nedjelja, 20. ožujka 2016.

Minimal makeup for school

Hej ljudi. Prvo se želim ispričati jer sam rekla da ću objaviti post jučer, ali nisam jer nisam bila nekako raspoložena za pisanje. Zato ću vam danas pisati o nekom minimalnom makeupu za školu, ovo je zapravo ono što ja svaki dan nosim. Prošli tjedan sam i koristila samo ovo, iako nekad dodam sjenilo, ruž i tako.

Prvo podloga. Koristim Avon kremu koju stavljam preko lica i vrata i pričekam nekih 5 minuta da se upije.

Nakon toga stavljam toniranu kremu. Čak sam prestala i puder koristiti, hah neda mi se u 6 ujutro. Ona ne prekriva tako jako kao puder, ali svejedno mi je okej.

Nakon toga korektor od Essenca koji stavljam na podočnjake, čelo i nos da mi prekrije sve nepotrebno i posvijetli  ten.

Nakon podloge i korektora red je na puder u kamenu da to sve izmatira. Trenutno koristim Essencov i već sam ''stigla'' do pana jer mi je baš dobar, a i brzo se troši.

I kada sam gotova s licem, prelazim na obrve. Njih samo popunim olovkom za obrve jer mi je tako najlakše i najbrže.

I na oči stavljam još samo maskaru. Jednom sam se sva našminkala, ruž, sjenilo i sve to i zaboravila sam staviti maskaru. Sjetila sam se tek dok sam bila u busu i osjećala sam se tako čudno. Doslovno kao da svatko primijeti da nemam maskaru na trepavicama.

I onda njegujem svoje usne najboljih balzamom ikad, Labello od makadamije. Stavim ga na usne i pričekam da  se malo upije.

Ako želim malo boje na svojim usnama stavit ću neku nude olovku kao ovu. Ostavlja kremasti nježni nude trag i savršena je za školu.

I tako izgleda moja svakodnevna makeup rutina, nadam se da vam se sviđa♥

Broj komentara: 12:

  1. Super post, draga! ❤ Uglavnom iste proizvode i ja svakodnevno nanosim na lice. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!
    Ja se ne sminkam za skolu vec stavim neko labelo, a ako mi se bas da onda stavim neki nude ruz.

    Novi post >> beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usput samo da ti javim da sam te nominirala za The Liebster Award Tag na mom blogu!

      Izbriši
  3. Odlican post,jednostavno a preslatko!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Baš se pristojno i lagano šminkaš. ♥


    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo labello želim probati već duže vremena i nadam se da hoću. I mislim da je ovo skorz okej i pristojno za školu. :)

    http://tobeornottobe312.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši