subota, 11. lipnja 2016.

Empties

Heej. Napokon je ova školska godina završila što me čini jako sretnom. Imat ću više vremena za sve i imam puno ideja za blog tako da ću pisati češće. Za danas sam pripremila Empties jer mi se nakupilo dosta potrošenih proizvoda. Neke čuvam već dugo, a neke sam tek nedavno potrošila. 
Uz svaki proizvod napisat ću namjeravam li ga kupiti ponovno ili ne.


Prva stvar je ovaj Afrodita šampon. Običan šampon od kamilice, meni je bio dobar. Miriše onako lagano, miris ne traje dugo. Sasvim solidan šampon, mislim da ću ga kupiti ponovno.

Sada imamo dva Lip Buttera. Jedan je ovaj Original koji više nije dostupan u prodaji, a drugi je Vanilla i Macadamia. Ovaj s makadamijom mi je omiljena stvar ikada. Oba njeguju usne savršeno, miris je odličan (Original nema nikakav miris). Redovna cijena im je 19 kn, ali se često nađu na sniženju za 14 što je odlično! Definitivno ću kupiti ponovno.

Sljedeća je Essence krema za ruke koju sam već odavno potrošila. Bila je to poprilično dobra kremica. Miriše nekako voćno, brzo se upija i dobro njeguje. Iako mi je bila super, mislim da ju neću kupiti ponovno.

Sada imamo Essence korektor. Obaj korektor kupujem već možda godinu dana i kupit ću ga ponovno. Jako dobar korektor, prekrivanje mu je srednje, tekstura srednje gusta. Izbor nijansi je dobar pa i mi ultra svijetli možemo naći nešto što nam odgovara. Trenutno mi ga je zamijenio Catrice korektor, ali ovo je korektor koji stvarno vrijedi.


Eveline krema za lice je krema koju kupujem ponovno i ponovno. Ovu kremu koriste svi u obitelji i okej im je. Meni se sviđa, iako mi ponekad premalo hidratizira kožu. Dosta je lagana i brzo se upija.
 
Loob By Bipa je jako dobar puder. Prekrivanje mu je srednje. ne prekriva sve, ali lijepo ujednači kožu. U kombinaciji s nekim high coverage korektorom je odličan. Cijena mu je 30-ak kuna. Postojanost je solidna, ne traje predugo, ali se dobro drži. Mislim da ću ga kupiti ponovno, ali ne sad jer preko ljeta ne namjeravam nositi puder.


Ovo je moj najdraži puder u kamenu ša ću ga kupiti ponovno. Radi se o Essence Mattifying Compact Powderu. Kao što vidite iz naziva, ovo je mat puder  koji ostavlja kožu nježnom i svilenkastom. Dosta dugo traje iako ga je u toku dana potrebno popraviti. Omjer cijene i kvalitete je odličan. Cijena mu je oko 20-ak kuna.


Vlažne maramice jako brzo trošim, ali sam sačuvala samo jedne da vam pokažem. Radi se o Violeta dječjim maramicama koje su mi najdraže. Nježne su i lijepo očiste kožu. Koža nakon toga ostane njegovana jer sadrže blagi losion. Kupit ću ih ponovno.

Još nam je ostao lak za kosu. Ovo sam koristila samo jedanput i to dok sam imala neku frizuru. Ne koristim lakove za kosu jedino za neke posebne prilike, a ovo je potrošio moj brat. On je to koristio nakon gela za kosu kako bi 'produžio' postojanost frizure. Tako da, o ovome nemam neko posebno mišljenje. Kupit ću ga ako će mi baš trebati za nešto.

Mislila sam da je lak za kosu posljednji proizvod, ali nije. Ostao nam je još ovaj Garnier dezić. Koliko se sjećam, ovo je bio dobar dezić. Miriše lijepo i jako. Kao što piše na ambalaži ne ostavlja tragove na odjeći što je odlično . Mislim da ga neću kupiti ponovno jer volim isprobavati razne deziće.

I došli ste do kraja posta, nadam se da vam se svidio, a mi se čujemo nekom drugom prilikom. Pozdrav♥

Broj komentara: 10:

  1. PREDOBAR POST :*
    AKO ŽELIŠ UČLANI SE U MOJ BLOG THIS IS MY LIFE
    >petra-s-life-blog.blogspot.hr<

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. :)
    Isprobaj Baleinu kremu Totes Meer (sa solju iz Mrtvog mora i Aloa verom). Imala sam cijelu zimu suhe ruke i stvarno mi je pomogla. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na preporuci! Trenutno koristim onu njihovu s ureom i odlična je♥

      Izbriši
  4. Ništa od navedenog nisam probala, ali planiram da kupim Essence kompaktni i taj čuveni Catriceov korektor. Super post, draga. <3

    POST O MATURI: fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga! Probaj oba proizvoda, super su♥

      Izbriši
  5. Super ti je post! Koristila sam i još uvijek koristim Labello Lip Buttere koje obožavam. :D

    OdgovoriIzbriši