subota, 23. travnja 2016.

Purple Glam I Makeup Look

I napokon sam ovdje! Pozdrav drage moje, napokon sam našla vremena da napravim jedan mali makeup look za vas u kojem ću vam pokazati kako se ja to šminkam za neke posebne prilike. Sutra će biti isto jedan post, jer mi se ne sviđa kako (ne)redovito pišem. Obećavam vam da ću se preko ljeta potruditi puno više jer ću moći više vremena posvetiti blogu. Ako imate kakve želje ili ideje za sljedeće postove, napišite mi u komentare. To bi bilo sve za uvod, krenimo!

Iako sam zaboravila slikati, prvo naravno stavljam primer, u mojem slučaju običnu kremu. Nakon što se to posušilo stavljam podlogu, a to vam sad neću previše objašnjavati. Koristim ove standardne proizvode kao i inače. Sve što koristim možete vidjeti na slici.

Nakon toga stavljam bronzer, a koristim ovaj Essence koji je zapravo neki puder u kamenu. Ovaj mozaik je prefora pa ima i svjetlijih i tamnijih nijasna koje se mogu super kombinirati. Stavljam ga na obraze i na čelo, tamo sa strane ako kužite. 

Nakon toga popunjavam obrve.

I sada idemo na oči. Prije sjenila sam stavila korektor kao bazu za sjenilo. Kao prvo, ljubičastom strelicom označene nijanse sam koristila kao highlighter za obraze i za područje ispod obrve. Nijanse označene crnim strelicama sam koristila za ovaj look. Prvo sam stavila ovu sivu nijansu iz manje paletice i stavila je preko cijelog kapka. U onaj crease sam izblendala nijansu pokraj te sive. Iako uživo izgleda kao neka ljubičasta nijansa kad ju stavite je zapravo smeđa. Tada sam sve to lijepo izblendala kako bi se boje stopile jedna u drugoj. I nakon toga, iz Beauty Uk palete sam uzela ovu označenu nijansu koja je onako zlatna, brončana i stavila je u sredinu kapka i lagano utapkala. Time sam postigla neki savršeno brončani look. 

Na trepavice sam još stavila maskaru.

I na usne sam stavila najdraži proizvod ikad. U pitanju je Essence ruž iz one Longlasting kolekcije. Radi se o  ružu u nijansi 'Velvet matt 24' i to je onakva ljubičasto- rozna jaka nijansa. Predivan je ruž, dosta tamni, a i dugotrajnost je odlična. 

Iako ne preferiram stavljanje svojih selfija na blog, makeup look ne bi mogao biti bez toga. Na slici se naravno ne može sve vidjeti jer ja nemam tako dobru kameru da ona to sve uhvati, ali odlučila sam vam staviti ovu sliku. Na mom Instagramu imate sliku na kojoj se možda još i bolje vidi.

I to je sve, pozdrav♥ Ly.

Broj komentara: 14:

  1. Super proizvodi. Prelepa si :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledaš! Proizvodi su odlični, zaista, a makeup izgleda savršeno! ♥

    Posjeti moj blog ---------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super proizvodi i slike! Ja sam također napravila Makeup look na mom blogu pa ako te zanima pogledaj.♥☺
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si divna kao i ovi proizvodi. Jako mi se svidja ovaj look,jer volim sjene koje su u nude bojama. :)

    Kiara

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post draga, bas lepo napisano :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti <3

    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/04/i-love-you-to-moon-and-back-boho-outfit.html

    OdgovoriIzbriši