petak, 6. svibnja 2016.

Things that makes me angry

Bok ljudi! Za danas imam nešto drugačiji post za vas. Radi se o tome da ću vam pisati o nekim stvarima koje me općenito ljute, tj. živciraju. Nemam nekih popis toga pa ću pisati samo kako mi dođe, sigurno ću nešto zaboraviti.

1. Kad me netko prekida u nečemu
Nikako ne volim kad me netko prekida u nečemu, to stvarno ne volim. Na primjer, vježbam i neko ulazi u sobu i traži me da nešto napravim. Ili gledam seriju kad netko odluči ući u sobu i pričati mi o nečemu, ne mogu se tako koncentrirati. Nemojte me krivo shvatiti, nije meni uopće problem nekome nešto učiniti, samo me živcira dok me netko prekine u nečeu.

2. Kad netko ne zatvori vlažne maramice
Netko koristi vlažne maramice, izvlači jednu i preostale ostavi kao na slici. Oprosti, mogao si barem probati zatvoriti paket.

3. Ponavljanje za mnom
Sjedim u zadnjoj klupici na kraju razreda, svi govorimo zajedno u jedan glas, točno izgovorim odgovor na pitanje, profesorica me ne čuje, netko iz prvog reda ponovi isto što sam rekla.
Profesorica: Oh, odlično, bravo, kako si samo znala to? Želiš možda + iz aktivnosti, peticu ili da možda odmah preskočiš razred? 

4. Nepravda
Ta glupa riječ koja je prisutna u cijelom svijetu. Za svakoga ima različito značenje i svi smo se susreli s njom. Koliko god mi mama govorila da će mi cijelog života biti tako i da svugdje ima nepravde, svejedno me to ljuti. Bilo da se dogodili u školi ili negdje drugdje, preglup je osjećaj da znaš da si napravio onako kako treba i kako se zahtjeva dok je netko bolje cijenjen od tebe, a nije se uopće potrudio za to. Živciraju me koji pričaju o pravdi, a svako malo naprave nešto nepravedno. 

5. Kad me netko požuruje
Nisam osoba kojoj to smeta u 'normalnim' okolnostima, ali smeta me na primjer u ovoj situaciji: Odlučim se tuširati, brat u kupaonici, kaže mi da pričekam, i okej ja pričekam da se on sredi kako bih poslije imala vremena za sebe. Ulazim u kupaonicu i nakon nepunih pet minuta brat dolazi pred vrata i pita me jesam li gotova. Kad kažem da nisam, 'ajde brzooo'. To mi smeta jer opet dolazimo do toga da me netko prekida.

6. Kad je netko previše djetinjast
Možda sam ja previše ozbiljna, ali neki su stvarno previše djetinjasti. Od ljudi s 15-16 godina mislim da će se ponijeti kao prave 'mlade odrasle osobe', a oni se ponesu kao da su upravo došli iz prvog razreda. Gore od toga su mi ti dječji komentari, koje upućuju šesnaestogodišnjaci.

7. Kad profesori traže previše
Jedna lektira-jedan mjesec? Haha, zvuči slatko, ali kod mene je to većinom tri lektire- jedan mjesec. Naime, meni hrvatski nije problem, nisu mi ni lektire problem, ali meni je problem što profesorica iz hrvatskog traži previše. Točnije, naši satovi se sastoje od lektira i testove: Odiseja- Okovani Prometej- test iz književnosti- Kralj Edip- test iz jezika.
Isto tako, meni je 'najbolje' dok prof stavi na prezentaciju font -8 pa moram škiljiti da vidim nešto, kaže da je to jako bitno i da si prepišemo i 3 sekunde poslije prebaci slajd.


I to bi bilo otprilike to, ima još dosta sitnih stvarčica koje nas sve živciraju, ali nema potrebe da pišem o njima☺♥

Broj komentara: 6:

  1. Sasvim te razumijem. I mene većina ovih stvari živcira, ali šta ćemo sad. :D Odličan post, draga.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! I ja sam pisala danas post na sličnu temu, pa ga obavezno pogledaj ----> innisall.blogspot.com
    U potpunosti te razumijem i bukvalno sve ove stvari i mene užasno ljute, tako da... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Od ovoga sto si nabrojala,posebno me ljuti to kad neko ne zatvori maramcie i kada me neko prekida dok pricam...
    Klik: http://goo.gl/vRDrVX
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši