nedjelja, 27. ožujka 2016.

The Liebster Award

Heej ljudi, pošto sam vidjela da me za ovaj 'tag' nominiralo dvoje ljudi, odlučila sam to napraviti u jednom postu.
Prvo me nominirala cura sa bloga koji možete pogledati ovdje i na njezina pitanja ću prvo odgovoriti. 
Nakon toga odgovoriti ću na pitanja od druge cure, a ovo  je njezin blog.  Krenimo!
1. Da možeš vratiti vrijeme da li bi promijenila neke stvari? Koje?
Trenutno mi ne pada na pamet niti jedna stvar, ali vjerojatno postoji nešto što bih promijenila.

2. Da li si nekad razmišljala o tome da izbrišeš blog?
Nisam nikad i nadam se da neću☺

3. Da li te pogađaju hejtovi?
Pa i ne baš. Mislim da je to sve do toga kako se ti postaviš i kakvo mišljenje imaš o sebi.

4. Imaš li uzora? Ako da, koga?
Nemam uzora. Imam dosta ljudi koji su mi super i kojima se divim, ali ne i uzora.

5. Koji ti je omiljeni blog?
Ne mogu na ovo odgovoriti. Pratim jakoo puno blogova i imam dosta onih koji su mi najdraži, svaki je originalan na svoj način i ne mogu ih uspoređivati.

6. Omiljeni praznik?
To je naravno Božić. Već početkom 12. mjeseca sam totalno u tom duhu i uzbuđena zbog nadolazećeg blagdana.

7. Da možeš izabrati da uvijek budeš bogata, ali tužna ili siromašna i sretna?
Ako si bogat ne mora značiti da ćeš biti i nesretan, a isto tako ako si siromašan ne znači da ćeš biti sretan. Ni jedno ni drugo nije dobro, kako mogu biti sretna ako nemam što za jesti? Isto tako novac mi ne garantira sreću pa bih izabrala neku zlatnu sredinu. 

8. Koje godišnje doba najviše voliš? Zašto?
Trenutno mislim da najviše volim proljeće, iako se to stalno mijenja. Nekako su mi najljepši ti iznenadni sunčani dani, kad se nadaš da će biti toplije pa da se možeš laganije obući. Sve procvjeta i miriše na neku toplinu i sreću. 


Be imaginative pita:

1. Da se moraš ofarbati u neku ludu boju koja bi to bila?
Pa sad, mislim da bi to bila siva. Siva je tako predivna boja, pogotovo ako se vidi crni 'izrast'.

2. Kakve nijanse ruževa i sjenila najviše preferiraš?
Volim ruževe u malo jačim bojama, poput crvene i rozne, dok su mi sjenila najdraža smeđa jer smatram da mi najbolje stoje.

3. Kako bi opisala svoj stil?
Nešto sasvim obično, casual recimo. Većinom sam u trapericama, nekoj majici i vansicama. Ništa posebno.

4. Da možeš ponijeti samo tri stvari na pusti otok, sto bi ponijela ?
Uzela bih vodu, hranu i nekog super zgodnog vojnika koji bi napravio brod kojim bismo se vratili haha.

5. Da li ti se sviđa undercut i da li bi ga ikad napravila?
Na drugima mi se sviđa i fora izgleda, ali ja ga nikad ne bi napravila.

6. Voliš li čitati i koja ti je omiljena tematika?
Volim čitati. Najviše volim neke sf knjige. Volim da se spominju neke supernatural stvari i tako.

7. Jesi li ikad razmišljala o tome da napišeš vlastitu knjigu?
Jesam, planirala sam se na tome obogatiti. 

8. Omiljeni dodatak u čokoladi?
Volim ono punjenje od jagode. Makar, ja volim sve vrste čokolada i nikad nećete pogriješiti kod odabira čokolade za mene hah.

9. Koji te miris najviše asocira na proljeće?
Miris neke voćke koja cvate. Nisam sad sigurna koje to mirise sve osjetim kad izađem vani, alii znate na što mislim.

10. Zašto si odlučila napraviti blog?
Vidjela sam da neke cure imaju blog i bilo mi je baš simpatično. Imala sam ideje i htjela sam podijeliti to s nekim, so here we are.


Iii sada, radila sam već prije ovaj tag u kojem sam nominirala neke ljude, pa sad ne želim ponovno. Tko god želi napraviti tag, neka napravi jer vas ja sve nominiram♥
I svim katolicima koji danas slave Uskrs želim sretan Uskrs, nadam se da ste se lijepo proveli i najeli jel♥

Broj komentara: 6:

  1. Odličan tag! ♥
    Imamo jako slično razmišljanje kod nekih stvari.☺
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!
    Drago mi je da si odgovorila i na moja pitanja :*

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Pitanja su baš zanimljiva. ❤❤❤
    Jako volim da čitam tagove, a u ovom sam posebno uživala. :) ❤ ;* ;* ❤❤❤

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši