srijeda, 10. veljače 2016.

Recenzija - Avon Nutra Effects Radiance

Pozdrav svima. Ovdje Petra, ako to još ne znate i za danas sam odlučila napisati jednu recenziju koju sam vam već spomenula da će biti. Kroz zadnjih nekoliko postova ove kremice su bile favoriti, a u ovom postu ćete saznati zašto!
Dobila sam ih početkom prvog mjeseca i od tada ih koristim. Prošlo je mjesec dana i uspjela sam ih lijepo isprobati. S ovim kremama dolazi i tonirana krema koju ja trenutno ne recenziram jer ju još nisam dovoljno isprobala.
Moja linija je ova Radiance. Aktivni kompleks na bazi sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice. Zvuči primamljivo, zar ne?

Avon kaže: Ove sjemenke pomažu u smanjenju pigmentacija u stanicama kože koje mogu uzrokovati neujednačen ten.
Pomažu koži vratiti blistav sjaj te istaknuti njezinu prirodnu ljepotu.
Ujednačava ten, ističe prirodu ljepotu kože, pruža koži blistav sjaj.
Tip kože: Neujednačen ten, umorna koža (iako su prigodne za sve tipove kože)
Ja sam ovaj paketić dobila pa ne znam koja je točna cijena, ali na internetu sam pronašla da je jedna krema oko 45 kuna, koliko je to točno, ne znam.
Sviđa mi se pakiranje dviju ovih krema. Jednostavno je, čvrsto, boje su lijepe. Noćna krema je ova narančasta, a žuta je dnevna. Dolaze u kutijicama u kojima se još nalazi onaj papir pun sastojaka i ostalih stvari ( kao oni papiri koji dolaze s lijekovima). Ta kutijica u kojoj je baš sadržaj kreme je staklena, s malim plastičnim poklopcem kojega skidate pri prvom korištenju.

Ovo je noćna krema:

A ovo dnevna:

Eh sad. Volim ove kreme zbog dosta razloga.
Moja koža je dosta suha i nakon što bi se namazala s nekim drugim kremama ne bi se nešto poboljšala, ali s ovima je drugačije. Dnevnu kremu koristim svako jutro prije šminkanja. Koristim je kao bazu jer se brzo upija, znači upije se za 1-2 minute. Ostavlja mi kožu mekanom i glatkom. Onako svježom jer imate osjećaj kao da ste stavili nešto potpuno drugo, a ne samo kremu. Miris je lagan i onako egzotičan. Tekstura ove kreme je gušća od teksture noćne što me iznenadilo. Nekako mi je normalno za očekivati da je noćna krema gušća i masnija od dnevne, ali ovdje je drugačije. Ova je gušća, ali nije nimalo masna. Stavit ću vam dolje usporedbu.. 
Uglavnom, ova krema je odličan izbor ako tražite neku laganu kremicu koja će vam odlično hidratizirati kožu. Ja sam u njoj pronašla ono što treba mojoj koži i jako sam zadovoljna!


Noćnu sam malo više potrošila iz razloga što je stavljam prije spavanja, nakon što sam skinula svu šminku. Tada želim da mi se koža preko noći 'regenerira' pa stavim malo deblji sloj. Isto tako je stavljam i na vrat. Ima laganiju teksturu od dnevne, nije tako gusta. Isto kao i dnevna ostavlja kožu jako glatkom, cijele noći mi je koža mekana i kad se probudim ujutro izgleda njegovano i svježe.
Jako dobro hidratizira i nemam što više reći osim da sam oduševljena. Obožavam ove kremice jer su predobre i svaka čast Avonu!
Noćna krema izgleda ovako:


Ako vas zanimaju sastojci:

Zaboravila sam reći da ove kreme imaju i SPF 20 što znači da nas štite i od sunca.
Ovako izgleda usporedba tekstura:

I sada zaključak svega ovog: jako sam zadovoljna kremama jer pašu mojoj koži koja je dosta suha. Lijepo i brzo se upijaju i ostavljaju kožu glatkom i mekanom. Lagano mirišu, sviđa mi se tekstura koja se lijepo razmazuje po licu. Ove kreme su veliki favorit i preporučujem ih svima. Također možete pogledati i ostale linije iz ove kolekcije jer mi se čine dobre. Ocjena za ove proizvode je čista desetka!

Nadam se da vam se svidio post i čujemo se za vikend!♥

Broj komentara: 10:

  1. Ne znam koliko bih mi te kreme odgovarale jer imam malo masnu kozu. Inace odlicno recenziras!
    MOB tag
    Internacionalni giweaway

    OdgovoriIzbriši
  2. Kreme lijepo izgledaju,ali mislim da meni nazalost ne bi odgovarale jer nemam suhu kozu,no odlican post!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post..Uclanila sam se u tvoj blog,uzvrati ♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno mnogo dobro pišeš recenzije! Bukvalno sve što me je zanimalo i što sam htela da pitam ti si napisala. Preeedivno draga!♥♥ :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Blog ti preodlično izgleda ! Post je super. :)
    Učlanila sam se u tvoj blog pa ako želiš uzvrati :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši