srijeda, 15. lipnja 2016.

TO DO LIST I SUMMER 2016

Bok ljudi! Ljeto je već počelo, tj. barem su praznici počeli, kod mene nije baš neko ljetno vrijeme. Kako god, pripremila sam za vas moju to do listu za ovo ljeto! Prošle godine sam također napravila jednu, pa ako želite, pročitajte je ovdje
Počnimo!


1. Vježbati i zdravije se hraniti. Vježbam već nekih 3 mjeseca pa želim nastaviti i cijelo ljeto, također trudim se i što zdravije hraniti. Mogla bih napraviti Workout Routine pa ako želite obavezno mi recite u komentarima!☺

2. Gledati filmove i serije. Ukratko, želim pogledati sve dijelove Star Wars filmova jer ih nikad nisam gledala, ponovno ću pogledati sve Harry Potter filmove, još nisam pogledala Deadpoola pa i to moram. Ima tu još filmova, ali se trenutno ne mogu sjetiti. Također, želim nastaviti s gledanjem PLL, TWD sam počela već gledati i moram još nastaviti gledati 3. sezonu TO.

3. Čitati knjige. Ljudi moji, jako sam tužna što se ovoga tiče. Nemam nikakve knjige doma jer si nisam posudila u gradskoj knjižnici i sad nemam pojma kad ću ih posuditi. Do tada ću probati nešto čitati na internetu.

4. Pisati blog najmanje 3 puta na tjedan. Ne želim pisati svaki dan jer mislim da bi vam to bilo dosadno, a ni ja ne bih imala toliko ideja. Uglavnom, želim ovo ljeto imati kvalitetnije postove i slike.

5. Ići na bazene. Nisam već dugo bila na bazene pa bih htjela ići što više mogu ovo ljeto jer mi se baš ide na bazene.

6. Provoditi više vremena vani. Općenito nisam puno vremena vani, pogotovo dok je trajala školska godina pa bih htjela to nadoknaditi ovog ljeta. Htjela bih više voziti bicikl,  šetati se, trčati i igrati sa psom.

7. Urediti sobu. Ove godine ću dobiti novu sobu u drugoj prostoriji pa bih je htjela urediti baš onako kako ja želim. Želim sliku Marilyn Monroe na zidu, kaktuse i druge stvari, ali o tome ćemo dok sve bude gotovo. 

8. Sunčati se. Svake godine mi je goal da baš onako lijepo pocrnim, ali nikako da mi se ostvari. Nadam se da ove godine hoće!

9. Više vremena provoditi s prijateljicom. Sa ljudima iz škole se baš neću viđati, ali imam susjedu koja mi je jedna od najboljih prijateljica, a dok je trajala školska godina nismo se uopće družile. S njom provodim svako ljeto, tako da se nadam da ćemo i ovo ljeto provesti puno vremena zajedno.

10. Više izlaziti van. Kao što ste možda i primijetili, ja subote ne provodim u nekakvim klubovima nego sam većinom doma uz serije i blog. Ljeto je pravo razdoblje za izlaske, tako da se nadam da ću više ići van.

 11. Ići na barem jedan koncert. Nisam zaluđena koncertima, ali uvijek je fora otići na neki koncert i osjetiti bar malo te atmosfere. 

12. Pratiti Euro i Olimpijske igre. Volim sport i već pratim Euro, skoro svaki dan pogledam bar jednu utakmicu. OI počinju 5. kolovoza (moooj rođendan) i traju do 21.8. 

13. Naučiti sve američke savezne države po abecednom redu. Oke, nemojte sad misliti da sam luda, ali ja to jakoo želim naučiti. Prezanimljive su mi te države i zamislite samo kako je super znati ih sve po redu? Ovo je jedina stvar koju mislim učiti ljetos.

14. Unaprijediti svoje šminkanje. Želim naučiti još bolje šminkati, isprobavati razne boje i lookove, našminkati nekoga drugoga. Uglavnom, želim se igrati sa šminkom.

15. Jesti što manje mesa. Znači, pokušavam potpuno izbaciti meso iz prehrane. Gledala sam jedan video o tome zapravo kako se dobivaju mesni proizvodi i brutalan je. Svaki put kada jedem meso sjetim se toga i vidim slike tih jadnih životinja u svojoj glavi. Baš mi i ne ide ne jedenje mesa jer me moji uopće ne podržavaju u tome, ali želim jesti što manje mesa jer ne mogu podnijeti da su životinje ubijene da bih ja to jela. Ne želim postati vegan, za sad, jer volim sir, mlijeko i jaja, a oni to ne jedu.

Uglavnom, ovo su sve stvari koje želim napraviti ovog ljeta. Nadam se da ću uspjeti, a vi mi napišite svoje željice za ovo ljeto! Pozdrav♥

Broj komentara: 19:

  1. Super post.Svakako napiši Workout rutinu 😉

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Uglavnom sve ovo i ja planiram da radim ovog leta. :) Football fan here! ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Slikee su divnee,a i ja slične stvari planiram..ali da preživim prijemni,lako ćemo :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je sjajan, nekako mi je bas ulio summer spirit i sada i ja zelim raditi slicne stvari. Jako mi se dopada tvoj stil pisanja, a i izgled ti je super. Nadam se da ces ispuniti sve ove zelje :-) Voljela bih da pogledas moj blog, ako nadjes vremena. Klikni na ime da bi ga posjetila: Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow,pročitala sam u zadnje vreme dosta ovakvih postova,ali ovaj mi se čini nekako najboljim.Iako sam sve ovo radilo prošlog leta,mislim da bih trebala da ponovim,jer su mi ove stvari uvek zabavne.I obavezno napravi post Workout Routine. ♥

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Workout rutina je post koji moraš napisati! A što se tiče to do liste-srećno! Najbitnije je da uživaš u raspustu. :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ovaj post i nadam se da ćeš sve uspjeti ostvariti. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar ti je post! Nadahnula si me da i ja počnem sa ostvarivanjem određenih stvari sa svoje liste.. i naravno napiši workout rutinu jer i ja svakodnevno vježbam pa volim otkrivati nove vježbe i rutine. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, biti će workout routine!♥

      Izbriši
  9. Super post *-* uvijek daješ super savjete i prijedloge!

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši