subota, 20. kolovoza 2016.

Essence All About Roses I Prvi dojmovi

Hej dragi moji! Za danas sam vam pripremila post o prvim dojmovima o Essence paletici sjenila koju sam jučer dobila. Naime, prije nekoliko tjedana sam koristila neke roze nijanse sjenila i shvatila da bi dobro stoje i pomislila sam kako ću ih češće nositi. Jučer sam dobila ovu divnu paletu, koja se zove All About Roses. 


Paleta dolazi s 8 sjenila u klasičnom Essence prozirnom pakiranju. Pakiranje je čvrsto i jednostavno. Imamo 4 svjetlije i 4 tamnije nijanse. Tri nijanse su matt finiša, a ostale shimeraste. Na poleđini palete možete naći objašnjenja kako kreirati jedan look.


Moram napomenuti da slike ne prikazuju skroz realnu boju, uživo se vidi da su boje više roze nego na slikama.
Kada otvorimo vidimo ove nijanse:


Na nijanse sam napisala brojeve kako biste se mogli snaći dok ću staviti slike swatcheva.

Meni su najdraže nijanse pod brojem 3 i 6. Nijanse 2,6 i 8 su matt. Moje najdraže su lijepe roze nijanse, iako u paletici dobijete i neke smeđe nijanse. 
Kao što sam i očekivala, svjetlije nijanse nisu tako dobre pigmentacije kao ove tamnije, ali pigmentacija je dobra. Mislim da je nijansa pod brojem 4 najmanje pigmentirana. 

swatchevi idu s lijeva na desno od broja jedan pa nadalje


Predzadnja nijansa izgleda jako tamno i na nekim slikama i crno, ali zapravo je nekakva ljubičasta nijansa. Pigmentacija tamnijih nijansa je odlična!
Neke nijanse se malo truse, ali ništa pretjerano. 
Koristila sam nijanse 3 i 6 i super izgledaju na očima. 
Meni se paletica jako sviđa, iako ju još nisam skroz isprobala.  Nijanse su nježne i super za neki dnevni look, ali i za dramatičniji. Obavezno ću napraviti neki makeup look s njom ovdje na blogu kako biste vidjeli kako izgledaju na kapcima. 
Imam osjećaj da ću puno koristiti ovu paletu.

I mislim da je to od mene za danas. Pusa♥

31 komentar:

  1. Divan post!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Paletica se cini jako dobrom!Imala sam pre jednu Essence paletu i mogu reci da Essence nikada ne pogresi u svojim proizvodima :) odlicna recenzija!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, nijanse izgledaju prelijepo. Definitivno ću isprobati ovu paleticu uskoro :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! Bukvalno sam se pola sata dvoumila između ove i Catrice paletice s rose tonovima, ali izabrala sam ipak Catrice, no sada sam uvjerena da je ova potpuno bolja! Ne znam, ima puno više izobra boja i čini mi se bolje pigmentovanom nego Catrice paleta. But okay, šta je tu je. Predobar post!
    Coat and cupcake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da je i ta Catrice paleta odlična, hvala♥

      Izbriši
  5. Odličan post, meni se najviše sviđa prva nijansa jer su mi baš lijepe te bijele nijanse :) jedva čekam vidjeti makeup look :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam bas nedavno pisala post za ovu paleticu. Najbolja mi je nijansa pod brojem 7. Ja sam jako zadovoljna, a pigmentacija je super sa bazom :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa, slažem se da je 7. nijansa predivna♥

      Izbriši
  7. Ova paletica mi je preslatka! Jako mi se sviđaju sve nijanse, ali mi je ipak najljepša ova 2. Divan post, draga! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Super paletica. Boje su baš lijepe. :)
    I obavezno napravi neki makeup look sa ovom paleticom. :)

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  9. Paleta izgleda odlično. Super su mi swatchevi. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely post!

    www.espritdemode.blogspot.com

    Sincerely,
    Aida

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post!Paletica mi se jako svidja,boja su super.Moja drugarica ima istu i stalno se sminka sa njom i bas je zadovoljna!
    Novi post---->jovanaslife.blogspot.com
    Pratim tee

    OdgovoriIzbriši
  12. Ova paletica je sjajna! Prepredivna, nemam reči za nju. Moram da je isprobam, definitivno! Nijanse su vrhhhhh ubedljivoo... ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Ova paletica je sjajna! Prepredivna, nemam reči za nju. Moram da je isprobam, definitivno! Nijanse su vrhhhhh ubedljivoo... ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Dvoumila sam se između te paletice i verzije Nudes, na kraju sam se odlučila za Nudes verziju, ali ne sumnjam da cu nakon ovog u skorijoj budućnosti isprobati i ovu!
    Učlanila sam se u tvoj blog i bilo bi mi jako drago da i ti posjetis moj blog. :)
    http://knix00.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii, sigurna sam da je i Nudes odlična♥

      Izbriši
  15. Paleta baš izgleda dobro, ja volim ove boje mada su mi nekako previše sjajne, više volim bez ovih šljokica.
    Ako želiš pogledaj moj blog :)
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši