četvrtak, 25. kolovoza 2016.

#BTSWP: Ciljevi za novu školsku godinu

Bok ljudi! Mislim da je od prošlog bts posta prošlo oko tjedan dana pa zato pišem novi.
Za danas ću vam napisati koji su to moji ciljevi za ovu školsku godinu. Prošle godine sam ih isto napisala u svoj planer, ali nisam objavila na blogu. Ne odnose se svi na školu, ali dobro.

1. Puno učiti i imati odlične ocjene
2. Urediti i redovno popunjavati planer
3. Više se truditi oko matematike i vježbati ju što češće
4. Imati četvorku iz fizike
5. Učiti u knjižnici
6. Pisati bilješke iz lektire u toku čitanja lektire, ne nakon čitanja
7. Jesti nešto drugo osim pekarskih proizvoda
8. Nastaviti se družiti s osobama s kojima se već družim
9. Pisati blog 2 puta na tjedan
10. Čitati knjige
11. Nastaviti vježbati


I mislim da su to svi ciljevi, ne znam, možda sam zaboravila nešto, ali to je otprilike to. Poz♥

Broj komentara: 28:

  1. Sjajan post!Lista je odlična!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove godine se stvarno moram potruditi oko škole,i uozbiljiti se,definitivno.Imamo slične ciljeve,matematiko muko moja haha♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da ćeš ostvariti sve svoje ciljeve ♥ ja mislim da ove godine neću imati ni 3 iz fizike ako nam bude druga nastavnica predavala :D

    Novi post → beautyadnstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da ce ti se ostvariti svi ciljevi. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post.Super ideja za listu.Mozda je i ja napravim!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

  6. Nadam se da ćeš ostvariti svoje ciljeve! Sretno! :)

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  7. Nadam se da ćeš ostvariti ciljeve koje si zamislila u glavi, i uz pomoć dobre organizacije sve je mougće.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja isto želim 2 puta tjednom pisati postove za blog i nastaviti vježbati, imati odlične ocjene i čitati te ostati dobra s društvom s kojim sam sada. S fizikom i matematikom nisam imala problema do sada pa valjda neću niti ove godine haha. Želim ti svu sreću u ispunjavanju ovih ciljeva! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Lista je super, imam slične ciljeve. Ne znam baš kolika je vjerojatnost da će se ostvariti, ali sve u svemu, sretno! :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i nadam se da ćeš i ti ostvariti♥

      Izbriši
  10. Super lista, moja je maloo drugačija, a opet slična, haha. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Lista je odlična,i super post!


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. sretno u novoj skolskoj godinii

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Imamo jako slične ciljeve, nadam se da ćemo ih obadvije ostvariti :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post!

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši