petak, 29. travnja 2016.

#ChitChat- I'm becoming a youtuber?!

Ii pozdrav ljudi. Evo mene nakon jednog tjedna koji je bio na jedan način stresan, ali bar je brzo prošao, ako ništa drugo. Imala sam dosta stvari za raditi ovaj tjedan, ali već sam se naviknula na to da svaki dan moram raditi nešto za školu pa nije neki problem. Brojim dane do kraja ove školske godine jer ne mogu dočekati početak ljeta! Brojim je otkad je bilo 9 tjedana, a sada smo samo na 6. Baš sam uzbuđena zbog ljeta zato što imam jakoo puno planova. Iako većinom uključuju serije, knjige i izležavanje u hladu, svejedno se veselim. Trenutno mi je škola prioritet pa se zna dogoditi da tjedno objavim jedan post. Htjela bih objaviti barem dva, ali neki postovi zahtijevaju više vremena od nekih drugih pa se dogodi da objavim samo jedan. Vikendom većinom učim ili samo ne radim ništa po kući. Ajde, pokraj tako zanimljivog društvenog života, mogu se pohvaliti da vježbam dok ne učim haha. 

Sljedeći tjedan je dan škole i idem na nekakav povijesno- geografski kviz jer se moramo uključiti u radionice, a volim povijest, pa eto.

Iii jedna predivna vijest, za koju vam još (mislim) nisam rekla. Krajem 5. mjeseca idem sa školom u Italiju, točnije u Veneciju i Gardaland na dva dana. Ne mogu vam opisati koliko sam sretna zbog toga. Napokon ću vidjeti Italiju i Veneciju, a i zabaviti se u čuvenom Gardalandu. Želim ići na sve one sprave jer je to nešto predobro što treba maksimalno iskoristiti. Sada dolazimo do onog dijela iz naslova. Naime, odlučila sam snimiti vlog s tog putovanja. Jednostavno, to je nešto što želim imati snimljeno pa da dok to opet pogledam proživim taj trenutak. Isto tako, naravno da ću vam o tome pisati na blogu, ali neke stvari se ne mogu dočarati slikama koliko videom. Tako da, nadam se da će sve biti u redu i da ću snimati sve zanimljivo jer želim s vama podijeliti barem djelić toga. Ne znam još ništa o uređivanju videa i tim programima, ali nadam se da neće ispasti očajno hah. 

Moj članak na Teenu je objavljen, napokon! Došlo je do nekih promjena u objavljivanju članaka pa je zato kasnio, ali eto, sada je objavljen. Pisala sam o zabavnim stvarima koje možete raditi sami. Članak možete pročitati ovdje.

Ne znam ima li još nešto što bih vam htjela reći. Sad se ne mogu ničega sjetiti, alii čujemo se nekom drugom prilikom, pozdrav♥

Broj komentara: 8:

  1. Odlican post!
    Ja sam bila nedavno u Veneciji i to je zbilja grad iz snova.Cak sam i objavila vlog na blogu tako da jedva cekam vidjeti i tvoje dojmove.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago zbog tebe! Lepo se provedi na putovanju i jedva čekam da pogledam video! ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretno ti,i ja bih također voljela posjetiti Veneciju. Jedva čekam da pogledam vlog,a snaći ćeš se u video editorima,vjeruj mi,nije teško.

    Kiara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super,blago tebi! :) Lepo se provedi! :D
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši