petak, 20. svibnja 2016.

School Morning Routine I Spring 2016

Heej dragi moji! Napokon je petak i vikend i to sve i baš sam sretna! Brojim još 6 dana do Italije i 13 dana nastave i ljetooo. Toliko me veseli što ću biti doma, bez škole, što ću se moću puno više posvetiti stvarima koje volim. Već sam sada u tom ljetnom duhu, ali imam još nekoliko testova za napisati i odgovarati. A nakon što škola završi, puno više ću pisati ovdje, imam ja ideja i sad, ali ne stignem ih sve provesti u djelo. Uglavnom, da ne pišem previše, za danas sam vam pripremila moju jutarnju rutinu za proljeće. Nisam radila rutine negdje od jeseni/zime tako da je sad pravo vrijeme za to! Uživajte!

U 5:25 zvoni mi alarm. Dižem se, isključujem ga i odlazim u kupaonicu. Zavežem kosu, umijem se i namažem lice kremom.


Odlazim u kuhinju i dnevni gdje se oblačim, večer prije sam pripremila što ću obući kako ujutro ne bih morala razmišljati o tome. 
*zaboravila sam slikati što sam obukla*
Nakon što se obučem, napravim si doručak. Većinom jedem musli s mlijekom i neko voće, najčešće bananu. 
Odlazim opet u kupaonicu, perem zube i idem se šminkati.
Ima dana kad mi se baš da šminkati pa stavim i sjenilo i olovku za usne, a nekad samo ono malo. Npr većinom koristim ovo. Puder u pjeni koji sam ponovno počela koristiti, korektor, bronzer/ puder u kamenu, malo highlight, popunim obrve i stavim maskaru. I koristim još labelo, naravno. 

Počešljam kosu i stavim dezić.

I nakon što sam gotova sa kupaonicom, odlazim u hodnik gdje uzimam jaknu i vansice i odlazim u dnevni. Uključujem wifi, oblačim patike, uzimam vodu, pijem šumeću tabletu, provjeravam jesam li uzela sve od knjiga. Uzimam jaknu i provjeravam imam li kartu i ključ od ormarića.
'čiste'

Ako stignem (većinom ne stignem), pogledam što ima na Snapu ili na Instagramu i oko 6:16 idem na bus. 

I ovo je sve za moju rutinu, ne radim ništa posebno, znam! Poz♥

4 komentara:

  1. Super post isto kao i cijeli blog :*
    Član sam tvog bloga, pa bih voljela da uzvratiš xD

    > petra-s-life-blog.blogspot.hr <

    OdgovoriIzbriši
  2. Ustaješ mnooogo rano. :o Uglavnom, odličan post, draga! ❤️

    OdgovoriIzbriši