petak, 22. srpnja 2016.

First Year of Highschool I My Experience

Bok ljudi! Danas vam pišem post o svojem iskustvu u srednjoj školi i kakva je bila moja prva godina u srednjoj. Znam da dosta vas ove godine kreće u srednju i vjerujem da će vam ovaj post biti od koristi. S ovime ne započinjem Back to school seriju postova, bez brige. Ona kreće 6. kolovoza. Do tada vam želim ispričati svoje iskustvo i odmah da kažem, nemojte biti uplašeni!

Upisala sam jezičnu gimnaziju i sa mnom u razred ide i moja najbolja prijateljica, što je uvelike bilo korisno.
Naime, nisam se bojala tog prvog dana i općenito srednje. Jedva sam čekala otići iz osnovne i krenuti u srednju u novi grad i sve to. Naravno, nekoliko dana prije početka škole bila je prisutna ona pozitivna nervoza. Moja škola je u 7. mjesecu objavila popis učenika iz svakog razreda pa sam ja već tada znala s kime idem u razred. S nekoliko ljudi čula sam se preko fejsa. Bitno je napomenuti, ja sam uvijek u jutarnjoj smjeni. Naime, prvi dan je nastava počinjala u 10 ili 11 sati, ne sjećam se točno. Frendica i ja smo se dogovorile kako ćemo se naći s nekim curama prije početka nastave da bi se upoznale i eto tako sam upoznale neke od njih. Bilo je čudno, nitko nije ništa pričao osim nekih glupih pitanja hah. Dok smo došli u razred, razrednica nam se predstavila, čitala pravilnik, upoznavali smo se i tako. Iskreno, na početku mi se razrednica nije svidjela. Na neki način je bila stroga i uplašila nas. Nakon upoznavanja smo išli u obilazak škole koja mi se čini prečudna hah. Uglavnom, škola je sva bijela, siva i svijetlo zelena. Moderna, velika i puna stepenica. Jedino na što sam tada mislila je bilo 'Di sam ja to došla'.  I tako, prvi dan sam upoznala jednu super curu koja mi je danas jako dobra prijateljica. Prvi dan nismo puno pričali, svi su bili onako povučeni i tihi. Kako se tjedan bližio kraju, pričali smo jedni s drugima, sjedili zajedno i sve to. Znači, nemojte se brinuti, svi su u istoj situaciji kao i vi i svi se isto osjećate.
I što se tiče društva najviše se družim s mojom bff iz osnovne i s dvije nove cure koje sam upoznala u srednjoj. 
omg haha
Ako se pitate, prošla sam s odličnim uspjehom (4,63). Ponosna sam na sebe jer u to je uloženo puno truda i vremena. Prvo polugodište je meni bilo teže, vjerujem da je to zbog toga što smo se prilagođavali. Na početku, ne poznajete profesore, ne znate što žele i kako ocjenjuju, a gradivo je puno opširnije. I znam da postoji ono pitanje koje nas je sve zanimalo prije srednje: "Jel teško?"  Eto, sad ću vam ja iz neke moje perspektive reći jel teško ili nije. Gledajte, ja sam učila koliko-toliko redovno. Ponekad je nemoguće 14 predmeta učiti kontinuirano, ali pokušala sam. Nekim danima proklinjete dan kad ste upisali gimnaziju i mislite da ćete umrijeti od učenja, a nekim danima je to onako da imate samo napisati zadaću i nešto ponoviti. Nekim danima sam bila 'ovo je preteško, ne mogu', ali sve u svemu kad se sada osvrnem na to, mogu reći da nije preteško. Nije lagano, naravno, ali nije preteško. Ako vi sebi nešto zacrtate i radite na tome svaki dan, ništa nije nemoguće.  

Otprilike sam učila dva i pol sata na dan. Ponekad se to produžilo na tri sata, a ponekad sam učila dva. Rijetko kad sam imala za raditi nešto manje od dva sata. Petak je bilo jedini dan kad nisam učila, a subotom i nedjeljom sam uvijek učila. Morala sam učiti preko vikenda jer da nisam, preko tjedna bi mi bilo još teže. Mislim da nije stvar u težini gradiva, nego u opširnosti. Imam jako puno predmeta i puno gradiva, a i zadaće. Najviše sam učila hrvatski jer naša profesorica traži jako puno, ipak smo mi jezična jel hah. Pročitala sam sve lektire osim zadnjeg pjevanja Eneide haha. Znači, mislim da je to bio 5. ili 6. mjesec i imali smo toliko toga za raditi da sam svaki slobodni trenutak koji sam imala, a imala sam ih jako malo, trošila čitajući Eneidu. Mislila sam da ju neću stići pročitati, ali nisam stigla samo to zadnje pjevanje. Moj savjet vam je da OBAVEZNO čitate lektire. Mi smo većinom čitali nekakve grčke drame i tragedije, ali knjiga koja mi se najviše svidjela je Lovac u žitu. Sve zaključne ocjene su mi odlične, osim matematike i fizike iz kojih imam 3 i kemije iz koje imam vrlo dobar. Matematika je meni bila jako teška jer mi općenito ne idu ti predmeti s brojevima, ali na kraju sam imala 3 s čime sam i zadovoljna. Također, predmet iz kojeg smo isto dosta učili je bila biologija koja je baš opširna. Pokušajte biologiju učiti redovito i javite se odmah na početku dok ima malo gradivo, a ne da odgovarate 10 gradiva. 

Evo, dosta sam vam napisala o tome kakav mi je bio prvi razred, ako imate kakva pitanja slobodno me pitajte u komentarima. Savjete za vas koji krećete u prvi razred pisat ću kada krenem BTS seriju. Pozdrav♥

32 komentara:

  1. Odličan post, mislim da svaki budući srednjoškolac mora pročitati ovo. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post! Sigurna sam da si mnogima bila od pomoći, i kada ja krenem u srednju ponovo ću potražiti ovaj post. xD ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam sledeće godine osmi razred, ali već sad razmišljam o srednjoj školi. Za razliku od nekih, ja srednju školu jedva čekam. Nova društvo, novi nastavnici i, ne znam, sve mi izgleda nekako... bolje? Nadam se da će i biti tako. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! I ja imam slična iskustva sa prvim tjednom,pretiho i prečudno😂

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ja ću sada 8. razred i već se bojim srednje... :D

    Novi post na blogu: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi uvek prave neku dramu oko srednje škole. Iskreno , meni je mnogo drago što napuštam osnovnu , i teram je zauvek. Odličan post ! Svakome je iskustvo drugačije , nadam se da će i moje biti pozitivno :)

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jedva čekala napustiti osnovnu, i vjeruj mi, srednja je bolja:D

      Izbriši
  7. I ja kada sam kreula u srednju sam poznavala samo voju prijateljicu koja je isla sa mnom. Ali mi nismo bili bas mirni i povuceni haha.
    Ja sam isla u oocu gimnaziju i mogu reci da je bar meni bilo prelagano. Cak i kada sam imala 17 predmeta ja nisam ucila svaki dan, ucila sam samo dan prije nekog ispitivanja, testa il tako nesto.
    Prva dva razreda sam prosla s 4, ali cvrsta 4. A druga dva sa 5 :D
    Drago mi je zbog tebe, samo tako nastavi i trudi se :D

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam isto upisala jezičnu gimnaziju, i sljedeće godine sam prvi razred tako da mi je ovo jako pomoglo, hvala ti puno <3
    Jedino se bojim što ne znam nikoga baš ovako "uživo" znam ih samo preko facebooka, ali i to je nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga☺ I nemaš se čega bojati, doći ćeš tamo, upoznati ih sve i s vremenom skužiti tko ti od njih najbolje odgovara!♥

      Izbriši
  9. Super post Petra, nikada nisam ovako otvoreno čitala utiske gimnazijalaca, tako da mislim da ćeš mnogima pomoći. Ne samo onima koji ove godine upisuju, već i onima koji upisuju sledeće godine, a još uvek se dvoume šta da upišu :) Drago mi je što je tebi dobro u školi i što si zadovoljna njome, kasnije ćeš je još više voleti. Meni je prva godina bila dosta stresna, a posle sam jako zavolela školu, toliko da bih se u septembru opet vratila u nju, umesto što malo posle toga krećem na faks. :D ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Anjice! Čekam tvoje dojmove s faksa haha♥

      Izbriši
  10. Super post, ja ću u srednju krenuti i nemam toliku tremu, ali eto nekad se zapitam šta ću kako ću i onda shvatim da se niko nije ni izgubio, ni ništa pa neću ni ja. ahaha. :D


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. I miss the years when I was studying, but no longer at the school, and in University))
    What about follow for follow? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  12. Apsolutno se slažem.
    Evo, nakon uspješno završene srednje škole mogu poručiti budućim sredjoškolcima samo da se raduju srednjoj školi, čeka ih predivno iskustvo.
    Super post. ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  13. Jedva čekam da napišeš savjete. Ja sam vrlo uzbuđena i djelomično preplašena zbog odlaska u novu školu. Jedva čekam da promijenim sredinu, ali nisam sigurna kako ću se uklopiti. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Veoma koristan i zanimljiv post. ❤ Iskreno nisam se jos odlucila za srednju, pa mi je post mnogo pomogao. Jedva čekam ostale postove iz BTS serije. ❤ ;*
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala na savjetima, odlican post.


    e-s-wonderland.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Imale smo slično iskustvo. Ja sam bila jaaako nervozna pre početka škole, a i kada sam prošla kroz prvu nedelju mislila sam da mi je grozno jer su se ljudi u razredu uglavnom poznavali, a ja nikoga nisam znala. Vremenom se sve promenilo.☺ Odličan post, verujem da će mnogima biti od koristi!♥

    OdgovoriIzbriši