nedjelja, 3. travnja 2016.

HAUL

Pozdrav ljudi. Za danas sam pripremila jedan haul post jer sam kupila nekoliko stvari u posljednje vrijeme pa vam želim to pokazati. Stvari nisu ništa posebno, već samo nešto što mi je baš trebalo. I da, postova nije bilo jer me nije bilo uopće doma, mogli ste vidjeti na mom Snapu gdje sam bila, a i morala sam učiti. Zato vam sada pišem, iako imam dosta drugih stvari za napraviti. Nema veze, sljedeći vikend će biti više toga.

Prvo sam kupila Aveo losion za tijelo. To jest kupili su ga moji, nisam ja birala hah. Jakoo je vodenast, nije onako gusti, ali možda zbog toga piše Hydro? Lagano i lijepo miriši, nisam ga još isprobala. Pisat ću vam još o njemu.

U dm-u sam kupila vlažne maramice. Ove su mi okej, iako na početku nisam bila oduševljena. Koštaju samo 10 kuna, a dobijete 80 komada što je super.

Onda imamo i Eveline kremu za lice koja je postala must have svima u mojoj obitelj. Svi ju koriste, ja čak i najmanje jer koristim neke druge stvari, ali ove kreme uvijek mora biti.

I znate da volim Afrodita šampone, pa se u mojoj 'kolekciji' našao i ovaj. Još nisam imala ovaj od kokosa, ali zašto ne. Miriše predivno i jedva čekam kosu prati s njim.

Od odjeće imamo dvije majice i jedne cipele. Kupila sam običnu majicu dugih rukava u army green boji. Kupila sam ju samo zbog te boje koja je najljepša boja ikad. Kupljena je u New Yorkeru i koštala je 40 kn.

A druga majica je kratkih rukava i u boji je. Bila sam u iskušenju da kupim crnu ili sivu, ali mi je polako malo dosta toga da mi je sve crno i sivo. Majica je tamno plava sa roznim natpisom. Iako se ovdje ne vidi, zapravo piše Break/ Make the rules, i onda ispod #Troubleonduty. 
Cijena je isto 40 kn i kupljena je u New Yorkeru.

Jučer sam bila na svadbi pa su mi trebale neke cipele koje mi pašu uz haljinu i zato sam kupila ove. Jako mi se sviđaju cipele na punu petu jer su sigurno puno udobnije od onih običnih štikli. Meni se sviđaju jer su obične, crne i pašu uz sve. Kupljene su u Deichmanu za 150 kn.

I to je sve što sam kupila. Čujemo se nekom drugom prilikom!♥

2 komentara:

  1. Ovaj sampon od kokosa me je odusevio! Ja obozavam miris kokosa,ali jos nisam koristila takav za kosu,vec samo za telo.Sigurno cu kupiti cim potrosim sve koje imam haha <3
    Odlican post! :)
    Ako zelis pogledaj moj blog <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši