petak, 11. ožujka 2016.

Empties

Pozdrav, evo mene napokon na blogu! Znate koliko postova mi se nakupilo za čitanje jer nisam čitala ništa preko tjedna, ali to ću sve napraviti nakon što napišem ovo. 
Ovaj vikend ću vam napisati više postova pa ćete imati što čitati ☺
Kako god, za danas sam vam pripremila post o potrošenim proizvodima. Naime, ovo nisu svi proizvodi koje sam potrošila, jer moja mama većinu baci prije nego što ih ja stignem spremiti i sačuvati za ovako nešto. Ali, svejedno, neke od njih čuvam već dosta dugo pa je bio red da vam pokažem.

Prvo što imam je CC krema i tri korektora, a što ću, obožavam te korektore. Trenutno koristim i 4. bočicu jer je super i baš mi odgovara, a ova CC krema je super po ljeti dok malo pocrnimo.

Nakon toga imamo dva pudera u kamenu i ovu malu kremicu. Puderi su bili okej, pogotovo ovaj Lacura, a kremica mi je bila odlična. Voljela bih je ponovno imati!

Onda imamo vlažne maramice koje najviše volim koristiti. Na ovoj slici su ispale baš čudno, but ok. Htjela sam reći da najviše volim koristiti dječje vlažne maramice jer su baš nježne i super mirišu. Ovo su Violeta koje su odlične, kupila sam ih u Bipi ii trenutno koristim iste takve.

Onda imamo parfeme koje sam koristila prije jedno godinu dana hah. Ali, to su najbolji parfemi koje sam ikad koristila i morala sam ih sačuvati. Ovaj Sexy Me stalno tražim, ali nikako ga ne mogu naći jer ga ima samo u Kozmu. Predivni parfemčići. 

Nakon toga imamo običan Fa dezić kojeg sam isto tako davno potrošila, ali ipak je tu. Okej je bio, onako malo jači miris kao i ostali Fa dezići, ali dobar.

I zadnja stvar koju imam je Schauma regenerator kojeg sam potrošila nedavno. Svidio mi se ovaj regenerator jer ima predobar miris pa ću zato isprobati i ostale Shauma regeneratore☺

Čujemo se sutra ljudi, pozdrav♥

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nikada nisam koristila bb kremu ali bih volela da je probam! :)
    Eh dala si mi inspiraciju da i ja uradim ovaj post haha hvala ti <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako nisi <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post ♥

    Poseti moj blog, imam novi post.
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, zanima me kakva je pokrivnost ovog korektora kad ga toliko hvališ, a meni baš treba neki novi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokrivnost mu je onako okej, nije high coverage ali lijepo prekriva, pogotovo podočnjake, mogu reći onako srednje prekrivanje☺ I hvala♥♥

      Izbriši