utorak, 30. kolovoza 2016.

#BTSWP: Supplies Haul

Iii napokon! Ponekad kupnja bilježnica i školskog pribora zna biti stresan posao. Toliko bilježnica, a vi ne znate koju bi, nervozni ljudi oko vas, još ono provjeravanje je li bilježnica na linije ili kvadratiće. Ne znam zašto, ali većina lijepih bilježnica koje sam našla bila je na kvadratiće pa s nekim bilježnicama nisam toliko zadovoljna, ali o tome poslije☺


Znači, sav pribor kupila sam u Intersparu jer ne volim kupovati sve što mi treba u knjižari jer su gužve prevelike. Dosta pribora mi je ostalo od prošle godine pa to nisam morala kupiti, a i neke stvari nisam mogla naći pa ću ih kupiti kad krene škola. Još moram kupiti flomastere koji mi trebaju za planer i neke lijepe ljepljive papiriće.

Prva stvar je ruksak. Da, sanjala sam o tome da imam neki predivan tumblr ruksak, ali nisam mogla naći nešto što mi se jako sviđa. Završila sam na običnim crnim Puminom ruksaku. Meni se on sviđa, jednostavan je, ima dovoljno mjesta, a opet nije velik kao moj prošli. Izgledala sam kao da idem na planinarenje s prošlim haha.


Krenimo sada na bilježnice. Sve su A4 formata, 8 njih na linije, 4 na crte.  Na nekima mi se jako sviđaju dizajni, na nekima malo manje. Ova ljubičasta s rozim mi je tako predivna, također i ove s Amsterdamom i New Yorkom.





Kupila sam i kolegij blok kojeg ću ovih dana preurediti u planer, jedva čekam početi to uređivati. Napisati ću vam post o tome. Ovaj je jake roze boje i sa strane ima spiralu što je odlično. Jedino što me se ne sviđa je to što su unutra kvadratići, a ne linije, ali dobro. Iako na slici izgleda veliko, zapravo je A5 formata.


Nakon toga sam kupila i ovaj obični prozirno-plavi fascikl. Volim fascikle i baš su mi super, a ovaj mislim koristiti za građanski odgoj. Ili možda za hrvatski jer imamo previšee papira. 

I sada prelazimo na pribor za pisanje. Imam samo tri paketića. Znači, imam ovaj paket od četiri obične olovke jer ja pišem samo olovkama, ali mi se baš i ne čine kvalitetno. Kupila sam ih jer lijepo izgledaju, a nisam našla neke bolje.  Ovo je neko crno drvo, ne znam ni sama hah. Imaju motive šaha po sebi što je fora. 
Kupila sam i dva Pilot penkala/rolera za koje piše da bi trebali lagano kliziti po papiru. Pa vidjet ćemo. Oni mi se čini kvalitetni. 
I zadnje što sam kupila je ovaj paketić u kojem su tehnička, mine za tehničku i gumica. Ne pišem s tehničkom, ali dobro je imati barem jednu sa sobom. Također, ovdje se dobije i gumica pa to nisam morala odvojeno kupovati.

To je sve što sam kupila, nadam se da vam se sviđa i poz♥

22 komentara:

  1. Odlican post!Bas mi se svidjaju stvari koje si kupila!Slike su super.Uskoro ce i na mom blogu biti post na istu temu!
    Novi post->jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve stvari mi se sviđaju i dobro je što si kupila sve što ti zapravo treba, ja uvijek nakupujem nekakvih gluposti samo zato što je slatko, a uopće nije korisno hahah a ovu bilježnicu što si planirala pretvoriti u planer i ja planiram napraviti, nekako mi je zanimljivo imati planer baš dizajniran po mom ukusu :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve stvari su prelepe! <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/ <----------- novi post je na blogu.///ako možeš komentariši ga i postani član mog bloga. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se, nemamo baš neki tumblr izbor stvari za školu, haha ali ti si izabrala baš lijepe stvari. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se da kupovina stvari za školu zna biti stresan posao.Blok koji si kupila za planer je predivan i boja je tako savršena!Sve stvari su odlične ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove olovke su D.I.V.N.E. kao i ostale stvari koje si kupila xd Uglavnom slike su kao i uvijek predivne ! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, jako lijepe stvari si kupila <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam također kupila većinu svojih stvari u Intersparu jer je puno povoljnije, a i manje je gužve. Bilježnice su sve predivne. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Da li sam jedina koja jos nije kupila pribor haha?Odlican post,trazim vec dugo takav slican ranac.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Petra, jako dobar post. Kao sto sam mnogo puta do sada rekla, ja ne volim BTS postove jer su u vecini slucajeva donekle slicni, da ne kazem isti, sa sličnim temama i motivima. Medjutim kada je haul u pitanju ja obozavam da razgledam. Slike su ti vrlo originalne zahvaljujuci divnim predmetima i proizvodima koje si kupila. Pratim te,i jako mi se svidja tvojj blog. Srecno u novoj skolskoj godini

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga! Slažem se za bts postove♥

      Izbriši
  11. Joj neke bilježnice su me toliko privukle da razmišljam da uzmem mamu pod ruku (i naravno njezin novčanik) da me vozi do Interšpara. Imamo samo jednu situ bilježnicu :(

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši