srijeda, 23. ožujka 2016.

Fitness clothes wishlist

Bok. Oduvijek mi se sviđa ona slatka odjeća za vježbanje, trčanje i zato sam vam odlučila napisati koji se to komadi odjeće nalaze na mojoj wishlisti odjeće za vježbanje. 
Svi govore kako to podiže motivaciju i ima istine u tome. Naime, kad ste tako fora obučeni i sviđa vam se to što nosite biti će vam lakše i vježbati. 

Sportski grudnjaci
Znači, predivni su. Definitivno puno ugodniji od svih ovih običnijih, a i puno slađi. Možete ih nositi same ili ispod neke majice, kako god želite.
New Yorker

H&M


Kratke hlače
Mislim kako je najljepše vježbati u kratkim hlačama jer je tako nekako ugodnije, ne znam, nije tako vruće. 
H&M

H&M

Tajice
Tajice su najbolje za vježbanje. Meni su nekako draže od trenirka, iako i njih nosim često. Ima  stvarno predivnih modela i dizajna pa svatko može pronaći nešto što mu se sviđa.
 
New Yorker

H&M


Majice
Ja volim vježbati u običnim, širokim pamučnim majicama jer je u njima nekako najbolje. Jako mi se sviđa kad je majica bez rukava, znate 'muscle tie'.
Pull&Bear

Pull&Bear

I to bi bilo sve od te sportske odjeće. I da, znate onaj post Potroši do proljeća? Već tri dana pokušavam slikati za taj post, ali je vrijeme oblačno i sada još i kiša pada pa slike ne ispadnu dobro. Taj post će pričekati onda nekoliko dana. Pozdrav. ♥

4 komentara:

  1. Odlican post! Jako mi se dopadaju ove stavri za vjezbanje! Posebno Pull&Bear majica!

    Uclani se na moj blog http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan izbor! Definitivno se slažem s rečenicom ako nam se sviđa što nosimo, samo vježbanje biti će lakše!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši