catrice Liquid Camouflage
Iako sam vjerna Essence tekućem korektoru jako bih željela isprobati i ovaj. Čini mi se jako dobar, sudeći po recenzijama. Odličan za podočnjake.
Ebelin Beauty Blender
Da, da još nemam bb. Gledam ga svaki put u Dm-u, ali nikako da ga kupim. Mislim da ću to učiniti uskoro jer ga stvarno želim probati.

Bipa Kabuki
Kad smo već kod tih kistića nekoliko puta sam u Bipi vidjela ovaj predivni bijelo rozi kabuki kist. Baš mi se svidio i bio bi super za kameni puder.
Aura Correct Me!
Ljudi, ako još ne znate Aura je došla u Hrvatsku što je predobroo. Ali, došla je u Kozmo, kojeg naravno nema kod mene tako da mi ovaj predivni korektor još nije dostupan, ali smislit ćemo nešto u vezi toga. Ja jako želim isprobati Auru kozmetiku tako da želim početi s ovim korektorom.

Aura Absolute Matte
Zaljubljena sam. Ovi ruževi izgledaju tako božanstveno. Podsjećaju me na one Nyx. Ova najtamnije nijanse su mi predivne, pogotovo ova 623 i 626. Moram ovo probati.

Beauty UK Ultimate Contour Palette 
Koliko ja znam, ovo je jedina drogerijska paleta za kontuiranje dostupna kod nas? Ne viđam baš takve proizvode kod nas, ali Beauty UK ima u prodaji ovu predivnu paleticu s tri nijanse. Ima ove dvije tamnije i jednu za highlit.

Essence Eyebrow Stylist Set
Malo mi je dosadilo koristiti olovku za obrve iako se predivne stvari mogu učiniti s njom. Htjela bih isprobati ova sjenila za obrve koja mi se baš sviđaju. Mislim da bi mi obrve mogle izgledati bolje ako bih koristila ovo.

EOS
I kao posljednja stvar neka bude EOS. Otkako je došao u Hrvatsku svi su počeli pričati o njemu. Sviđa mi se pakiranje i lijepo miriše pa bih ga još htjela i probati. 

I ovo su samo neke od stvari koje bih htjela probati. Ima tu gomila stvari koje nisam napomenula, ali ovo su one koje bih baš htjela imati, a i one kojih sam se sjetila.

Broj komentara: 13:

  1. Essence sjenilo za obrve je fenomenalno, definitivno ga kupi i probaj!
    Inače, koju olovku za obrve koristiš?

    Učlanila sam se na tvoj blog pa uzvrati ako želiš - Tammy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristim Essence olovku:D
      Hvala na preporuci♥

      Izbriši
  2. I ja ti kažem da su Essence senke za obrve ODLIČNE! Super post, draga! ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovaj Catrice All matt puder i odličan je. Nećeš nikako pogriješiti ako ga uzmeš. Ja koristim najsvjetliju nijansu. I također koristim sjenilo za obrve od Essenca. Sve preporuke za ta dva proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Essence senke za obrve su odlicnee,koristim ih i jaa i odusevljena sam
    Novi post --> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post. Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, radije probaj bb od oriflamea, punooooo je bolji, imam obadva, a oriflameov je čak i jeftiniji. :)

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, radije probaj bb od oriflamea, punooooo je bolji, imam obadva, a oriflameov je čak i jeftiniji. :)

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši