petak, 3. lipnja 2016.

May Favourites

Hej, hej! Nisam pisala dva tjedna, it feels like forever, ali nisam baš stigla. Naime, ovih par tjedana imala sam dosta za učiti, a i prošli vikend sam bila u Italiji. Post o tome napisat ću sutra. Kakogod, imam još samo 5 dana nastave što me čini jakoo sretnom! Preko ljeta ću se više potruditi oko bloga jer ću imati puno vremena.
Za danas pripremila sam favorite svibnja, kojih ima poprilično malo.

Prva stvar je Catrice Liquid Camouflage korektor. Kamuflažnu kremu željela sam kupiti već mjesecima, ali svaki put kad bih ja došla ostala je ona najmanja nijansa ili samo testeri. To mi se dogodilo nekoliko puta i onda sam odlučila kupiti ovu tekuću kamuflažu. Ovaj korektor je čudo! Stvarno je high coverage, prekriva sve. Odličan je za podočnjake, a isto tako i za crvenilo. Kada ga stavljate onako je srednje gustoće, ali kad ga blendate osjeti se da je gušći. Meni je super, izbor nijansi je dobar, cijena prihvatljiva (27 kn). Moj je u nijansi 010, ima još svjetlije od ove.


Sljedeća stvar su vlažne maramice, naravno. Ovo su neke Violeta, dječje. Dosta su onako debele, što mi je malo čudno, ali mirišu predivno. Mirišu kao one slatke žvakaće, uglavnom neki tipičan dječji miris.

Zatim imamo muški gel za brijanje. Meni je on odličan, iako je namijenjen dečkima. Sviđa mi se kada ga istiskate iz ove pumpice on je plavi i baš kao pravi gel, a kad stavite i razmažete po nogama izgleda kao pjena.  Nemam nešto posebno reći za ovo, ne izaziva mi iritacije ni crvenilo.

I imamo moj trenutno najdraži gel za tuširanje. Palmolive beauty scrub. Ovo miriše savršeno, nema boljeg mirisa. Gel je rozi i pun je nekakvih zrnca koje osjetite na koži dok se tuširate. Imam osjećaj da ovaj gel odstrani sve nečistoće sa kože, a miris se osjeća dugo. Uglavnom, miriše nekako svježe, cvjetno i voćno, valjda. Gel je od kupine i još nekih stvari za koje prvi puta čujem. Uglavnom, preporučam ovo.


I nakon toga imamo jednu majicu koja sam često nosila u posljednje vrijeme. Obična svijetlo plava majica na kojoj piše 'Manhattan stories'. Malo je šira i baš je ugodna. Kupila sam ju u New Yorkeru.

I sad imamo još onih 'nematerijalnih' favorita.
-Venecija/ Gardaland- ovo mi je bio najljepši izlet i bilo je predivno. Više o tome u sljedećem postu
- Youtuberka Nika Erčulj. Ona me toliko motivira i inspirira, mislim da mi je ona najdraža youtuberka. Pogledajte njezine videe, svidjet će vam se.
-Youtuberka Erin Janus. Ona mi je postala favorit danas. Ako tražite makeup i fashion videe na njenom kanalu ih nećete naći, ona snima one dubokoumne videe. Ona je meni toliko otvorila oči, pogledajte zadnji video, nećete više jesti meso.
I sada pjesme:
Alan Walker- Faded

Coldplay- Hymn For The Weekend

Mike Posner- I Took A Pill In Ibiza

twenty one pilots: Stressed out

Sam Tsui & Max Cover- Demons (Imagine Dragons)

I to bi bilo sve, hvala vam što ste čitali i pozdrav♥

Broj komentara: 10:

  1. Odlični favoriti. Toliko si nahvalila ovu kupku, da ju moram kupiti. :D Majica je predivna. :)

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post !
    Imaš dobar ukus za glazbu 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicni favoriti.I ja mnogo volim ove palmolive kupke!
    Hvala vam puno ako kliknete na ovaj link--> KLIK

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobri favoriti.Mnogo mi se dopada majcica. :)

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nećeš vjerovati, ali ista nam se pjesma nalazi u favoritima! Faded je pjesma koja je mene oduševila i ne prestajem da je slušam. Super post! ♥

    Pogledaj moj post na istu temu -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno too! Obožavam ju♥ Hvala puno☺

      Izbriši