utorak, 21. lipnja 2016.

SUMMER HAUL

 Pozdrav ljudi! Danas sam bila u šopingu i kupila neke stvarčice koje sam vam odlučila pokazati. Imam ovdje odjeću, obuću i preparativu pa je bolje da krenemo!

Prva stvar koju vam želim pokazati su kratke hlače. Ovakve hlače stalno viđam po Yt i predivne su. Materijal je jako udoban, high waisted su, meni dođu malo iznad pupka. Print mi je predivan, baš je ljetnji, ima još svakakvih printeva, od crno bijelih do cvjetnih. Uzela sam broj veće da mi budu onako lepršave. Kupila sam ih u New Yorkeru, koštaju 80 kn.

Sa sljedećom stvari sam oduševljena. Radi se o predivnoj suknji. Znači, obična crna uska, ali s resicama! Resice su hit ovog ljeta, pa zašto ne? Na slikama ne izgleda tako dobro, meni se isto nije pretjerano sviđala dok sam ju vidjela na vješalici, ali sam ju ipak odlučila isprobati. Predivno izgleda kad ju isprobate. Kupila sam je u New Yorkeru, cijena je isto 80 kn.



Sljedeća stvar je sportski grudnjak. Želim ovakav već neko vrijeme i sad sam ga napokon kupila. Znači, ovo je nekakva fluorescentna narančasta boja. Ima kao dva dijela, prvi je ovaj običan, a drugi je ovaj mrežasti. Malo se čudno oblači, ali nakon toga vam na leđima bude onako cris cross. Jakoo je udoban i ima spužvice u sebi koje možete izvaditi ako želite. Jedva čekam vježbati u njemu. U New Yorkeru su sniženja pa je i ovo bilo za 50 kuna, a inače mu je cijena 100 kn.


I sada imamo sandale. Trebale su mi sandale jer nemam više nijedne koje su mi dobre. Htjela sam nešto jednostavno, slatko i da paše uz sve. Zato sam uzela ove. Obične crne, s zlatnim lancem na kojem je nekakav privjesak. Kupila sam ih u Deichmannu za 150 kn.


Sada prelazimo na preparativu, s obzirom da nisam kupila ništa šminke. Sve sam kupila u Mulleru, osim šampona.

Prva stvar je ovaj preslatki losion. Pogledajte kako je slatko pakiranje, podsjeća me na Baleu. Miriše onako lagano, jedva da se osjeti, ali možda će se osjetiti više kad se baš namažem njime. Baš mi je slatko, a i kupila sam ga jer košta samo 10 kuna.

Kupila sam i depilacijsku kremu, zato što je ljeto, znate. Ovu koristim već godinama, otprilike dvije godine i meni je jako dobra. Skida većinu dlačica i ne ostavlja nikakav osip. Košta 18 kn.

Kupila sam i ove dvije kreme koje uvijek kupujem. Nivea i Eveline su kreme koje kod mene svi koriste pa ovo moramo uvijek imati. Nivea mi je dobra preko noći, da baš jako hidratizira lice. Svaka od njih košta 20 kn.

I zadnju stvar sam kupila u Intersparu. Običan šampon od kokosa koji koristim već neko vrijeme. Meni je dobar i fino miriše. Cijena mu je 20-ak kuna, možda malo više.


I to su sve stvarčice koje sam kupila. Nadam se da vam se post svidio i navijate danas svi za HRVATSKU #CRO (morala sam). 

24 komentara:

  1. Suknja je divnaa ❤

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Suknja i sportski grudnjak su vrh! Baš je predivno. *-* A gdje si kupila depilacijsku kremu?☺

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  3. Top je prelep *-* Oduševljava, ali i ostale stvari su predobre! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, so many beautiful pieces, I love the sandals, they're gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvari iz NewYorker-a su mi prelepe! Valjda su i kod nas neki popusti pa odem da potražim ove preslatke stvari.☺ Gledala sam utakmicu, odlična pobeda!♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također obožavam New Yorker! Hvala ti punoo♥

      Izbriši
  6. Odličan izbor! Sportski top je predobar. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Najvise mi se dopadaju ove sandalice <3
    Pogledajte moj blog <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, jako mi se sviđaju top i sandale <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/summer-diys-and-lifehacks-collab-sa.html

    OdgovoriIzbriši
  9. suknja s resama je favorit.. prekrasna je
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvari su prelepe! :)

    Posjetite moj blog ako zelite highgirls.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve stvari su jako lijepe ali najviše mi se sviđaju sandale.
    Učlanila sam se ( nadam se da ćeš uzvratiti ).

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši