subota, 18. lipnja 2016.

My Workout Routine

Book ljudi! Kao prvo, oprostite na ovom potpuno očajnom izgledu bloga. Naime, složila sam predobar baner za blog i onda mi se nije htjelo učitati i kad se učitalo bilo je bilo je nešto potpuno drugo. Onda sam ja nešto pokušavala i nikako nije moglo dobro ispasti pa sam na kraju stavila ovo. Trenutno mi se nikako neda zezati se s izgledom bloga pa će ovako ostati par dana.
Krenimo na temu posta. U prošlom postu sam vas pitala hoćete li moju rutinu vježbanja i vi ste rekli da pa sam ja to napravila. Moram napomenuti da nisam nikakav profesionalni trener i da ove vježbe možda nisuza svakoga. Ja radim ono što meni odgovara i pomaže pa ću vam to i predstaviti u ovom postu. Vježbam 5-6 puta na tjedan po 30-40 minuta. Jedino što koristim od 'pomagala' su utezi od 2 kg. Isto tako, uvijek imajte vodu uz sebe. Nemam dan za noge, dan za ruke i to nego svaki dan vježbam sve. Iako vježbam sve, neki dan su npr vježbe za ruke pojačane, dok su one za noge smanjene. Valjda shvaćate što želim reći. Većinom vježbam uz neki video s Youtuba jer mi je tako puno ljepše i bolje. Stavljat ću vam te videe, ako želite pogledati. Od skupine za trbušne mišiće možda vam stavim 3 videa, ali radim samo jedan neki dan. Sljedeći dan napravim onaj drugi video i tako. Dosta sam pisala, krenimo mi na vježbe!

ABS 
Volim vježbe za trbuh i većinom radim neki video koji traje oko 10 minuta. Ovo su oni koje najčešće radim:





BUTT & LEGS
Ovo su mi jedne od najdražih vježbi, ovaj prvi video je najbolji video ikad. Traje samo 5 minuta, ali tih pet minuta će vas ostaviti bez daha. Najviše volim raditi varijacije čučnjeva i one donkey kicks. Radim 60-100 čučnjeva, 20 iskoraka, 30 donkey kicks, ponekad znam raditi i one butt lifts ili bridges, ako ne vježbam uz video. Ako već vježbam uz neki od ovih videa, ne radim gore navedene vježbe.  Također, ako radite čučnjeve pobrinite se za to da ih radite ispravno. Nije bitno koliko brzo radite, bitno je ispravno ih raditi! Najviše sam napravila 350 čučnjeva u 3 seta iii jako sam ponosna na to, moram probati doći do 400!





ARMS 
Vježbe za ruke radim zadnje. Općenito, ovo ne volim raditi. Nekako su mi vježbe za ruke najnapornije jer imam preslabe ruke, ali ipak radim na tome. Koristim utege od 2 kg na svakoj ruci dok vježbam neke od ovih vježbi. Uz sve ove vježbe, prije sam radila po 20 ženskih sklekova pa su mi ruke malo ojačale tako da sada radim muške. Ne mogu puno muških sklekova, otprilike 5-7, alii i to je napredak! Jednog dana ću moći 20. 


I to su otprilike sve vježbe koje radim. Kao što ste mogli shvatiti, ne radim cardio. Prije sam radila i nije bilo previše rezultata, naime puno sam vježbala, a nisam uopće bila jaka kao sad. Nisam mogla toliko čučnjeva napraviti, ruke su mi bile slabije, ugl puno se bolje osjećam nakon ovih vježba snage, a i bolji su rezultati. Ako već radim cardio, to je vožnja bicikla ili trčanje. Također, volim kickboxing cardio koji je baš zabavan.
Ne znam jesam li rekla sve što sam htjela,ali  ako imate kakva pitanja napišite mi u komentare, uvijek odgovaram. Ako je ovaj post pomogao barem jednoj osobi, ja sam sretna☺ Pozdrav ♥

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post,baš mi je drago što si napisala ovaj post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja također vrlo često vježbam, trudim se svaki dan, a to se sastoji od 20-minutne vožnje bicikla i zatim raznih rutina koje ja pronalazim na Pinterestu.. Za razliku od tebe meni vježbe ruku idu puno lakše od vježbi za noge i stražnjicu.. :)

    Super ti je post! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličnp, zaista!♥ Kardio veđžbe su više za ljude koji žele da porade na gubitku kilograma, a ne na dobijanju mišićne mase i zbog toga ti verovatno ove vežbe više odgovaraju.☺ I meni su vežbe ruku najteže, baš ih ne volim raditi. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post! Toliko si mi bila od pomoći, hvala ti! Idem da se bacim na vježbanje. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši