nedjelja, 10. travnja 2016.

Tips for workout and healthy lifestyle

Pozdrav. Danas ide jedan post, iako sam ga obećala za jučer, ali dobro. Još uvijek možete postavljati pitanja za Q&A ovdje. Pisat ću vam o nekim savjetima koji pomažu kod vježbanja i tog nekog zdravog života.

Pijte vodu i zeleni čaj
Oh, koliko smo puta čuli da je voda jako potrebna. Ali, ponavljam još jednom, pijte vodu. Sve vam je uzalud ako ćete piti gazirano umjesto vode. Pijte najmanje 1,5 litru vode na dan. Isto tako, zeleni čaj je zdrav i dobar za mršavljenje. Ali, naravno, nije dobar ako se pretjeruje s njim. 

Doručak je bitan
Nikako ne preskačite doručak. Najbitniji je obrok s razlog, a to je zato što vam treba energije za dobar početak dana. Doručak vam smije biti najobilniji zato što ćete većinu toga potrošiti u toku dana. Jedite za doručak nešto lagano, ali opet hranjivo.

Trčite
Trčanje je najbolja vježba. Radite kardio, a isto tako radite i na mišićima i oblikujete tijelo. Osobno sam mrzila trčanje, ali stvarno, noćna mora. Ali, nedavno sam počela trčati ii sad volim trčanje. Odličan je osjećaj kad znate da ste uspjeli i kad ste svakim danom sve bolji. Izaberite vrijeme kada želite trčati i napravite to. Nemojte previše razmišljati o tome što će ljudi reći. Svejedno je kad trčite i je li vas tko vidi, radite to za sebe, ne za njih. Nije bitno koliko brzo ili sporo idete, koliko ste pretrčali ili koliko niste, svejedno ste bolji od nekoga tko leži na kauču i jede čips.

Fokusirajte se na disanje
Također, jako je bitno da dišete pravilno. Na primjer, dok radite jumping jacks i ono morate to raditi minutu fokusirajte se na disanje. Uglavnom, nađite neki svoj 'kalup' po kojem ćete disati. Nećete imati uopće osjećaj da vam je teško jer ćete razmišljati o svome disanju, a ne o tome kako vas bole noge.  Razmišljajte o tome kada udišete i kada izdišete i nemojte poremetiti taj kalup.

Odmarajte se
Jako je loše ako vježbate svih 7 dana u tjednu! Vaše tijelo treba odmora jer mišići rastu kada se odmarate. Treba vam bar jedan dan u tjednu kad nećete vježbati kako bi se vaši mišići odmorili i bili spremni za nove izazove. 

Ne preskačite ponedjeljak 
Okej, svi bismo mi ponekad htjeli preskočiti ponedjeljak, što se tiče škole, što se tiče vježbanja. Nemojte, najbolje je da započnete tjedan onim super osjećajem kojeg imate nakon vježbanja. Tako da nikad ne preskačite ponedjeljak, ako već imate rest day, imajte ga u utorak, npr.

I ovo su samo neki od savjeta. Ima ih još, naravno, ali post bi bio predug da sam sve to pisala. Nadam se da vam se sviđa i čujemo se sljedeći tjedan♥

2 komentara:

  1. Odlican post :)
    Savjeti su vrlo korisni. Ja sam inace u posljednje vrijeme pocela malo vise paziti na zdravlje, ishranu i vjezbanje tako da se nadam da ce mi posluziti neki od savjeta.

    novi post > beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši