subota, 30. travnja 2016.

April Favourites

Hej drage moje! Danas vam donosim post o mojim favoritima travnja. Imam nekoliko stvarčica s kojima sam jako zadovoljna pa ću vam to pokazati. Krenimo☺

Prva stvar koju imam je ovaj Fa gel za tuširanje. Volim njihove gelove jer su jako osvježavajući i super mirišljavi. Ovaj mi je veliki favorit. Radi se o gelu koji ima fini osvježavajući miris cvijeća, točnije roze ruže, kako kažu. Nakon tuširanja ostavlja kožu mirisnom i mekanom.


Druga stvar je šampon za kosu koji sam vam već pokazala u Haulu. Najčešće koristim Afrodita šampone i super odgovaraju mojoj kosi pa sam odlučila probati i od kokosa. Super je miris, baš onako po kokosu i malo je rjeđi od onih koje sam prije koristila. U kombinaciji sam regeneratorom kosa super miriše.

Nakon toga imamo moje veliko otkriće, a to je Nivea dezić. Toliko sam čula kako su im dezići dobri i sve to, ali zapravo nikad nisam koristila njihove deziće. Ii onda mi se pakiranje jako svidjelo, jednostavno, bijelo i to me privuklo. Odabrala sam ovaj Fresh Flower i zaljubila se u miris. Miriše baš sveže, nježno i predivno. Dugotrajnost je dobra.

Labello lip butter su moja najdraža stvar za usne. Nakon što sam potrošila svoju makadamiju koja je, usput, jedna od najboljih stvari ikada, počela koristiti i ovo od maline koju sam još prije dobila u giveawaju. Iako mi nije dobra kao makadamija, super je! Lijepo miriše, doslovno kao jogurt kojeg često jedem. Na usnama ne ostavlja nikakav trag, a predivno ih njeguje. Imam neki osjećaj da nije tako gusta kao makadamija. 

I napokon šminka. Prva stvar je ovaj kompaktni puder, zapravo bronzer. Meni je presladak jer je ovako mozaik pa ima mnogo različitih nijansa. Dok to pomiješate dobite neku nijansu koja vam super odgovara. U sebi sadrži i šljokice. Dugo traje na licu i odličan je.


Sada imamo drugu najbolju stvar za usne. A to je Essence Longlasting ruž u nijansi 24 Velvet Matt. Predivna jaka ljubićasto/roza nijansa. Dugotrajnost je predobraa, znači imala sam ga cijeli dan u školi i doma, s time da sam ga jednom popravila. I dok sam ga pokušala skinuti običnom maramicom nije išlo, tek sa vlažnom maramicom. Uglavnom, super mi je. Više ćete o njemu saznati u nadolazećoj recenziji.


I od knjiga su mi favoriti U traganju za Alaskom koja jedna od najboljih knjiga koje sam pročitala. Također, Labirint: Kroz spaljenu zemlju je knjiga koja je puno bolja od prvog dijela Maze Runnera. A prvi dio je odličan, da se razumijemo. Drugi dio je napet, strašan, prezanimljiv. Preporučujem svima.
J. Dashner: Labirint- Kroz spaljenu zemlju


Nadam se da ste uživali i čujemo se sljedeći tjedan♥

Broj komentara: 15:

  1. Odlican post!
    Slike su ti stvarno odlicne kao o pozadina <3 Sto se tice proizvoda imam isti Fa gel za tusiranje kao i Lip butter. Najvise si me privukla sa onim Afroditinim samponom koji definitivno moram isprobati. Samo dali mi mozes reci za koj tip kose je namjenjen?

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno☺ Na šamponu ne piše za koji tip kose je pa pretpostavljam da je za sve tipove♥

      Izbriši
  2. Odličan post! Slažem se da su Fa gelovi odlični. Ovaj Essence ruž mi se čini jako dobrim i planiram ga kupiti već neko vrijeme, ali nikako. Jedva čekam recenziju.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, definitivno ga moraš imati!♥

      Izbriši
  3. Divan post ! I ja obožavam Afroditin šampon i to pogotovo ovaj od kokosa ! :)

    You Are Unique

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! ❤ Koristim skoro sve navedene proizvode i takođe sam zadovoljna. Gledala sam samo film ‚‚Lavirint'' i oduševljena sam i prvim i drugim delom, pa verujem da su i knjige odlične. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. predivan post!
    Essence Longlasting ruž je zaista predivan! :*

    ksendzi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,bronzer i ruž su mi bas divni!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični favoriti, draga! Moram da pohvalim kvalitet slika. ♥

    Novi post ------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši