subota, 26. ožujka 2016.

I'VE WATCHED 3 WAR MOVIES?! I REVIEW

Pozz ljudi. Nije mi se pisao ovaj post prije dva dana pa sam ga 'sačuvala' za danas. Naime danas želim pričati o tri ratna filma koja sam pogledala nedavno. Otkako su počeli praznici gledala sam dosta filmova i započela novu seriju, ali o njoj ćete pročitati u nekom od sljedećih postova. Danas vam želim predstaviti tri ratna filma koja sam pogledala u posljednjih tjedan dana. Nikad nisam gledala ratne filmove, nisam ih izbjegavala ili mrzila, samo ih nikad nisam primjećivala. Kad bih vidjela na nekoj stranici 'ratni filmovi' samo bih nekako prešla preko toga jer sam mislila da to nije za mene i da nisu nešto zanimljivi. Nakon što sam pogledala ove filmove mišljenje mi se promijenilo i razmislila sam o nekim stvarima. Ako vas zanimaju ovakvi filmovi ili što sam ja shvatila pomoću ovog, nastavite čitati.

1. American Sniper
 Bila sam na sajtu Kinoteka i tražila nešto, ne sjećam se, možda sam išla gledati seriju... Uglavnom, na početnoj stranici mi se pojavio ovaj i ja sam bila kao ' o gle, film o američkom snajperistu, ovo bi moglo biti zanimljivo'. Nijedan od linkova ondje mi nije radio pa sam odustala jer nisam bila tako zainteresirana za film. Nakon možda dva dana na Filmoviti sam našla spomenuti film i krenula gledati. Film je o američkom snajperistu Chrisu Kylu koji je bio u 4 misija u Iraku i ima više od 160 potvrđenih ubojstva.  Sva ta ubojstva i sjećanja ga progone što dovodi do toga da lagano uništava brak u kojem ima dvoje djece. To je nešto kratko o ovom filmu. Naime film je jako zanimljiv, pun akcije, govori o tome kako su marinci jedni drugima bili kao braća, nešto više od prijateljstva. Jako dobar film. I nakon nekoliko dana čitala sam nešto o filmu i shvatim da je Chris Kyle bio stvarna, prava osoba. Ja sam bila onako ' ajme moj heroj je stvarno postojao' i onda sam čitala o njemu i pročitala da je napisao knjigu. I'll find it, and I'll steal it. On je u knjizi pisao o svim tim misijama i osjećajima, po kojoj je poslije nastao film. Naravno da su neki dijelovi izmijenjeni, kako to već biva u filmovima, ali ako želite saznati nešto o najboljem snajperistu u povijesti SAD- a, pogledajte film.

2. Jarhead
Kao što ste mogli skužiti, bila sam 'pod utjecajem' Chrisa Kyle-a pa sam tražila filmove slične Američkom snajperistu. I tako našla sam neku listu najboljih ratnih filmova i među njima je bio Jarhead. U toj listi koju sam pročitala zapamtila sam jedino ovaj film, ali nisam ga mislila gledati. Na nekoj stranici sam gledala ratne filmove i vidjela sam ovaj, pa reko idem ja sad ovo pogledati, valjda je dobar kad je bio na onoj listi. Malo sam se razočarala. Film je općenito dobar, ali je malo dosadan. Cijeli film se zapravo svodi na to da američki marinci čekaju u bazi u Kuvajtu da ih neko pozove ako bude trebala ikakva pomoć protiv Iraka. Imamo glavnog lika koji je odličan snajperist, okej si je sa ostalima, ali ponekad ga zezaju kako njegova cura spava s nekim drugim. Jedan dio filma se odnosi i na njegovu curu. Ali, da ne bi bilo sve tako dosadno, imamo par akcija, npr. dok njega i kolegu šalju da idu ubiti nekog vođu i na kraju on i sam kaže da je njegov pravi rat svega trajao 4 sata. Dok sam gledala ovaj film činilo mi se da jako dugo traje zato što ovo nije film od kojeg vam zastaje dah, bar meni nije bio. Kako god, vidjela sam da ima još dijelova pa ću morati i to pogledati.

3. Fury
Ako vam kažem da je ovo jedan od mojih najdražih filmova, morate mi vjerovati da je odličan. Ja još uvijek razmišljam o ovom filmu, najbolji je. Glavni likovi su Brad Pitt i Logan Lerman kojeg svi poznamo iz filma Percy Jackson. Radi se o 1945. godini, znači Drugi svjetski rat. Saveznici vode završne bitke protiv Hitlera u Njemačkoj i Wardaddy (Brad Pitt) upravlja tenkom sa svojom peteročlanom skupinom, od koje je Norman ( Lerman ) najneiskusniji. Film je jako napet, pun akcije i pucnjave. Meni je bilo zanimljivo gledati i nekako je realan, bar na neki način na koji ja zamišljam rat. Gluma je odlična, Brad se predobro snašao u ulozi narednika, također i ostali glumci su super. Film je brutalan, a zadnja bitka će vas ostaviti bez daha, ali stvarno. Mnogi su rekli kako im se kraj ne sviđa, ali meni je odlično odrađen, iako sam drugačije očekivala. Neću vam otkriti kraj, za to se potrudite sami☺
Uglavnom, jedan od najboljih filmova koje sam pogledala, nekako naveo na razmišljanje o svemu tome, o surovosti rata, o ljudima koji pogibaju, o stvarima koje su veće nego što možemo zamisliti. Preporučujem vam da pogledate film, bilo da volite ratne filmove ili ne. Savršen je.

Kad pogledam što sam sve napisala, pitam se hoće li netko uopće čitati ovo sve. Kako god, volim pisati ovakve postove jer imam mišljenje o svemu pa volim to podijeliti s vama. Pozdrav iii sretan Uskrs moji dragi ( iako ću vam i sutra čestitati)♥