četvrtak, 4. kolovoza 2016.

Empties

Bok ljudi! Za danas sam vam pripremila potrošene proizvode jer ih se malo nakupilo. Mislim da ću ovako pisati i favorite, kad ih se skupi malo više tada ću napisati post, a ne svaki mjesec. Za dva dana počinje BTS serija postova, jedva čekam početi pisati sve to! Da ne dužim, krenimo.


Prvo ću započeti s gelovima za tuširanje. Oba su mi bila u favoritima pa ste već mogli čitati o njima, a ako se ne sjećate, oba su super. Ovaj Palmolive ima u sebi neka zrnca i divno se s njime tuširati. Fa ima predivan miris ruže, ja mislim.

Nakon toga imamo Aveo losion. Bio mi je čak i dobar, iako nisam očekivala ništa pretjerano. Bio je super za svakodnevnu upotrebu. 

Od dezića sam potrošila ovaj Nivein koji je super, jako mi se svidio miris. Još prije sam potrošila ovaj Fa, ali tek sam ga nedavno našla pa neka bude u ovom postu. Fa dezići imaju dosta jak miris, a ja sam više za nježnije mirise, ali svejedno je bio dobar.

Imam i dva paketa vlažnih maramica. Ove Violeta su me pomalo razočarale. Jako volim Violeta maramice jer su mi super pa sam odlučila probati i ove, ali čudne su. Materijal od kojeg su napravljene je nekako čudan, ako malo snažnije povučete dok želite izvaditi maramicu ona pukne na pola. Uglavnom, probala sam i bolje maramice. Ove velike roze su iz Plodina i mama ih je kupila za brisanje prašine i tako haha. Jako su vlažne i imaju prejak miris pa mi se ni one nisu svidjele.

Potrošila sam i dvije paste za zube. Jedna je Vademecum, a druga Aquafresh. Obje su bile dobre, nemam ništa posebno za reći o pastama.

Odstranjivači laka za nokte se kod mene relativno sporo troše, ali napokon sam potrošila ovaj.  Bio je dobar s nekim mirisom jagode i već dugo njega kupujem pa ću ga kupiti ponovno.

Sad imamo neke testere koje nisam iskoristila, a s obzirom na to da drugo stoje, bacit ću ih. To su dva Nivea testera i jedan Loreal. Ovo malo zeleno je drugi dio maske za lice od Balee koja mi je bila super i mogu je čak smatrati favoritom. AKo nekog zanima to je Balea maska u onom zelenom pakiranju od alga i termalne vode. 

I to su svi potrošeni proizvodi,  nadam se da vam se post svidio, a mi se čujemo sutra!♥

22 komentara:

  1. Neke stvari sam i ja probala, a neke ne. Fa dezodorans je meni ocajan, previse je voden i znojim se sa njim. Aquafresh pasta za zube ocaj. Mrzim tu pastu haha, jos kada pred kraj tubice postane ljubicasta uuh, nekad smo je svi koristili, ali sada je nikako ne koristimo. Vise volim Colgate :)
    Inace, super ti je post :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Meni su Aquafresh paste super, ne znam hahah♥

      Izbriši
  2. Neke stvari sam i ja probala, a neke ne. Fa dezodorans je meni ocajan, previse je voden i znojim se sa njim. Aquafresh pasta za zube ocaj. Mrzim tu pastu haha, jos kada pred kraj tubice postane ljubicasta uuh, nekad smo je svi koristili, ali sada je nikako ne koristimo. Vise volim Colgate :)
    Inace, super ti je post :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, koristila sam samo dva proizvoda, ove Violetine vlažne maramice koje mi se nisu svidjele, ali ipak sam ih potrošila :P i Fa dezodoranse koje mi mama stalno kupuje, a ne sviđaju mi se jer imaju prejak miris, ja također volim malo nježnije mirise :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post,ja takodje koristim istu aqua fresh pastu i odlicna mi je.Palmolive Feel Glamurous gel sam pre koristila,i to bas taj i nije mi bio nista posebno.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Meni je taj gel baš divan hah♥

      Izbriši
  5. Nisam probala ništa od ovoga, ali definitivno i ja kod dezodoransa volim nježnije mirise! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš bih htela da pronađem taj skidač laka za nokte, pošto svi koje imam imaju očajan miris. Palmoilve kupke su odlične! ☺♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoj kupila u Intersparu, ne znam ima li toga kod vas. Slažem se♥

      Izbriši
  7. Super post,I ja sam kolistla isti ovaj Ninein dezedorans,I onako mi je.Ne znam zasto ali sve mi ostaje po odjeci I kada ga stavim izgleda bijeli...Rok mu je dopar I sve to ali ne znam nekako mi je ostavio los utisak:P

    Novi post molim te poglrdaj:
    youcsntouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post,I ja sam kolistla isti ovaj Ninein dezedorans,I onako mi je.Ne znam zasto ali sve mi ostaje po odjeci I kada ga stavim izgleda bijeli...Rok mu je dopar I sve to ali ne znam nekako mi je ostavio los utisak:P

    Novi post molim te poglrdaj:
    youcsntouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa, nijedan prozivod nisam koristila, ali mi Nivein dezodorans izgleda mnogo kvalitetno i lijepo. :)

    https://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post.Fa dezodoran samkoristila,ali nisam prezadovoljna učinkom brzo ispari miris. Palmolive kupke obozavam.

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijep pozdrav draga! Upravo sam otkrila tvoj blog i svidja mi se njegova tematika! Ja sam ovdje da dam podrsku tvom blogu te sam postala tvoj GFC pratitelj #152. Zelim ti puno srece u rastu bloga! Nadam se da ces i ti mene podrzati i zapratiti :-) Ostanimo u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si stvari potrošila! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši