subota, 12. ožujka 2016.

Spring Essentials

Bok ljudi.  Jako želim proljeće, ali vrijeme kod mene ne pokazuje nikakve znakove da će ga uskoro biti. Stalno je nekako tmurno i oblačno, ali svejedno sam u tom proljetnom duhu i zato smo vam za danas pripremile jedan post o našim must have- ima za proljeće. Ako se pitate, tko 'mi', radim collab s curom sa jednog bloga čiji post možete pročitati ovdje.


Prva stvar koju imamo je moj najnajnajdraži gel za tuširanje., Ja vam ne mogu opisati koliko volim ovo čudo! Tako fino miriše da cijela kupaonica miriše po magnoliji, a i soba nakon što izađem van. Odličan gel koji svima preporučujem, možete ga kupiti u Mulleru, DMu, ma ima ga na dosta mjesta. A i sam proizvod kaže kako je odličan za proljeće.

Još jedan favorit je Beauty Uk paleta za oči. Koje god godišnje doba bilo, najdraže su mi nude nijanse za oči. Tako su prirodne i predivne! Za ovo proljeće biram ovu paletu koju ću nastojati koristiti što više!

Sljedeća stvar su ova dva Labella za usne. Toliko sam puta pričala o njima da nemam više što dodati, ali stvarno. Najbolji proizvodi za usne.

Kad smo već kod usana, moram se nagovoriti da koristim ovaj proizvod. Kupila sam ga prije možda godinu dana kad su ovi Rosal 'ruževi' bili baš popularni, ali nije mi se baš svidio. Nekako je bio suh i čudan, ali sada dok dobro hidratiziram usne izgleda bolje. Želim ga koristiti jer je boja predivna, nježna pink. Baš je za proljeće.


Eh, skoro zaboravih. Nekoliko puta sam spomenula da imam Avon toniranu kremu, ali da je ne koristim pa vam nisam mogla reći ništa o njoj. Počela sam ju koristiti prošli tjedan i okej mi je. Lijepo izgleda dok stavite dosta korektora i pudera u kamenu. Naime, krema je masna, ali ne onako tekstura, nego dok ju stavim se sjajim kao da imam ultra masnu kožu, a ja zapravo imamo jako suhu kožu. Ne prekriva onako jako kao puder jer to i nije svrha tonirane kreme, ali je super za svakodnevnu uporabu.

Zadnje što imamo su lakovi za nokte. Nisam lak za nokte kupila jako dugo vremena jer se uvijek nekako vraćam ovim nijansama koje imam. Kako god, ovo su tri nijanse koje sam smatram prigodnima za ljeto. Ova ljubičasta je jedna od najdražih nijansa, ova koraljna ili kakva god bila je predivna, a zelena je baš drugačija i cool.


I to bi bilo sve za ovaj post, pozdrav♥

Broj komentara: 8:

  1. Tako je vrijeme kod mene, uopće nema nekih znakova proljeća. :/ Proizvodi su super, i drago mi je što ti se paletica sjenila sviđa.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si birala toniranu kremu jer vidim da je iz Avona, a još se nisam odvažila na taj način kupiti puder/toniranu kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je zapravo brat naručio kao poklon haha, ali mislim da ova tonirana krema nema niti nijansu nego je onako nešto srednje da svima paše.
      Ali uglavnom, probaj nekako otprilike, znaš kakva ti nijansa inače treba pa probaj nešto takvo naći, ako si svijetla onda idi na neku najsvjetliju nijansu jer bi ti mogla biti najbolja, a najteže je ako si nešto između svijetlog i tamnog. Probaj na internetu naći recenzije tih proizvoda na kojima se vide slike tih nijansa♥

      Izbriši
  3. Odlican post! Kod mene je takodje tmurno vrijeme. Ali dobro, nadam se da ce se uskoro proljepsati :)
    Proizvodi su super!

    Posjeti moj blog i uclani se na njega, ja na tvoj vec jesam :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno super post. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se uzvratit ću ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši