subota, 6. kolovoza 2016.

#BTSWP- Types of teachers

Bok ljudi! Kao što sam obećala, danas krećemo s back to school serijom postova. BTSWP znači back to school with Petra, ako ne znate. Tako se ova serija postova zvala i prošle godine pa sam odlučila neka bude tako i ove godine. Ovaj post sam već radila, ali sada imam neke druge tipove profesora koje sam upoznala u srednjoj školi. A za početak ove serije postova, nasmijat ćemo se raznim tipovima profesora! Krenimo!

1. Profesori koji zaboravljaju sve što kažu
Ja: Profesorice, moram li odgovarati ono zadnje gradivo u ovoj lekciji? Jer imam ocjenu iz te lekcije.
Prof:  Da, da, imaš ocjenu iz toga tako da ne moraš.
Ja: Okej, hvala.

Tjedan dana kasnije:
Prof: Petra, jesi li pripremila ono zadnje gradivo? Nisi odgovarala to.
Ja: Profesorice, rekli ste mi da ne moram to odgovarati.
Prof: Ne, ne, nisam ti ja to sigurno rekla. Pripremi se.

E kako mrzim dok mi se dogodi tako nešto. Jednom kažu ovako, drugi put onako.

2. Oni koji okrivljuju druge
Znate onaj osjećaj dok je profesor ljut i živčan zbog nekih svojih problema i onda to iskali na razredu? Netko jedva progovori, ovaj se odmah dere kako ne može raditi u ovakvom razredu, kako smo nezahvalni i ostalo. Mrzim takve profesore. 

3. Oni koji ne znaju gramatiku
Imam jednog profesora koji uvijek umjesto jel kaže jer. Svaki put on umjesto jel kaže jer. Jer ste razumjeli? Jer imate zadaću? Tako me to iritira.

4. Oni koji traže previše
Možda je to stvar do škole, ali vjerujem da svi imate barem jednog takvog profesora. Lektire, seminari, odgovaranja, testovi, govori, zadaće i sl. Toliko toga imate napraviti za samo jedan predmet, a profesori ne shvaćaju da imamo još 10+ drugih. 

5. Oni koji ne znaju imena
Nakon godinu dana u srednjoj još uvijek postoje profesori koji uopće ne znaju moje ime. I ne samo moje, nego imena dosta ljudi iz razreda. Kužim da imaju puno učenika i sve to, ali neka se barem potrude zapamtiti imena. Ili još gore, oni koji vas miješaju. 
Znači, gleda profesorica u mene i pita 'Sara možeš li mi odgovoriti na pitanje?? ja kažem 'Ja sam Petra'. Nakon 10 minuta profesorica gleda u Saru i pita nju 'Petra možeš li mi odgovoriti na pitanje?' I tako je bilo cijelo prvo polugodište i dobar dio drugog, nadam se da nas je napokon zapamtila.


Odabrala sam ovih 5 koji su me onako posebno nervirali u školi, ali ima ih još. Također ima i super profesora s kojima možete razgovarati na otvoren način i neće im smetati ako kažete što vam ne valja. 
Obavezno mi recite imate li vi ovakve profesore i slobodno predložite neke BTS postove koje biste željeli da napišem!♥

Broj komentara: 28:

  1. Totalno su mi poznati svi ovi tipovi profača. Imam učiteljicu koja stvarno previše traži,tko je još vidio da učeniku osnovne daš 10 stranica eseja iz engleskoga-šesti razred? O gramatici engleskog? I onda još ni ne pregledaš kako su napisali nego onima koji nisu napisali daš jedinicu,a onima koji jesu ne daš ništa,ili se ponekad sjeti nakon tri mjeseca da joj pokažemo esej i onda nam ako nije dobro da dva?? Dobro meni još nikada nije dala dva,ali kod mene u u razredu od nas 15 osmero je išlo na popravni,dvoje po prilagođenom,dvoje je sa dvojkama,1 sa četvorkom,i dvoje sa peticom. Užas,a jednaput sam pisala test u 10 mjesecu ,a dobila rezultat slijedeće godine tjedan dana prije kraja školske godine. A ne smiješ da ništa kažeš jer neće da dobije otkaz nego će se još i osvećivati. Ugh,žao mi je što sam se raspričala ali morala sam to nekome sitresti iz sebe,a kada si već napisala post na tu temu,onda ajde da ovdje.

    Fantastiko World - zapratila sam te, nadam s eda ćeš ti pogledati moj blog,i učlaniti se ako želiš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kužim te totalno, i nema veze što si se raspisala:D

      Izbriši
  2. Zanimljiva ideja za post, jako mi se sviđa! :)
    Ja sam imala baš SVE ovakve profesore u osnovnoj školi, nadam se da će se barem nešto promijeniti u srednjoj :/
    Najviše me živcira ovaj nastavnik koji ne zna gramatiku, nekako ne mogu izdržati svaki sat s njim jer stalno govori nešto krivo ili napiše, ali nije to sad nekakva bezvezna greška, nego npr. napiše ne znam zajedno! Vjerojatno se sad činim luda, ali to mene toliko živcira :/

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ne činiš se luda hahah, i meni to smeta♥

      Izbriši
  3. Zanimljiva tema za post. :) Poznati su mi skoto svi tipovi... Ja imam jednog profesora koji uopšte ne ume da predaje, niko ga ništa ne razume, dobro, to me i ne bi toliko živciralo da se on ne pravi važan i traži od nas da znamo nešto što nas on definitivno nije naučio... Uff... Srećom, sledeće godine će mi predavati druga nastavnica. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, imala sam i ja takvog profesora u osnovnoj♥

      Izbriši
  4. Hahhahah genijalan post. Zaista odlična ideja, vrlo originalno! Slažem se sa onim što si napisala i poznati su mi svi tipovi profesora iz ovog posta. Kod mene u školi bukvalno jedna nastavnica je skroz normalna i predobra, a ostali tu i tamo haha. :D Nadam se da će se nešto promijeniti u srednjoj ili eventualno naredne godine. ♥


    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiv post. Bas nisam voljela ove koji zaboravljaju...
    A i one koji pitaju doslovno da im "prepricas" kao sto je u knjizi..

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaoo i ja imam nastavnika koji puno trzi da se radi i to i nastavnicu iz informatike (razred je zove trofazna) koja uvek nekome mesa imena. Odlican post. ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahhaha odlična ideja za post!
    Također, svi imamo one koji jedne učenike vole od više od drugih, a tvrde da su svi u njihovim olima isti, mislim da je i to poznato i to jaaako dobro, super ideja i super post ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! I znam takve profesore, ma užas♥

      Izbriši
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  9. Haha, super post! Zanimljiva ideja, najviše me živcira ovaj prvi tip. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! Imamo i mi ovakvih profesora koliko god želiš, ali ipak su mi najgori oni koji pričaju užasno tiho i ne čuješ ih i ne razumiješ i onda se izderu na tebe jer pričaš s drugima. Pa kako ću te slušati kad ne čujem, wtf?

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! E da, slažem se s tobom, kako mrzim dok netko nerazgovjetno priča..

      Izbriši
  11. Odličan post! Kod nas ima samo porfesora koje traže puno, i onih koja ne mogu zapamtiti imena.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post dear! I'm a new follower #154. Follow me back please :)
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  13. Haha skroz sam za! Svi profesori su isti.


    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal i bilo bi mi drago da ga pogledas( sub, like , kom ) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/ :)
    mozemo i da se zapratimo na instagramu : anaradunovic_

    OdgovoriIzbriši