ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

What's in my purse?

Bok ljudi! Ovaj post stoji u mojem planeru od prošlog ljeta...tek ga sad pravim... Ali, bolje ikad nego nikad! Meni su ovakvi videi i postovi super zanimljivi pa sam vam odlučila pokazati što se to nalazi u mojoj torbi. Ovu torbu nosim dok idem u grad ili tako negdje, nosila sam ju par puta u školu dok sam išla na natjecanje ili prvi dan škole. 
Ovu torbu sam dobila za rođendan prošle godine od roditelja. Kupljena je u nekoj trgovini u Mađarskoj. Meni se torba jako sviđa, crna je s zlatnim detaljima. Uživo izgleda ljepše jer su nisam mogla baš dobro uslikati. Ima ove dvije kraće ručke i ono jednu veliku da ju možete nositi na ramenu. Tu veliku sam skinula jer ne volim tako nositi. 


Točno ću vam pokazati što se u njoj sve nalazi, nisam ništa vadila ili dodavala. 

Prva stvar koju imam unutra je mobitel i novčanik. Bez toga ne idem nigdje. Ovaj novčanik je već jako star i djetinjast, ali ima sve pretince koje su mi potrebni pa nikako da ga promijenim. 

U novčaniku trenutno imam sve osim novca hah, uglavnom imam kartice koje vam nisam slikala (osobna, zdravstvena, dvije iz knjižnice i Erste), nakon toga imam ove stvari sa slike: tablete (Lupocet i Dramina), ulaznice iz Gardalanda, uplatnica za knjige, viztika od frizerke,  kartica od ortodonta, karta za bus i još nešto.


Nakon toga imam bočicu vode jer sam uvijek žedna. Moram kupiti onu fora bočicu za vodu.

Nakon toga imam i Fa dezić i Balea kremu za ruke.

Ovdje je i labelo bez kojeg ne idem doslovno nigdje, uvijek mi je džepu ili torbi. Također, ako sam našminkana i imam nešto na usnama uzmem taj proizvod da ga popravim u toku dana. Nekad je to olovka ili ruž, ali sada je to Baby Lips.

Imam još i slušalice i naočale.

Smatram da maramice uvijek morate imati uz sebe, iako se meni često dogodi da ih nemam. Tu još imam penkalo i ovu  lopticu hah, to je bio privjesak, ali mi se potrgao pa je ostalo samo to.

Još sam našla i neke račune i papiriće.

U malom pretincu sa zatvaračem imam još i uložak i mislim da je to sve što nosim u svojoj torbi.  Nadam se da vam se ovaj post svidio, a mi se čujemo sutra, pripremam nešto zanimljivo!♥

24 komentara:

  1. Odlican post,nosis sve potrebno hehe.
    Ps:Torba je prelepa!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Torba ti je predivna!!Uglavnom nosim sve isto,uz mnoštvo nekih gluposti..

    mywonderland-xoxo.blogspot.com <3<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna ti je torba. Ja bas obozavam citati ovakve postove haha :)
    U mojoj torbi se takoder nalaze slicne stvari, jos su tu i gumice za kosu.

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. I meni uvijek treba gumica, ali ju uvijek zaboravim nositi hah♥

      Izbriši
  4. Odlican post! Novcanik ti je presladak. Jako mi se dopada!

    Vec duze vrijeme sam uclanjena na tvoj blog i citam tvoje postove. Bilo bi mi jako drago kada bi se i ti uclanila na moj blog i procitala neki od postova :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepa ti je torba, mnogo mi se sviđa. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Torbica je predivna, a najinteresantniji mi je ovaj novčanik. Inače, koristimo istu Baleinu kremu. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Obožavam čitati ovakve postove :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Torba je stvarno divna,a ovaj novčanik je jakoo lep,zaljubila sam se,nema veze što je detinjast,stvarno je divann!Ako ne ponesem slušalice,kao da nemam ništa,bez njih nikako! ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa hvala ti puno♥ Totalno te razumijem!

      Izbriši
  9. Torba je prelepa.❤❤ Inace takodje imam sve ove stvari u svojoj jer smatram da to jeste ono najneophodnije (i meni se eto desava da nemam maramice kod sebe :D). :)
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Torba mi se baš sviđa :) Uglavnom nosim sve što i ti, s još hrpom nepotrebnih stvari :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post. Nosiš sve što je potrebno. I ja nosim sve ovo, ali nekada ponesem još nešto.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  12. Torba je baš lijepa, super post. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši