četvrtak, 11. kolovoza 2016.

#BTSWP: Freshman Advice

Pozdrav dragi moji! Za danas sam vam odlučila napisati post sa savjetima za buduće srednjoškolce. Mislim da bi vam ovo mogao biti koristan post i nadam se da će vam pomoći. Napisala sam jedan ovakav i prošle godine pa obavezno pročitajte da ne ponavljam iste stvari. Pročitajte ovdje.

1. Budite društveni i otvoreni
Budite komunikativni i pričajte s ljudima. Pokušajte uspostaviti nekakav kontakt s vašim budućim kolegama. Nemojte se bojati prići nekome prvi, ako vidite nekoga kako sjedi sam, a vi nemate s kime sjediti, idite do nje, pitanje je li slobodno i predstavite se. Nemojte biti sramežljivi i zatvoreni. Znam da je teško ako ste inače sramežljivi, ali pokušajte se opustiti, svi ti ljudi su u istoj situaciji kao i vi. 

2. Okej je ne svidjeti se svima
Nikada se nećete moći svidjeti svima. Uvijek će biti ljudi koji vas vole i onih kojima niste dragi i to je potpuno okej. Nemojte raditi nešto što inače ne biste radili samo da se svidite nekome. Vaši prijatelji će vas voljeti takve kakvi jeste i neće tražiti da se mijenjate zbog njih. 

3. Budite nasmijani
Na početku je bitno kako će vas ljudi vidjeti jer tada se stvaraju dojmovi o vama. Nemojte biti namrgođeni i loše volje jer to nije privlačno, budite nasmijani, opušteni i prijateljski raspoloženi. 

4. Učite redovno
Nemojte misliti da nije bitno imati dobre ocjene samo zato što ste tek prvi razred. Sve se računa i kako vas profesori zapamte u prvom razredu, takve će vas vjerojatno pamtiti sve 3-4 godine. Isto tako budite aktivni na satu jer to profesori jako cijene i sigurno će vas nagraditi. Na primjer, ja sam na hrvatskom donekle aktivna i prof je to skužila i onda mi je rekla da me neće pitati usmeno.

5. Javite se dok ima malo gradiva
NEKA VAM OVO  BUDE PRAVILO KOJIM SE VODITE! Haha, znači, ovo je jako bitno. Na početku, kada bude 2-3 gradiva i profesori kažu da će početi pitati, javite se odmah sljedeći sat. Biti će vam lakše naučiti ta tri gradiva, lakše ćete odgovarati, profesori će vas zapamtiti jer ste 'probili led' i uz to biti ćete mirni možda sljedeća dva mjeseca dok će prof ispitivati sve ostale. Ja se većinom javim tako na početku i onda sljedeća dva mjeseca sjedim mirno dok ostali strepe hoće li ih otvoriti ili ne.  Uostalom, lakše je odgovarati tri gradiva nego deset njih, zar ne?

6. Potražite pomoć
U kakvoj god situaciji bili i ne znate što dalje, potražite pomoć. Okej je ne snalaziti se u školi odmah prvi dan, okej je ne znati riješiti tu zadaću, okej je zaboraviti nešto. Nije okej ne potruditi se saznati to. Na primjer, tamo negdje prvi tjedan frendica i ja trebale smo odnijeti nešto u tajništvo, ali nikako nismo mogle pronaći to tajništvo. Otišle smo do razrednice i ona nas je dovela do tajništva. Isto tako, meni matematika ne ide i ja sam se s roditeljima dogovorila da ću nekoliko puta ići na instrukcije. Išla sam 4 puta na instrukcije i to mi je jako pomoglo, cura mi je to super objasnila i sjećam se da sam iz jednog testa imala 11/12 bodova jer sam kužila to gradivo. 

I mislim da je to ono najvažnije što morate znati. Nemojte biti uplašeni, ljudi u srednjoj su puno odrasliji i zreliji i svatko će naći nekog prijatelja. Ako vam osnovna i nije najljepše iskustvo, ne bojte se, meni je srednja puno bolja i vjerujem da će tako biti i vama! Pusa♥

Broj komentara: 30:

  1. Sjaja post i vrlo koristan budućim srednjoškolcima! Ja sam ove godine osmi razred, ali jedva čekam srednju. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Za godinu dana cu u srednju, tako da mi je ovo pomoglo. Problem je sto sam veoma stidna, ali eto potrudit cu se dabte poslusam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nisam ni ja previše otvorena osoba, ali trebamo se potruditi♥

      Izbriši
  3. Sljedeće godine idem u srednju i ovi savjeti će mi biti jako korisni, super post draga! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad krecem u srednju i svaki savet mi je dobro dosao!Odlican post :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti je pomoglo:D

      Izbriši
  5. Divan post, apsolutno se slažem sa svime što si napisala. Ja sam već druga godina srednje škole i volela bih da me je neko posavetovao na ovaj način kada sam polazila u srednju školu. ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan savet, i zaista mi mnogo koristi, jer polazim u prvi razred srednje škole. Sviđa mi se jer je sve detaljno opisano i samim tim je korisnije!

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post, Petra. Ja krecem u srednju tek za dvije godine, ali eto, mozda mi tada ovaj post pomogne. Ti stvarno lijepo pises i svi savjeti su odlicni. Ja se inace vodim ovim pravilom da se javljamo na pocetku, to je univerzalno :)
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
  8. krećem sada u srednju školu u drugi grad,i ovi saveti su mi puno pomogli.Imaću ih na umu,hvala ti punoo♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam kretala u srednju u drugi grad, hvala tebii♥

      Izbriši
  9. Eh da su meni ovi saveti bili prošle godine. :D Šalu na stranu (i nije baš šala), odličan post. :)
    Btw, sviđa mi se mnogo tvoj izgled bloga i da, zapratila sam te, ako želiš uvrati! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post. Saveti su odlični. S obzirom da ja nisam srednjoškolac meni nisu bili potrebni, ali druge moje dve sestre su u srednjoj školi, jedna je zadnja godina a druga tek kreće tako da im je ovaj post dosta pomogao.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    OdgovoriIzbriši
  11. Excellent post dear! I love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan post draga .
    Uradila sam wishlist . Ako te zanima pogledaj i ako ti se svidi moj blog zaprati me pa mi napisi komentar kako bih ti uzvratila :)

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Slažem se sa svime što si rekla, pogotovo što se otvorenosti tiče. Jako je važan prvi utisak u srednjoj školi, pogotovo kod profesora, hah. :D Još ne moram da se brinem za srednju, srećom, međutim post je jako zanimljiv i koristiće mi za par godina. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlični su ti savjeti. Ja uskoro krećem u prvi razred srednje škole i što je bliže prvi dan škole ja postajem sve uzbuđenijom, ali i pomalo prestrašenom.. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši