petak, 4. ožujka 2016.

Everyday Inspiration I Pinterest

Pozdrav drage moje. Danas ću vam malo pisati o Pinterestu i postaviti brdo slika jer je on moja svakodnevna aplikacija za inspiraciju i motivaciju. Fotografije tamo su predivne i pune neke predivne energije i sreće, pogotovo za nas blogere haha.
Danas ću objaviti ovo, a za ostatak vikenda stvarno ne znam. Trenutno je u školi užasno, tj. biti će ovaj i sljedeći tjedan. Sada preko vikenda imam previše stvari za napraviti, ali stvarno previše. Čitanje Odiseje, učenje svega iz latinskog što smo dosad (na)učili za test, pisanje optužnice za Antigonu (da da, sudimo liku iz knjige), dijalog iz Romea i Julije, a da ne spominjem još i test iz kemije, fizike i geografije. Tako da, ne znam hoću li stići to sve, a kamoli pisanje posta. Ali, ne kažem da neće biti posta, pokušat ću sve stići!
Sad kada sam vam se izjadala, možemo početi s pravom temom ovog posta.

Na Pinterestu me možete pronaći ovdje. Slobodno me možete pratiti, ako želite!☺
Na Pinterestu pronađem uvijek ono što tražim. Početkom godine prešla sam cijeli Pinterest u traganju za idejama za moj planer. Našla sam predivne stvari. Isto tako, ako vam ''treba'' neki DIY, na Pinterestu su predivne i jedinstvene ideje. Citati koji nas motiviraju su jedna od mojih najdražih stvari, a trenutno je room decor nešto što najčešće pretražujem.
Ako imate profil slobodno mi ostavite u komentarima da vam zapratim☺
Sada uživajte u fotkicama!















Broj komentara: 14:

  1. Obožavam Pinterest takođe! Izbor fotografija je odličan. ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/2016/03/diy-cute-cheap-jewelry-organizer.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografije su odlične, obožavam Pinterest! :D

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Staaalno visim na Pinterestu i We♥it-u. Obožavam da tamo nalazim razne slike i inspiraciju za postove. Sličice su odlične!♥♥ Srećno u školi narednih nedelja! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post :) I ja takođe obožavam pinterest... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odabrala si predivne sličice, baš mi se sviđaju. :) Nemam Pinterest ali definitivno ću ga otvoriti i nadam se da će mi pomoći za blog.♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Pinterest obozavam, na njemu uvek pronadjem neke ideje za post. Super je sto te skoro svaka slika odvede na neku stranicu. ♥ Odlican izbor slika :)
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši