utorak, 26. srpnja 2016.

Dnevnik devetogodišnje Petre?!

Bok! Ovdje je post koji sam vam jučer obećala. Ja sam kao i svako drugo dijete imala fazu kad sam pisala dnevnik. Tad sam imala devet godina i nisam još znala što bih trebala pisati pa sam opisivala svoj dan. Prije nekoliko dana pronašla sam taj dnevnik i malo čitala pa sam dobila ideju da vam to poslikam i stavim na blog da se zajedno nasmijemo. Napisati ću vam točno s gramatičkim greškama kako sam tada pisala, ali stavit ću i sliku. 

WARNING: Devetogodišnja Petra bila je izrazito nepismena i dosadna. Samo sam se igrala i gledala Tree Hill. 

Sve je počelo kad sam za deveti rođendan dobila ovu predivnu bilježnicu i tada sam odlučila da će to biti moj dnevnik.Ova bilježnica je imala i lokot s ključićem, ali sam ja to izgubila pa sada više nema lokota.

10. kolovoza 2009.

"Dok sam se zbudila gledala sam Tree Hill. Pa sam se išla igrad kod Paule. Pa sam išla jest. Malo sam se igrala kod Paule. Doma sam si napravila kučicu. I igrala sam se." 

Ajme meni, koliko gramatičkih grešaka. Napisala sam zbudila umjesto probudila, i igraD umjesto igrati. Očito sam jako voljela veznik pa. 

11. kolovoza 2009.

"Gledala sam crtiče na DVD-u. Pa sam jeli ručak. Išla sam kod Željka. Prije ručka sam bila kod Pauline bake. Doma sam puhala balone. Pa sam bila unutra. Igrala sam se. Navečer smo gledali televizor. Pa sam išla spavad."

Bar sam dobro napisala DVD. Čudim se haha. Kao što vidite, puhala sam balone, nešto novo u mome životu jer sam većinom gledala Tree Hill, išla kod Paule i igrala se. Boli me što sam napisala SPAVAD. #shameonme

13. kolovoza 2009.

"Išla sam se igrat kod Paule. Pa sam ručala. Kartala sam se sa Marinom. Igrala sam se. Gledala sam serije. Išli smo kod Željka. Navečer smo gledali televizor. Pa u 10 sati je došo tata."

LJUDIII NAPISALA SAM IGRAT UMJESTO IGRAD, NAPREDAK! Drago mi je što vidim da sam se već s 9 godina znala kartati jer se volim kartati još i sada. 

14. kolovoza 2009.

"U jutro smo išli u ______ (naziv grada, ne želim objavljivati na blogu). Pa smo jeli ručak. Stavljala sam naljepnice na knjige. Jela sam kolače. Gledala sam crtiča. Navečer smo gledali Pobješlog Maksa. Pa smo išli spavat.

WTF, napisala sam naziv filma potpuno pogrešno. Inače, to je film Mad Max koji  je na naš jezik preveden kao Pobješnjeli Max, a ne kao Pobješli. 

15. kolovoza 2009.

"U 10 sati smo išli na Veliku gospu ( Velika gospa je kršćanski blagdan koji se u jednom mjestu blizu mojeg jako slavi pa smo tamo išli na misu, proštenje i ostalo). Pa smo jeli ručak. Igrala sam se. Mišku je bio rođendan ( Miško je  plišani medvjedić kojeg sam dobila prije nekih 10 godina i njemu sam svake godine slavila rođendan, još uvijek spava sa mnom). Igrali smo rata. Slavili smo mišku rođendan. Mama i tata su otišli na groblje.  Navečer smo gledali TV. Išli smo spavat.

Kao dijete često sam se s bratom i susjedima igrala rata. Ja i Paula koju ste već dobro upoznali kroz ovaj post bile smo protiv mog brata i Marina. Tako smo igrali rat, imali smo pištolje, one ručne bombe koje su, naravno, bile igračke. Skrivali bismo se u kukuruzi, po tuđim vrtovima i napadali. 


17. kolovoza 2009. 

"Gledala sam Tree Hill. Pa sam se igrala kod Paule. Jela sam ručak. Doma sam se igrala."

Ovdje završava dnevnik devetogodišnje Petre. Bilo je još nekih zapisa od prije ovog, ali su bili gotovo identični kao prijašnji pa nije bilo potrebe da i to slikam. 

Nadam se da vam se post svidio jer je meni ovo bilo jako zanimljivo i recite mi u komentare jeste li ikad pisali dnevnik i o čemu ste pisali.♥

Broj komentara: 36:

  1. Hahaha, bas sam se nasmijala!!:)
    Meni je sada bas zao sto nikada nisam pisala dnevnik, bas bi sada bilo zanimljivo to citati. Ja sam pisala pjesmice i sada imam tu biljeznicu, mozda bih i ja mogla uraditi slican post sa svojim pjesmicama haha.
    I ja sam gledala Tree Hill, svako jutro sam zapocinjala tom serijom :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je jutro počinjalo Tree Hillom, napravi taj post! I drago mi je što sam te nasmijala♥

      Izbriši
  2. Ajme ovo je tako dobra idejaa, baš sam se nasmijala hahah :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna ideja za post,i myb neces vjerovati,al i ja sam jucer naisla na svoj dnevnik,i to kad sam imala 13 godina haha,takoder sam imala i pravopisnih gresaka i svega no opet bilo mi je drago da sam to negdje sacuvala jer mi je je u svakom slucaju zanimljivo to citati hehe :D
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii! I meni je ovo bilo zanimljivo čitati, ali dok vidim sve te greške, ajme!♥

      Izbriši
  4. Kako je ovo slatko i divno je što si sačuvala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaa joj kako slatko.Imam i ja dnevnik,bila sam drugi razred,i nepismena da..jedino što sam prelepo pisala i čitko,ovo ostalo je užas!!!Nasmejala si me,zanimljiv post,značiii... :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je tako dobra i kreativna ideja. Ja čuvam sve moj dnevnike, pa ih imam preko 10 i uvek se smejem mojim događajima kad ih čitam.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooj, preslatko. ^_^ Ja sam kao mala pisala slično kao ti - opisivala sam svoje dane koji su uglavnom bili isti. Ipak, lepo je prisetiti se tih vremena kroz pisane reči, ma koliko na gramatički i pravopisni nepravilan način napisane bile.:D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I moji dani su bili isti, kao što vidiš, ali je stvarno predivno sjetiti se toga doba i vidjeti kako nam je lijepo bilo♥

      Izbriši
  8. Hahahah, jako zanimljiv post. Sve je ovo preslatko. Mogu samo da zamislim sebe kako bih pisala sa 9 godina (pošto nisam). Prvi pravi dnevnik bio mi je sa 11-12. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Bar jednom u dva meseca uzmem citati stare dnevnike.Bas dobra ideja ahahha,bas si me nasmejala.Svi se secamo tih dana kad nam je zivot bio u igri i gledanju crtaca hahaha 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. jaoo tvoji su još i pristojni dnevnici, u mom je bilo nešto kako su cure iz razreda glupe jer se neće igrati sa mnom i to sam pisala u školi pa sam zaboravila i onda su one to pročitale i svašta je bilo ahahha
    žao mi je jedino što sam taj dnevnik negdje ostavila i sad ga ne mogu naći :(

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah ajme, šteta što si ga izgubila. Bilo bi to zanimljivo čitati♥

      Izbriši
  11. Hahaha baš si me nasmejala.Dopada mi se dnevnik.,presladak je. Ako ti je za utehu imala sam duplo više pravopisnih grešaka nego ti i pisala sam tako užasno da to ne mogu da pročitam.Jako zanimljiv post,pravo osveženje.I da,po stranicama tvog dnevnika vidim da si imala (smo imali) mnogo srećnije detinstvo nego današnnja deca.

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno hah☺ I deff smo imali puno ljepše djetinjstvo♥

      Izbriši
  12. Petrina emo faza ! umirem ! XDD
    Ne znam šta da kažem , osim URNEBESNO !

    ilordogaming.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Haha, ovo je baš slatko, zanimljiva ideja za post! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako,jako zanimljiv post.Ideja je odlicna.Ja sam imala presmesan rukopis,tako da necu komentarisati tvoj u tim godinama,hahaha. ♥
    Miljana Easy Skillful <---- Posetite moj blog i uclanite se ako zelite. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Veoma zanimljiv post. :) ❤ Ja sam prvi dnenik počela da pišem kada sam napunila 8 godina (htela sam i ranije ali nisam znala da pisem pa sam razmatrala da li da pitam mamu da mi piše a ja da diktiram :D), dakle eventualno sam tada naučila na pišem. Veruj mi pisala sam gotovo identično, samo još gore, tipa: "Ustala sam i jela krofnu. Obukla sam se i izasla u setnju s mamom. Večerala sam i otišla da spavam." Bukvalno sa pisala u stilu "sastav". :D ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš sam se nasmejala. Micka si ☺ I ja sam pisala kao manja dnevnike, to je koma i nije baš za javnost haha, ali eto, lepe uspomene. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. koliko je ovo preslatko.Post ti je stvarno odličan i radom čitam tvoj blog♥
    https://saskadiary.blogspot.rs/2016/07/pricamosredom-suvisni-kilogrami-no.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Hahah, pa ovo je preslatko! Moji dnevnici su uvek bili hit za čitanje, pogotovo mojim starijim sestrama i njihovom društvu.. Tako me i dan danas pamte, po urnebesnim rečenicama poput tvojih.♥ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha dobro da ovo moje nitko nije čitao:D I hvala draga♥

      Izbriši