ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Top 10 Movies

Bok ljudi! Evo novog posta u kojem ću navesti mojih top 10 filmova. Bilo je teško odabrati ovih 10 filmova, ali popis je ovdje! Ako vas zanima koji su moji favoriti, nastavite čitati.

1. Harry Potter
Je li potrebno objašnjavati?

2. Divergent
Inače, neki filmovi će imati više dijelova pa ću to računati kao jedan. Divergent je jedan od najboljih filmova ikad! Obožavam ga, prvi dio sam pogledala 3-4 puta i ne može mi dosaditi. Tobias je najsavršeniji glumac ikada, zaljubljena sam. Isto tako, prva knjiga mi je najbolja (treću nisam pročitala do kraja). Insurgent je isto tako dobar, makar mi je prvi dio bolji. 

3. The Maze Runner
Ovo je film koji ćete zavoljeti, garantiram vam, ako ne zbog radnje, onda zbog prezgodnog Dylana. Meni je ovaj film jedan od najdražih, uživam gledajući ga. Radnja mi se sviđa, općenito tema i sve to. Ako ga niste pogledali, što čekate?

4. Fury
Odličan ratni film s Brad Pittom. Ovo mi je također jedan od najboljih filmova. Radnja je napeta i zanimljiva cijelo vrijeme. Meni je bio dosta realan i završava realno i tužno. Više sam pisala o njemu u nekom postu o tim ratnim filmovima.

5. American Sniper
Kad smo već kod ratnih filmova, moram spomenuti i film American Sniper. Nastao je po istinitom događaju i osobi, ali je naravno u filmu mnogo toga promijenjeno. Film mi je predobar i vrijedi ga pogledati.

6. The Conjuring
Na šestom mjestu našao se ovaj horor. Film je, kad malo bolje razmislim, strašan. Nije mi se tako činilo dok sam ga gledala, štoviše bila sam prestravljena. Šalu na stranu, nije tako strašan, možda malo strašniji od nekih drugih horora, ali jako zanimljiv. *strah me tražiti slike za ovo*
Snima se i drugi dio.

7. The Duff
Spominjala sam to već nekoliko puta, ali ja ne volim tinejdžerske filmove. Izbjegavam ih gledati jer su mi često nezanimljivi i dosadni, ali ovaj je sve, samo ne to. Uglavnom, krenula sam gledati ovaj film s nekim svojim predrasudama, ali ispostavio se kao jako dobar film. Glavni glumac Wesley je predobar, smiješan i zgodan i obožavam ga. Sviđa mi se sve u filmu i obožavam ga (pogledala sam ga 3 puta).

8. The Hunger Games
Ajme ljudi moji, skoro sam zaboravila na ovaj predivan film! Nemam pojma kako sam mogla zaboraviti na ovaj film, ali on bi se trebao nalaziti na negdje na početku ove liste. Presavršen film s još savršenijim glumcima. Moram još knjige pročitati, a najdraži mi je drugi dio.

9. Dirty Grandpa
Ovo je nešto noviji film, ali sigurna sam da ste čuli za njega. Glume legendarni Robert De Niro i Zac Efron. Film ima potpuno drugačiju temu od filmova koje ste dosad viđali i svidjet će vam se. Smiješan je, zabavan i uživat ćete te. Uglavnom, većinu filma gledala sam Zaca koji je većinom bio gol ili u ženskoj odjeći.

10. Fast and Furious
Prve dijelove ovog serijala gledala sam još kao dijete, mislim nisam ni sad odrasla, ali onda sam bila baš mala. Paul Walker mi se oduvijek sviđao i mislim da sam čak bila i zaljubljena u njega (naravno). Ovo su predobri filmovi i ja ih sve obožavam. Petica mi je najdraža.

I ovo su mojih 10 najboljih filmova. U komentare mi napišite svoje najdraže filmove jer je ljeto i trebaju mi preporuke dobrih filmova. Pozdrav drage moje♥

Broj komentara: 12:

  1. Nisam gledala ni jedan film osim Hari Potera i mogu reći da je odličan! Duže vrijeme želim da pogledam The Duff :D ♥ Odličan post!

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Omiljeni filmovi su mi, naravno, o Hari Poteru. Mogu da ih gledam hiljadu puta i nkiada mi neće dosaditi. Vilim i Gospodara prstenova. Nedavno sam gledala i Dirty Grandpa i posebno su mi se dopale neke scene sa Zacom :D
    A sada se spremam da gledam Moja velika mrsna pravoslavna svadba 2.

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Harry Potter je najbolji, moram pogledati Gospodara Prstenova, gledala sam samo prvi dio ja mislim♥

      Izbriši
  3. The Maze Runner,Conjuring i Fast and Furious su mi jedni od dražih s ovog popisa :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. The Duff najbolji filmm na svetu i najlepšii glumac haha :D ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogledala sam skoro sve filmove sa liste i takođe ih volim. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. S ove liste sam pogledala The Duff i stvarno je super. Pogledaj Behaving Badly - umrijet ćeš od smijeha. Pogledaj If I Stay - predivan je film i vrijedi svake sekunde gledanja.

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši