petak, 29. srpnja 2016.

Volim, volim, volim... I Collab

Pozdrav dragi moji! Danas vam pišem još jedan collab s mojom dragom Višnjom s bloga Pametno dete. Za danas radimo temu koje smo nazvale "Volim, volim, volim" iz razloga što ćemo pisati o stvarima koje volimo. Prvo ću napisati svojih 5 stvari, a nakon toga 5 Višnjinih stvari. Ostatak stvari koje ja volim možete pročitati na njezinom blogu, isto kao i činjenice o njoj. Nadam se da ste shvatili jer sam tu svašta-nešto napisala. Kako god, krenimo!


5 stvari koje ja volim

1. Volim razgovore s tatom o budućnosti. 
2. Volim kada je mama dobre volje.
3. Volim ići s bratom u šoping. 
4. Volim čitati komentare na blogu jer me motiviraju.
5. Volim vježbati jer se osjećam snažnijom. 

5 stvari koje Višnja voli

1. Volim šetnje sa drugaricom jer mogu da traju beskonačno.
2. Volim da sređujem fioke i police jer me to smiruje.
3. Volim da igram uno karte jer se ljudi osećaju mnogo bolje kada vide da nisu najgori.
4. Volim da da trčim iako budem skroz mokra već nakon 5 minuta.
5. Volim da pravim kolače. 


Nadam se da vam se post svidio jer je meni bilo jako zanimljivo ovo pisati. Obavezno pogledajte Višnjim post i blog jer je cura odlična!!♥

Broj komentara: 30:

  1. Divan post, jako mi se dopada ideja! :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, ja također volim vježbati, a još sam tek napravila blog pa volim čitati komentare :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitala sam i tvoj i Višnjin post, oba su predivna, uživala dam čitajući! <33
    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, divna ideja kao sto sam vec napisala Visnji :) Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, jako dobra ideja! :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja posta! I ja volim slične stvari! :)

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Petraaa, jel me se sjećaš? Došla sam natrag😝
    Jako mi se svida tvoj blog, kao i post🙈
    rivapmakeup.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rivaa jeej vratila si se! Sjećam te se naravno ii hvala draga♥

      Izbriši
  8. Svidja mi se ideja za post,jako je originalna:)
    A i blog mi se jako dopada...Uclanila sam se i bilo bi mi drago ako uzvratisss;))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga ,divan post! Uvek sam raspoložena za naše saradnje.♥♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, haha inače i ja volim da igram uno karte :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post,zaprati me ja tebe partim tek sam počela
    tipsandtricks12345.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post i super ideja♥♥
    Novi post➡petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Dobra ideja za post, odličan post. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Super je post. :) Stvarno mi se jako jako sviđa. :D

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post! Ideja je jako originalna.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši