četvrtak, 18. kolovoza 2016.

#BTSWP: 10 Must-Haves For Your Backpack

Hej ljudi! Evo mene s još jednim postom u bts seriji. Za danas sam vam odlučila pokazati koje su to moje must have stvari za ruksak, osim tih školskih stvari. Odabrala sam 10 njih, a vi mi obavezno napišite što još nosite, osim ovoga!

1. Voda
Čini mi se da svaki ovakav post započinjem vodom. Uglavnom, morate imati vodu sa sobom jer nije dobro biti 6-7 sati bez vode. I da, napokon sam kupila bočicu za vodu☺☺

2. Četka za kosu
Sljedeća stvar je četka za kosu. Inače, idem nekim random redom. Htjela sam ovu malu sklopivu četku već mjesecima i nikako da si ju kupim, ali dobila sam ju za rođendan. Baš sam zahvalna na tome jer ju je puno lakše nositi od one obične četke. Super je što ima i ogledalce i mala je pa stane svugdje.


3. Rezervne čarape
Okej, ja ovo nikad nisam nosila sa sobom, ali počet ću. Mama mi je uvijek govorila da nosim u ruksaku čarape ako pokisnem ili mi tenisice i čarape budu mokre. Ja pametna ih nikad nisam nosila, a pokisla sam bezbroj puta. Zato ću od ove školske godine uvijek imati čarape kod sebe!

4. Maramice i ulošci
Malo je weird što sam slikala uložak zar ne? Nije, cure smo i nije to nikakva tabu tema. Uglavnom, dobro je imati uložak kod sebe ako vam zatreba ili nekome drugome. Isto tako i maramice, uvijek će vam trebati maramica.

5. Mobitel i slušalice
Mislim da nitko više ne ide u školu bez mobitela, a slušalice nekako idu uz mobitel. Ne mogu bez slušalica i mrzim kad ih ostavim doma.

6. Novčanik
Ovo ne moram ni objašnjavati. Možda će vam trebati novac za hranu, sok  ili nešto treće. Isto tako, nije loše imati sa sobom zdravstvenu i osobnu.

7. Labelo
Bez labela ne izlazim iz kuće, a pogotovo ne u školu. Uvijek imam labelo uz sebe jer mi usne ispucaju ako ih ne njegujem. Možete imati i neki proizvod za usne koji ste stavili ujutro kad ste se šminkali.

8. Dezodorans 
Ovo je također must have, pogotovo dok imate tjelesni i trčite ili igrate nešto. Možete nositi ona travel size pakiranja jer su puno manja, ali ja ovdje imam normalan dezić i njega obično nosim u ruksaku.

9. Krema za ruke
Ako imate naviku koristiti kremu za ruke, onda ju nosite. Ako ne koristite kremu onda nema potrebe da je imate sa sobom. Ja većinom imam kremu sa sobom jer ne mogu pisati ako su mi ruke jako suhe. Ovo Balea krema je odlična.


10. Knjiga
Posljednji must have mi je knjiga. Volim čitati u busu ili dok moram čekati nešto. Naravno, ako ne volite čitati onda nećete nositi knjigu. Nemam uvijek knjigu sa sobom, ali volim ju nositi. Ova knjiga zove se Dnevnici noćnog leptira i nisam ju još počela čitati, ali mislim da će biti odlična. 


I to je sve. Preporučila bih još nošenje kišobrana, pudera u kamenu ako vam se lice počne sjajiti nakon nekog vremena itd. Nosite što želite i što mislite da će vam trebati. Pusa♥

Broj komentara: 38:

  1. Slažem se da telefon i slušalice jednostavno MORAJU ići zajedno (to je nepisano pravilo!). Što se tiče ostalog imam isti problem da ne volim kada su mi ruke suve.

    wednesday6623.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post i saveti. Ja knjigu često nosim, a ako ne ponesem, obično mi taj dan zatreba. Slušalice uvek držim u rukama, bilo na putu do škole ili na odmoru! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- posto o organizaciji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Isto je i kod mene, baš dok ne uzmem knjigu taj dan mi najviše treba.♥

      Izbriši
  3. Sjajan post! Saveti su odlični! Slažem se da telefon ne može bez slušalica!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve ove stvari koje si navela moraju biti u mojoj torbi jer je dan nezamisliv bez njih.Pogotov voda,slusalice i telefon.Odlican post :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, ja isto imam većinu ovih stvari u školskoj torbi <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, i ja nosiim sve ovo obavezno, osim carapa♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Također ne mogu bez slušalica i mrzim kad ih ostavim kod kuće. Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  8. Općenito nosimo iste stvari, slažem cure bez uložaka ne mogu nigdje i nije weird što si ih slikala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličaan post! Slažem se u potpunosti sa tobom i ovom tvojom listom. :D
    Coat and cupcake.

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastičan post! Nosim slične stvari kao i ti i također mrzim kada zaboravim slušalice *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Iste stvari nosimo uglavnom. Apsolutno se slažem sa tobom da devojke ne mogu ići nigde bez uložaka jer svima se desi nekad da zaborave da trebaju dobiti i ostale slične stvari tako da neće nam biti ništa ukoliko ponesemo uloške sa sobom.
    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala moj novi post i komentarisala ga i ukoliko budeš želela učlanila se u njega. Link posta - http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html#_=_ ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post.Nosimo dosta istih stvari u ruksaku,samo ja ne nosim čarape i knjigu :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatka ti je ova boca za vodu, gdje si ju kupila? :) I mislim da bi i ja trebala nositi čarape, jer nikad ne znam kad će pasti kiša, da, mislim da bi trebala nositi i kišobran hahaha
    i ja sam vjerojatno jedina koja ne nosi mobitel u školu. ni slušalice. vjerojatno zato što uopće nemam pjesme na mobitelu, ali kad sad krenem u srednju školu vjerojatno ću ga početi nositi jer mislim da će mi stvarno trebati.
    odličan post :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ju u Plodinama i hvala ti puno♥

      Izbriši
  14. Odličan post kao i slike! Potpuno se slažem s tvojom listom. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. super post.. mislila sam i ja napraviti slican post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja uz sebe moram imati slušalice, mobitel i knjigu. Čarape ne nosim kad sam u domu koji je spojen sa školom. Divan post! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post, ja bez vode ne izlazim van tako da se slažem da ju svi trebaju nositi. Češalj s ogledalecem obavezno nosim sa sobom jer je stvarno praktičan. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Dok sam išla u školu , nosila sam apsolutno sve ove stvarčice osim čarapica!
    Uvijek sam bila u fazonu : " pa ako su mi noge mokre, obučem druge čarape, u mokru obuću opet dođem na isto " haha, tako da ih nikad ne nosim, a ostalo svakako must have! ☺

    OdgovoriIzbriši
  19. Super post,sve ove stvari su definitivno must have,kad sam vidjela sliku čaraša ja sam bila onako šta?Ali definitivno dobar trik!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši