subota, 13. veljače 2016.

Valentine's Day Makeup Look

Pozdrav drage moje. Znam da jakoo kasnim s ovim postom jer Valentinovo je praktički ovdje, ali nisam uspjela objaviti prije. Ovo je neki look ako idete van s nekim posebnim ili jednostavno kao ja, volite isprobavati razne stvari. Nadam se da će vam se svidjeti i ako vam se sviđa recite mi želite li još ovakvih postova zato što ih ja volim pisati. Ajmo.


Prvo što radim, ali nisam slikala je to da hidratiziram kožu i usne. Stavljam Avon dnevnu kremu i Labello na usne te pričekam da se sve upije u kožu.
Krećem s licem i stavljam Look By Bipa tekući puder na lice i vrat. Stavljam ovom četkicom i malo blendam, ali na kraju sve popravim prstima. Na podočnjake, nos i čelo stavljam Essence tekući korektor kojeg gotovo više ni nema. Na prištiće stavljam korektor u stiku i sve matiram spužvicom i ovim Essence puderom u kamenu. Ne znam uopće zašto koristim spužvicu za puder umjesto četkice, ali nema veze.


Još na lice stavljam ovaj puder u pjeni kao konture. Stavljam ga Znate- Tamo- Na- Obraze gdje inače ide bronzer i blendam to. Stavljam još i na čelo, ali ne sve, nego samo s lijeve i desne strane, pri kraju lice. Vjerujem da niste ništa skužili, ali mislim da znate na što mislim. Pomoću toga sam dobila lagane konture jer je ipak ovo dosta taman puder.
Ne znam jesam li ikada spomenula, ali ja ne volim rumenila, niti ih imam. Tj. imam dva koja sam dobila u onom koferu sa šminku, ali inače ih ne kupujem jer ne volim baš rumenila. Ipak, u ovom postu sam odlučila staviti rumenilo u lagano boji breskve, da malo osvježi moje lice. Čak mi se i svidjelo.


Nakon što smo potpuno gotovi s licem prelazimo na obrve. S obrvama ne radim ništa posebno, samo ih počešljam i popunim olovkom. Tako sam napravila i ovog puta, koristim hvaljenu Essence olovku u smeđoj nijansi.

I sada dolazimo na sjenilo. Prije sjenila sam na kapke stavila kao bazu korektor. Nakon toga, ova dva označena sjenila na Essence paleti stavljam na cijeli kapak. Prvo stavljam ovu u prvom redu, a nakon toga ovu u drugu, samo da dobijem laganu notu roznoga. Ta dva sjenila nisu baš pigmentirana pa se niti ne vide. U pregib oka stavljam ovo mat sjenilo koje je označeno nekom pink bojom i puno blendam. Sad se već vidi da je dosta rozno pa prestajem blendati i uzimam ovu smeđu nijansu iz iste te male paletice. *shvaćam da ga nisam označila* Znači, ovo koje je nekako sivo-smeđe i puno šljokica. Njega malo stavljam na kapak gdje sam stavila one dvije nijanse. Ništa ne blendam samo ga stavljam kako bi dobila neku kombinaciju smeđeg i roznog i dosta šljokica. 
Istu nijansu uzimam kistom za blendanje i preko mat roznog sjenila blendam ovo. I također postižem neku kombinaciju roznog i smeđeg. Prvi red, prvo sjenilo stavljam u unutrašnji kut oka i na brow bone. I to je sve za sjenila.
Mislila sam da neću staviti tuš i zato ga nemam slikana, ali sam ga ipak koristila. Usput, koristila sam nekakvu traku jer ja sam to nikad neću uspjeti hah.

I naravno, moram napraviti nešto i sa trepavicama. Skoro sam zaboravila na njih, ali samo stavljam ovu Manhattan maskaru i to je to.

I sada nam ostaju još samo usne. Tu sam dosta toga kombinirala, ali u suštini je vrlo jednostavno.
Usne sam obrubila ovom jakom pink nijansom i na gornjoj usni nacrtala onaj x na sredini usnice. Prstom sam lagano izblendala to i u sredinu dodala ovu svjetliju nude nijasnu. Izblendala sam to nekim malim kistićom i baš su lijepo izgledale obje nijanse. Dotad su bile mat, ali sam ja odlučila utapkati malo Baby Lipsa kako bih dobila neki glossy look i to je to.

I na kraju imam jednu sliku da približno vidite kako je to izgledalo. Nisam se baš slikala, ali jesam ovo gdje mi se vidi tuš i usne, pa reko, bilo bi lijepo da vam to postavim.
I to je sve, hope you like it. Have a nice day tomorrow :D

Broj komentara: 10:

  1. Zanimljivi proizvodi, a kranji look fenomenalan! Tuš on point, svaka čast! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi se dopada ovaj make up look ... Alajner odlicnoo izvlaciss!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii. Traka koju stavljam ispod oka puno pomaze♥

      Izbriši
  3. Svi proizvodi su super koje si koristila. Ja već neko vrijeme u DM-a gledam ovu Essence paleticu sjenila ali nikako da je kupim. Sigurno ću odmah sljedeći put kupiti jer ima predivne boje. :) A ti si predivna i super si tuš izvukla.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno ju probaj! Boje su baš lijepe i super za svaki dan. Hvala ti puno♥♥

      Izbriši
  4. Ja baš i nisam neka pristalica Dana zaljubljenih, ali ti je post ODLIČAN! ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja uopće, ali znam da dosta ljudi je, pa sam mislila da napravim neki look za cure koje se možda pitaju kako bi se mogle našminkati za taj dan. Hvala ti!♥

      Izbriši
  5. Odlican makeup look,njezan a opet predivan!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši