nedjelja, 26. lipnja 2016.

Movie characters I wanted to be I Collab

Pozdrav ljudi! Svi smo se susreli s likovima iz filmova koji su nam na neki način bili uzori i poželjeli smo biti poput njih. Ja imam mnogo takvih jer gledam puno filmova, a Aleksandra i ja smo vam odlučile napraviti post na tu temu. 

1. Harry Potter
Kao i svako dijete, htjela sam dobiti pismo za Hogwarts. Potter mi je oduvijek bio omiljeni i htjela sam biti poput njega zbog njegove hrabrosti i požrtvovnosti. On je prikaz pravog prijatelja i junaka. Htjela sam otići u Hogwarts i boriti se protiv Voldemorta. 

2. Tris - Divergent
Tris je jedna predivna djevojka iz Divergenta, iako mi nije najdraži lik. Razlog zašto sam htjela biti kao ona je što je onako jaka i fizički i psihički, dobra je i ima Tobiasa. Da vas ne lažem, i ja bih htjela da me Tobias pita želim li vidjeti njegove tetovaže i onda skine majicu haha. 

3. Katniss - The Hunger games
Katniss mi je jedan od najdražih likova. Ona je divna. Jako mi se sviđa kako je postupila s Rue, kako nije htjela ostaviti Peetu, kako je praktički otišla u smrt samo kako to ne bi morala njezina mlađa sestra. 

4. Thomas - The Maze Runner
Dylan O'Brien je moj najdraži glumac i njegova uloga u ovom filmu mi se jako svidjela. Sam naziv moga bloga zvuči 'Fighter, brave and runner' što opisuje Thomasa pa je logično da bih htjela biti kao on. Thomas je jako hrabra osoba jer riskira svoj život kako bi spasio tuđi, a što je veće od toga?

5. Blanka- The Duff
Ne slažem se u svemu sa Blankom i na dosta načina smo različite, ali ona ima jedno predivno razmišljanje koje većina današnjih cura nema. Uglavnom, u tome razmišljanju se slažem s njom i zato je ostavila nekakav dojam na mene. Također, nemojmo zaboraviti Wesleya s kojim je bila.

6. Brian- Fast and Furious 
Ovo su predobri filmovi koji su ponajviše ostavili dojam na mene kad sam bila dijete. Gledala sam prve dijelove ovih filmova kad sam bila možda 10 godina (ako ne i manje) i oduvijek sam se divila Brianu. On je uporan, smiješan i lik kojeg jednostavno zavolite. Paul Walkera ću uvijek pamtiti po toj ulozi.

7. Tobias - Divergent
Vraćamo se Divergentu jer sam shvatila da bih možda više htjela biti kao Tobias nego kao Tris. Tko ne bi htio imati samo 4 straha? Tobias me osim svojom ljepotom očarao i ulogom koji ima. Theo James glumi Tobiasa koji je unatoč nasilnom ocu postao potpuno drugačiji od njega, bio je toliko jak da na neki način preboli to i postane još bolji i jači. 

8. Jack Sparrow - Pirates of  the Caribbean 
Ah, taj Jack! Jack Sparrow  je pirat koji je smiješan, sarkastičan i zabavan. Ponekad zna biti iritantan, ali takvi smo svi, zar ne? Johny Deppu je ta uloga izvrsno pristala i baš me nasmijao. 

9. Kevin - Home Alone
Naravno da sam htjela biti kao Kevin. Tko ne bi htio imati tako uzbudljive praznike, pune zabave i smijeha, a opet tako napete? Ja bih se vjerojatno sakrila ispod kreveta i pozvala policiju, ali on to nije učinio, nego je bio jako hrabar.

10. Wardaddy - Fury
Ja se stvarno ne mogu sjetiti njegov imena, ali Wardaddy mu je nadimak. Brad Pitt je u tome filmu zreo, hrabar, zgodan i sve to. Odlučan je i uporan i htjela bih i ja biti takva.


I to su svi likovi poput kojih sam htjela biti, nadam se da vam se post svidio! Ako niste, obavezno pročitajte Aleksandrin post.


Broj komentara: 16:

  1. Odličan post, draga! Drago mi je da smo sarađivale i nadam se da ćemo to činiti opet u budućnosti.❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, zaista! I ja bih jako voljela biti Harry Potter. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi bismo htjeli biti kao Harry haha:D Hvala♥

      Izbriši
  4. Predobar post. :)
    Najviše bih htjela biti kao Tris ili Katniss. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post!♥
    Stvarno sam uzivala citajuci i upotpunosti se slazem sa svim sto si napisala.

    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, Jack Sparrow. Najbolji :)

    http://ileloo.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja bih bila Kevin na barem jedan dan, da vidim baš kako je tako ludo živjeti :D
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni je omiljeni glumac Dylan O'Brien, kao i film ''The Maze Runner'', definitivno predobar film, sa odličnim glumcem. Btw veoma originalan post, svaka čast.

    Posjeti me,ako želiš dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši