petak, 8. travnja 2016.

March Favourites

Pozdrav ljudi. Kao prvo jako mi je žao što ovaj post objavljujem tek sada, ali tako je kako je. I sama mrzim dok ovakve postove neko objavi ovako kasno, ali nisam stigla prije. Kao drugo, jako sam umorna jer sam bila cijeli dan u Zagrebu, ali ipak ću napisati ovaj post. Nemam uopće puno proizvoda, više će biti stvari kao filmovi, serije itd.
I da, postavljajte pitanja za Q&A ovdje. Pitajte što god želite jer ako ne bude dosta pitanja neću ni raditi Q&A.

Prva stvar je kombinacija ovog tekućeg ruža i olovke. Nisam ni znala da su u sličnoj nijansi sve dok ih nisam stavila zajedno. Naime, prvo stavim ovu olovku koja je sasvim mat i preko nje ovaj ruž koji da onaj glossy look. Jako mi se sviđa ova kombinacija.



Drugi favorit je ova paleta koju sam vam već nekoliko puta pokazala. Za svadbu sam kombinirala nekoliko nijansi iz ove palete i ispalo je super pa se zato nalazi u ovo mjesečnim favoritima. Ova najsvjetlija nijansa odlična je kao highlighter.

Nakon toga imamo ovaj predivan gel za tuširanje koji će uskoro biti prazan. Obožavam ga, predivno miriše. koža ostaje onako glatka, uglavnom sve najbolje.

I od ovakvih proizvoda imamo još samo vlažne maramice. Ove sam koristila negdje početkom mjeseca i odlične su mi, definitivno najdraže vlažne maramice.

I onda imamo dvije predivne knjige. Prvo, slika je drugačija kad sam ih slikala već prije, pa nisam mogla ponovno jer sam ih vratila u knjižnicu. Uglavnom, radi se o Maze Runneru i Looking for Alaska. Prva knjiga je odlična, napeta, zanimljiva i još bolja od filma. Jako mi se svidjela i super je. Druga knjiga je predivna, oduševljena sam. Postala je jedna od mojih najdražih knjiga. Ona definitivno navodi na razmišljanje, o svemu, o smislu života, labirintu patnje i svemu ostalom. Iako sam predvidjela što će se dogoditi u sredini knjige, svejedno je super. Onako je dubokoumna i uživala sam ju čitavši. Preporučujem svakome.

Od serija imamo moju novu najdražu seriju, ali bez brige, Teen Wolf je najdraža za sva vremena. Uglavnom, počela sam gledati seriju How To Get Away With Murder. Vidjela sam da dosta ljudi gleda tu seriju pa sam jednog dana dok mi je bilo dosadno počela i ja. Jako je zanimljiva serija i prepuna zapleta i nenadanih situacija. Radi se o tome da grupa studenata prava počne raditi za odvjetnicu braniteljicu i onda oni počine ubojstvo u kojem se pokušavaju izvući bez kazne. U međuvremenu rade na slučajevima i tako. Odlična serija iii pogledajte je.

Dva favorita što se tiče filmova su Fury i American Sniper o kojima sam vam već pisala pa nema smisla da ponavljam. Filmove sam pogledala negdje početkom mjeseca, a odlični su.
Od glazbe mi je ono baš baš favorit pjesma od Ivana Zaka- Ne pitaš za mene. Rijetko kad slušam nešto naše, ali ovu pjesmu sam baš zavoljela. Super mi je pjesma.
I još jedan favorit  je pjesma koju sam već nekad spomenula, bar mislim. A to je Bastille- Laura Palmer. Predivna pjesma.


To bi bilo sve, čujemo se sutra♥

Broj komentara: 10:

  1. Odlični favoriti. Paleta je predobra. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. U potrazi za Alaskom je knjiga koja mi se zaista puno puno dopala! Fotografije su odlične! Super favoriti.☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post kao i favoriti! ♥♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni favoriti,najvise mi se dopada ova paleta! :)♥
    Novi post ---> MiljanaEasySkillful

    OdgovoriIzbriši
  5. Svidjaju mi se proizvodi! :)
    Novi post- http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši