četvrtak, 24. ožujka 2016.

Tag: Potroši do proljeća - REZULTATI

Aa napokon je sunčano, ali ne i toplo. Uhvatila sam priliku i poslikala to što mi treba za današnji post, a kao što vidite u naslovu radi se o rezultatima onog tada 'Potroši do proljeća'. Mogu reći da je većina toga propala haha, neke stvari sam potrošila, neke nisam uopće ni trošila, sve ćete vidjeti u nastavku posta. Sad kao neka 'obavijest', znači  imam dosta ideja za postove, pa vjerojatno neću ni stići sve napisati, ali možda danas izađe još jedan post. Ako želite da napišem kao neki Film Review, recite mi u komentarima.

Prva stvar je Balea losion za koji sam mislila da ga neću uspjeti potrošiti, ali ipak jesam, tj. ima ga još malo na dnu. Potrošiti ću ga do kraja ovih dana.  Nekad sam se mazala s njim svaki dan, nekad nisam po tjedan dana, ali svejedno sam ga nekako potrošila.

Sljedeća stvar je ova predivna dnevna krema. Na početku sam mislila kako će mi dnevnu kremu biti lakše potrošiti nego noćnu, ali prevarila sam se. Stavila sam u ovaj tag dnevnu kremu koja se sporo troši, tako da sam je potrošila samo negdje do pola.

Kreme za ruke nikad nisam pretjerano koristila, ali nedavno sam počela. Volim barem jednom svaki dan namazati kremu na ruke jer su odmah nekako njegovane i glatke. Nisam ju potrošila do kraja, ali radim na tome!

Nemam pojma jesam li potrošila ovu maskaru. Mislim da nisam jer još 'radi' normalno, ali mislim da je pri kraju jer ju koristim već dugo.

I Baby Lips kojeg sam možda koristila dva puta. Nije mi nešto, boja je lijepa, ali ipak ne. S vremenom ću ga valjda potrošiti.

Olovke za usne ne koristim svaki dan pa ih nisam uspjela ni potrošiti. Stavila sam ih nekoliko puta, dok sam željela malo više naglasiti usne. A isto tako, ne troše se prebrzo. S njima sam zadovoljna pa mi je drago što ih nisam još potrošila.


Ovo sam koristila možda jednom, ne znam. Nisam stalno stavljala sjenilo, a kad jesam, koristila bih nešto drugo. Kako god, boje su jako lijepe.

Zadnja stvar je puder, jedina stvar koju sam baš potrošila do kraja. Znala sam da ću puder potrošiti haha. Zaključila sam da mi je super ovaj puder, ima neko srednje prekrivanje, s korektorom i puderom u kamenu izgleda odlično. Kupujem ga ponovno!

Pozdrav drage moje♥

Broj komentara: 14:

  1. Puder me baš zainteresirao!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam radila par puta ovakve stvari i nikada ne bih uspela :D Ti si bila mnogo bolja od mene :*♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova Baleina krema me privukla. Kakva je? <3

    http://tobeornottobe312.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, brzo se upija, lijepo miriše, onako po malinama, njeguje kožu, ali nije sad neka ultra njega, ako želiš da ti bude stalno hidratizirana moraš mazati svaki dan♥

      Izbriši
  4. Divni proizvodi! Nikada nisam radila ovakve akcije, jer sam ubeđena da neću potrošiti sve jer sam osoba koja obožava da isprobava nove stvari :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Definitivno ću isprobati ove proizvode.☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Essence olovke su mi odlične! <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Bilo je nemoguće potrošiti neke proizvode za to vreme, a rezultat s obzirom na to je odličan! ❤ Slažem se što se tiče kremica za ruke, barem jednom dnevno ih mažem! :) ;* ;* ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši