subota, 4. lipnja 2016.

Venecija - Gardaland

Bok ljudi! Danas ću vam ispričati sve svoje dojmove s ovog izleta i postaviti vam puno slikica! Nadam se da ćete uživati zato što ja definitivno jesam! 
Naime, išla sam na izlet u Italiju sa školom na dva dana. Krenuli smo u 00:30 26. svibnja. Vožnja je trajala oko 7 sati, sa stajanjima. Išli smo preko Zagreba, Slovenije pa onda u Italiju. Došli smo do neke luke i tamo smo vaporettom išli u Veneciju. Vaporetto je neki brodić. U Veneciji smo imali vodiča koja je pričala previše i s velikom strasti prema Veneciji. Prošli smo 4 mosta (Most uzdaha i ostali) i došli smo do Trga sv. Marka. Trg je bio krcat turistima i bilo je prevruće, ali je predivan. Hodali smo po svim tim uličicama i Venecija je predivan grad. Bili smo u tvornici Murano stakla i Talijan je tako čudno pričao engleski da sam jako malo toga razumjela. Nakon što smo završili s vodičem imali smo slobodno vrijeme. Mi smo išle slikati kod svih tih mostova, kupile smo magnete i tako se šetale. Ja sam oduševljena Venecijom. Definitivno najljepši grad u kojemu sam bila. Ljudi su nam govorili kako Venecija sva smrdi, ali uopće nije tako. Doduše, na nekim dijelovima osjeti se taj miris, ali nije uopće strašno. Jako mi se sviđaju gondole, ali su jako skupe (80-100 eura). Svi mostovi su predivni i slikala sam jako lijepe slike. Trg svetog Marka je predivan. Jako je velik i one zgrade su lijepo i bogato ukrašene (vidjet ćete na slikama). Posebno mi se svidio motiv letećih lavova. Uglavnom, Venecija je na mene ostavila dojam grada koji odiše elegancijom i profinjenošću. Vrijedi posjetiti. 
Nakon toga opet smo vaporettom išli do luke na kojoj nam je bio bus i krenuli smo prema hotelu. Vozili smo se otprilike 3 DUGA sata do hotela. Jedva sam čekala doći u hotel da se mogu presvući i leći na normalan krevet, nije najudobnije spavati na sjedalu u busu. I kad smo došli do hotela dobili smo sobe, koje nisu ništa prema onima na slikama, ali nebitno. Smjestile smo se i otišle do bazena, ali nitko od nas nije imao kupaću jer nam nitko nije rekao da imamo bazene. 
Večera je bila super, noć je bila super (ali pomalo stresna, neću reći zašto) i s minimalnim spavanjem.

Drugi dan je bio rezerviran za Gardaland, ajme kako sam se veselila tome! Probudile smo se u 7 jer smo morale sve spremiti, ići na doručak i onda smo krenuli. U Gardalandu smo bili za 15 minuta i još smo čekali jer se otvarao tek u 10, ja mislim. Iii sad kreće moj omiljeni dio, prepričavanje svega iz Gardalanda! Naime, iz Gardalanda imam neke 2 slike jer nisam uopće koristila mobitel, nisam imala interneta, a i cijelo vrijeme smo bile u pokretu i na atrakcijama pa nisam ni imala vremena.  Za sve ove atrakcije stavit ću vam slike s interneta kako bih malo dočarala.
Prvo smo išle na Mamuta, to je kao neki vlakić smrti koji prolazi kroz neke stijene i nije uopće strašan. Odličan za zagrijavanje.  Tu vam ni zaštita nije nešto sigurna jer vam se nema što dogoditi i bilo je predobro. Preporučam vam da idete na ovo za početak.

Nakon toga smo išli na ono po čemu je Gardaland i poznat, a to je Blue Tornado!  Tamo smo čekale oko sat vremena, što mi se činilo puno, ali bilo je jako puno ljudi. Inače, tamo sam vidjela takooo zgodnog Talijana, iako mi Talijani nisu bili baš zgodni. Znači, Blue Tornado, meni je ovo najstrašnija stvar ikada! Ne bojim se tih atrakcija i obožavam adrenalin, ali ovo je bilo brutalno dobro i strašno! Prvo idete lagano gore, pa malo brže, pa vas okrene naglavačke otprilike 834 puta, glava vam stalno udara u one štitnike sa strane i imate osjećaj da ćete ispasti iz sjedalice. Bez brige, nećete, zaštita je jakoo sigurna. Uglavnom, nisam stigla niti vrištati, a i jedva sam gledala od tog pritiska i brzine. Na jednom djelu vas okrene i voda vas zapljusne što je jako fora. Inače, ispod tog Plavog tornada je bazen. Ako idete u Gardaland, ne smijete zaobići Blue Tornado jer je ovo iskustvo za pamćenje!


Nakon toga išle smo na Atlantidu.  Ovo nije uopće strašno, znači samo lagano. Uživala sam ovdje, vozite se s nekim brodićem po vodi, spuštate se kroz vodu pa vas sve šprica i na onda se lagano vozite uz glazbu i najednom vas počne prskati s vodenim topovima. Ovo je bilo jako lijepo i tu smo bile odmah na redu jer smo kupile onu ekspresnu kartu ( 5 eura).

Na početku smo bile u grupi od devetero nas, ali poslije Atlantide smo Mia i ja otišle jesti. Išle smo u neki restoran i jele pizzu i pile Sprite. Pizza je bila tako velika da ju uopće nismo mogle pojesti, ali baš je bilo lijepo tamo. Nakon toga smo ona i ja išle na Oblivion. Obliviona me bilo najviše strah, pogotovo zato što sam tek jela. Ulaz u Oblivion je predobar, znači prolazite kroz neke tamne hodnike, samo vidite strelice koje vam osvjetljavaju put i čuje se neka creepy glazba. Nakon toga dođete na nekakve stepenice i čekate red. Oblivion je najbolja stvar ikad, ali traje prekratko. Prvo idete lagano gore, onda vas spusti sa 72 metara ravno dolje. Iako, to traje samo sekundu  pa ne stignete ni razmišljati, ali adrenalin puca. Još se malo vozite i nekoliko puta vas okrene naglavačke. Uglavnom, super je, ali jako kratko. Meni osobno, najbolja stvar na kojoj sam bila.
I nakon toga, napokon Raptor! Tamo smo isto platile 5 eura kako bismo došle odmah na red jer se čeka stvarno dugo. Moram reći da sam se na Raptoru osjećala najsigurnije. Zaštita je jako dobra, naime, tako vas stisne da čvrsto sjedite na mjestu ( i dok ste naopačke), dok sam se kod Obliviona i Blue Tornada osjećala da ću ispasti jer dok bi vas okrenulo, više niste sjedili nego ste bili odvojeni od one sjedalice, kao da ste visjeli. Raptor mi je bio baš fora, isto se okrećete puno puta i brzo je. Sasvim je okej.

I to su sve atrakcije na kojima smo bile, stvarno su sve super i želim ići ponovno!

najdraža slika iz Venecije







Ovo je jako skupa slika; svaka od nas platila je 2 eura










Broj komentara: 20:

  1. Divne fotografije, oduševljena sam! Ja bih jako voljela da posjetim Veneciju. :D ♥

    Pogledaj moj novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasne fotografije, zavidim ti
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, uživala sam čitajući, zaista si mi prenijela taj osjećaj Venecije i Gardalanda. Imam veliku želju posjetiti navedena mjesta i ti si me sada još više zainteresirala :* I divne fotke :) http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, nadam se da ćeš ići uskoro!♥

      Izbriši
  4. Venecija je divna i fotografije su fenomenalne :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. Jako si lijepo sve dočarala putem teksta, i slike su predivne. Voljela bih nekada otići u Veneciju jer mi se čini divnim gradom. Jako mi je drago što si se lijepo provela!♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši

  6. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post kao i slike :)
    I ja sam bila ove godine u Veneciji i to je definitivno grad iz snova. Nadam se da si se lijepo provela <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Venecija mi se oduvek dopadala, a nakon tvog posta mi se dopada još više. Nadam se da ću imati prilike da je posetim. Sličice su predivne! ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao, pa predivno! Izgleda da ste se divno provele! Nadam se da ću i ja imati priliku da je posetim, pošto Venecija na tvojim fotografijama izgleda prekrasno.♥ :*

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa P R E D I V N O *-* I slike su ti pree

      Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

      Izbriši