utorak, 16. veljače 2016.

Two sides of me.

Znate onaj osjećaj kad nemate pojma što želite? Kad jedan dio vas želi jedno, drugi dio vas mislim da je ipak bolje ovo drugo, a treći vam šapće nešto potpuno suprotno. Tako se ja trenutno osjećam. Ideju za ovaj post sam dobila danas u autu dok sam razmišljala o životu, ah tako dubokoumno.
Evo vam za primjer, možda malo glup, ali neka. Jučer sam šetala po kiši sa kišobranom (upola potrganim) po rubnjaku s čije desne strane se nalazi onako niski betonski stup po kojem možete hodati. Ako ste ikada hodali po gredi ili tako nečemu, znate na što mislim. Jedan dio mene je želio da se popnem i nastavim skakutati po tim stupovima kao malo dijete, a drugi dio mene je govorio '' Petra, ti imaš 15 godina, ponašaj se kao i svi ostali ljudi na ovoj ulici, žuri se i hejtaj ovu kišu jer su ti tenisice mokre.''
Bilo je malo djetinjasto od mene što sam željela hodati po betonskim stupovima, ali dijete u meni je to željelo. Ako se pitate, jesam li hodala po tome, nisam. Nastavila sam normalno jel haha. 
Ja imam otprilike isplaniranu budućnost i velike ambicije, ali kad realno gledamo, nemam pojma što želim biti.
Jedan najveći dio mene želi da idem na pravni fakultet i završim kao odvjetnica ili sutkinja, dok drugi dio mene želi da budem fashion blogerica, makeup artist, da putujem svijetom i slikam se na raznim lokacijama za blog ( Zorana uzor si). 
I onda se javi treći dio mene, koji najednom želi da nakon ove gimnazije upišem neki fakultet  što se tiče vojske i ministarstva obrane, npr Protuzračna obrana. Ako se pitate od kuda mi sada to, pa ni ja ne znam. Ali, zar ne bi bilo zanimljivo studirati tako nešto, pucati iz puške i nositi tu super fashion odoru? #heštegmilitary 

Uglavnom, ja bih najradije da mogu sve to, a ono da se ne lažemo, trenutno ne mogu ništa od toga.
Svi imamo neke ''dijelove nas'' koji se potpuno razlikuju jedan od drugih i na kraju čini nam se da ništa nije kako treba. Da stvarno nemamo pojma što nas zanima i što želimo, jer želimo previše stvari. Ja mislim da su želje dobre i baš volim onaj jedan citat ''Bojim se da ću se jednog dana probuditi i neću imati što da zaželim.'' 
Također, još neke strane mene su to da sam ponekad eksta motivirana osoba puna energije za raznim stvarima i sva nasmijana, a nekad sam onako, što ću ja uopće ovdje, neda mi se ovo, neda mi se ono.. Uglavnom, malo ću skrenuti sa teme, ali želim vam ovo reći. Molim vas, živite u sadašnjosti, prošlost je gotova i ne može nam više ništa novo donijeti, budućnost je još daleko i ne možemo je previditi, a sadašnjost je ono što sada imamo. A to sve što imamo  u ovom trenutku.. Iako mi sami kreiramo našu budućnost, treba se posvetiti sadašnjosti, uživati u ovom trenutku, a brinuti ćemo se poslije. Pozdrav!♥

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post, draga! Mnogo mi se dopao. Sve si predivno napisala. I ja ne znam šta želim posle srednje. Ali ima još dosta vremena, pa se nadam da ću do tada odlučiti.❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ma stići ćemo odlučiti sve!♥

      Izbriši
  2. Super post draga Petra :* definitivno jedan od tvojih boljih postova, potpuno sam uživala čitajući ga :) Moj novi post --> http://fdiarybyz.blogspot.hr/2016/02/aura-make-up.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Da,i ja sam ponekad takva i vidim se u budusnosti u toliko toga i jednostavno se ne mogu odluciti za samo jedno..ali istina je da se trebamo posvetit sadasnjosti,sve ostalo ce doci polako!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hhaahah i ja isto tako nisam znala sta zelim da radim u zivotu i zavrsila sam na ekonomskom faksu. :)

    Sjajan post :)
    Moj novi post je na blogu, pa bi mi znacilo da pogledas, takodje sam te zapratila pa ako mozes da uzvratis bilo bi sjajno :)
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/blue-top.html

    OdgovoriIzbriši