ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Beach/Pool Essentials

Pozdrav dragi moji! Prvo, oprostite što nisam pisala skoro tjedan dana, ali nije mi se baš dalo, a ne želim bezveze pisati samo kako bi ispalo da pišem. Kao drugo, na prošlom postu se skupilo baš puno komentara i jako ste me usrećili time pa hvala vam na tome. Isto tako, u par dana broj pratioca povećao se na 141 što je predobro, hvala! 
Imam još jednu obavijest, ako imate Snapchat obavezno dodajte @bloggersbalkan jer je to snap na kojem ćemo ja i još dosta blogera snepati.
Krenimo mi na post u kojem ću vam pokazati koje su to neophodne stvari, ako idete na plažu ili bazen. Ovaj možemo gledati i kao Što se nalazi u mojoj torbi za plažu jer ove stvari nosim u torbi za plažu.

1. Ručnik
Nisam slikala ručnik jer se suši, ali svi znamo da se bez njega ne možemo ići kupati ili sunčati. Ponesite neki koji vam je dovoljno velik da ležite na njemu.

2. Voda
Bez vode ne idem nigdje jer je ona jako bitna, a i ja sam stalno žedna. Pogotovo ako se idete sunčati jako je bitno da ostanete hidratizirani. Imam ovu običnu bocu od neke vode, ali želim si kupiti one fora boce.

3. Mobitel i slušalice
Dok se sunčam, moram slušati nešto jer ne mogu samo mirno ležati. Na mojoj playlisti nalaze se pjesme koje sam vam napisala u nekom od prijašnjih postova.

4. Knjiga
Ako vam je već dosta glazbe, uvijek možete čitati. Trenutno čitam treći dio Igra gladi - Šojka rugalica. Možete uzeti i časopise ako niste osoba koja čita knjige.

5. Krema za sunčanje
Na petom mjestu nalazi se i krema za sunčanje o kojoj sam vam već nekoliko puta pisala. Meni je ona odlična i svima preporučam. I molim vas, nemojte se sunčati bez ikakvog faktora samo da biste dobili boju, ipak je to vaša koža, ne želite joj naškoditi. 

6. Dezić
Ovo je više za poslije sunčanja i kupanja ako idete još negdje.  Ovo je neki novi od Fa, ne znam što još mislim o njemu jer ga tek isprobavam. 

7. Naočale i labelo
Moram kupiti nove naočale zato što mi se ove nikako ne sviđaju, ali nikako da nađem neke koje su mi savršene. Labelo mi je jako potrebno jer se od sunca i svega toga usne jako suše pa to nije najugodniji osjećaj.

I još bih napomenula da imam uvijek kraj sebe novac, osobnu, maramice i uložak je tko zna kad će vam nešto zatrebati. 
Nadam se da vam se post svidio i ako još niste, obavezno počnite pratiti moj blog. ♥

22 komentara:

  1. Odličan post ☺

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Svida mi se post kao i svi ostali na tvome blogu. Pratim te. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-anastasija.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam ti, drago mi je da ti ovako dobro ide :)
    Mobitel i slusalice moram uvijek imati sa sobom.

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, sviđa mi se. I naočale su odlične.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga! Obožavam tvoju kremu za sunčanje☺♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, ne znam zašto ti se naočare ne svidjaju kad su predivne.

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/07/summerishere-my-summer-movie-list.html -- Novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Heej! Ja sam Vildana sa onog SnapChat profila, tek sad sam shvatila da te nisam follow na GFC-u pa ti nisam vidjela postove, sada te follow, nadam se da ćeš uzvratiti <3 <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post. Definitivno su sve ove stvari neophodne za bazen/plazu. :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako zelis, pogledaj i ti moj i uclani se ako ti se dopadne. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se sa tobom u vezi stvari koje su neophodne za plažu! Inače odličan post! <3 <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Uglavnom i ja nosim iste stvari kao i ti. Super post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši