subota, 6. kolovoza 2016.

Huge Q&A

Heej dragi moji i danas vam radim Q&A! Danas je moj rođendan i što je bolje od toga da odgovorim na pitanja koja vas zanimaju o meni? Odgovorit ću na sve jer svi zaslužujete odgovor na vaše pitanja, a na pitanja koja se ponavljaju odgovorit ću samo jednom. I hvala svima na postavljenim pitanjima, divni ste♥ *trenutno je pola 12 i uređujem ovaj post i na blogu je 152 člana, ja sam presretna, hvalaa*

1.Koliko cesto ulazis na blog?
Na blog ulazim nekoliko puta na dan, ako sam pisala post onda uđem češće da vidim komentare, a ponekad uđem samo jednom.

2.Omiljeno mjesto na kojem si bila?
Definitivno Venecija, divna je.

3.More ili planina?
More je super, isto kao i planine. Ne znam što mi je draže.

4. Blog ili yt?
Ovo je jako teško pitanje. Blog obožavam, naravno, ali isto tako, Youtube je mjesto na kojem provodim puno vremena. Obožavam videe i pjesme, ali isto tako i postove. Ne mogu izabrati.


5. Omiljeni proizvod za usne?
To je naravno Labello Lip Butter, a još obožavam Essence olovku za usne u nijansi Satin Mauve.

6.Omiljena boja?
Volim crnu, sivu i plavu.

7. Omiljeni film?
Svi dijelovi Hunger Games, Divergent, Maze Runner i Harry Potter.

8. Omiljena glumica?
Nemam omiljenu glumicu.

9. Imaš li braću ili sestre?
Imam starijeg brata.

10. Bazen ili more?
Bazen.


11.  Poslednji film koji si gledala u bioskopu?
Ne sjećam se, nisam dugo bila u kinu.

12. Omiljena knjiga?
Harry Potter, Hunger Games, Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu, Hekatina škola i Looking For Alaska.

13. Omiljeni brend odjeće?
Nemam puno markirane odjeće i nemam neki brend koji mi je omiljen. Ako mi se nešto svidi, kupit ću to bez obzira na marku.

14. Omiljeni blogovi?
Ovo je pitanje u svakom Q&A. Pratim previše blogova i puno ih volim, a ovo su neki od njih: Fashionholic Yeahh, Style on First Place, Pametno dete, Call Of Beauty, Teen Queen, Ivin blog, Marsyly, Innisall, Anja's diary, Teodora's small world i mnogi drugi. 

15. Facebook VS Twitter?
Fejs mi je bezveze i koristim ga samo kako bi se dopisivala s prijateljima, a Twitter rijetko koristim i tamo ne pratim baš neke zanimljive ljude.


16.  Koju pesmu si poslednju odslušala?
Selena Gomez- Kill Em With Kindness 

17.Gde zelis da zivis u buducnosti?
Nemam baš neko mjesto na kojem bih htjela živjeti, ali vjerojatno izvan Hrvatske.

18. Imas li IBFF (internet best friend)?
Ima nekoliko cura s kojim se čujem često, a nikad ih nisam upoznala, tako da imam.

19. Znaš li da kuhaš?
Ne znam, mama me pokušava nešto naučiti pa se nadam da ću i naučiti nešto jer smatram da je bitno znati kuhati.


20. Zašto si krenula pisati blog?
Čitala sam blogove drugih cura i to mi se činilo super pa sam i ja htjela pokušati. Kasnije sam shvatila da zapravo volim pisati.

21. Najbolja serija?
Najbolja serija mi je Teen Wolf i koliko god serija ja pogledala ona će uvijek ostati najbolja.

22. Najbolje godišnje doba?
Obožavam sva godišnja doba jer su sva posebna na svoj način☺

23.Zašto si upisala jezičnu gimnaziju i jel to teška škola?
Upisala sam jezičnu zato što sam negdje u osmom razredu odlučila da ću ići u gimnaziju jer želim faks i želim najbolje obrazovanje koje mogu dobiti ovdje. A iskreno nisam se vidjela ni u jednoj struci pa je gimna odličan izbor. Također nije mi neki problem učiti pa zašto ne. A gimnazija kao gimnazija, nije lagano, zahtjeva puno učenja i rada, ali da je preteška i nemoguća, to nije. Jezičnu sam odabrala jer ima više sati jezika, a ja volim jezike i ima manje matematike i fizike, a to također volim haha.

24. Koliko često se šminkaš?
Dok sam išla u školu svaki dan, nekad samo korektor, olovka za obrve i maskara, a nekad malo više toga. Ako ne bih išla nigdje vikendima onda se nisam šminkala. Sada po ljeti se jako rijetko šminkam.


25. Voliš li crtati?
Jako sam loša u crtanju i nisam uopće talentirana pa ne volim baš, ali imala sam jednu fazu dok sam svaki tjedan petkom crtala, iako mi uopće nije išlo. 

26.Koji je, po tvom mišljenju, najbolji post koji si ikada napisala?
Mislim da su moja dva najbolja posta Dnevnik devetogodišnje Petre i Čitam da preživim.


27. Omiljeni beauty proizvod?
Obožavam šminku pa mi je ovo malo teže, ali mislim da je to korektor. Da, sigurno, to je korektor. 

28. Sirene ili vile?
Ne volim pretjerano ni jedne ni druge, ali da baš moram birati, rekla bih sirene.

29. Vukodlaci ili vampiri?
Vukodlaci.
30.Veruješ li u postojanje bilo kakve natprirodne sile?
Iskreno, ne znam. Možda na neki način vjerujem, ali opet, ja nisam praznovjerna osoba.

31. Jesi gledala PLL, ako jesi utisci?
Gledala sam do 6b sezone ja mislim i pomalo su me razočarale pa nisam nastavila. Sigurno ću nastaviti gledati, samo ne znam kad.

32. Omiljeni žanr knjiga i filmova?
Fantastika.

33. Životni moto?
Obožavam citate i volim ih, ali ovaj mi je super: Radi ono što moraš sve dok ne možeš raditi ono što želiš. To mi je motivacija dok moram učiti.

34. Omiljeni latinski citat?
Per aspera ad astra (Preko trnja do zvijezda). 

35. Omiljeni citat iz neke knjige koju si pročitala?
Kako mi je dragoo što si ovo pitala! U zadnje vrijeme obožavam slikati citate iz knjige i ovaj mi je najdraži: A ni u što nije tako teško povjerovati kao i istinu i ništa nije tako zavodljivo kao snaga laži. 

Ponoćna palača, Carlos Ruiz Zafron

36. Koji je cilj bloga?
Nemam neki određeni cilj što se tiče brojka, ali želim pisati sve dok volim to što radim i uživam u tome. Također, htjela bih imati što bolje i profesionalnije fotke i postove.

37. Da li si stekla prijatelje preko bloga?
Jesam, s nekim blogericama sam si baš super i drago mi je zbog toga.
DIY shorts
38. Podržavaju li te u pisanju bloga?
Ne znam točno na koga misliš, ali mojoj obitelji je to potpuno okej i ne obaziru se baš na to, a isto tako i prijatelji.

39. Čime bi volela da se baviš u životu?
Nisam još sigurna što bih voljela biti, ali možda odvjetnica, psihologinja i da se još bavim s blogom.

40.Da li bi vise volela da si poznata pevacica ili glumica? 
Prije bih htjela biti glumica.


41. Da li netko zna za tvoj blog?
Zna moja obitelj, neki najbliži prijatelji i nekoliko ljudi iz razreda. 

42. Što je ono što te najčešće rastuži?
Ne znam, razmišljala sam o ovom pitanju i ne mogu se ničega sjetiti. Naime, rijetko kad sam tužna, a ako sam tužna to je vjerojatno bez razloga.

43. Knjiga koja je na tebe ostavila najjači utisak?
Harry Potter i U traganju za Alaskom.

44. Omiljena boja?
Crna, siva i plava.

45. Coca Cola ili Pepsi?
Ne pijem ni jedno ni drugo, a ako pijem totalno mi je svejedno.

46. Suknje ili haljine?
Suknje.


47. Mesto koje bi željela, a još nisi posjetila?
LA, Las Vegas, New York, Paris, London, Santorini itd..

48. Omiljeni sport?
Ja baš ne igram sportove, ali volim nogomet i rukomet.

49. Posao iz snova?
Profiler kao ovi iz Zločinačkih umova☺


50. Koliko se još planiraš baviti blogovanjem?
Ne planiram takvo što, pisat ću sve dok uživam u tome.

51. Kava ili čaj?
Ne pijem kavu, tako da čaj.

so proud 

52. Koji je najlepši rođendanski poklon koji si dobila?
Najljepši rođendanski poklon koji sam dobila je hrčak. Jako sam htjela hrčka, ali nisam ga odmah dobila nego možda nakon godinu i pol. Dobila sam ga za 12. rođendan i ništa se ne može usporediti s time dok tako malo i krhko biće držite u rukama. 

53. Da li si zadovoljna kako je proteklo ovo leto?
Jesam, iako još nije gotovo. Želim još ovaj mjesec više gledati filmove i pisati blog, ali mi je baš lijepo sada.

54. Šta je ono zbog čega si najponosnija na sebe?
To što idem u jednu od boljih gimnazija u RH, što pišem blog i što volim čitati jer takve stvari voli malo tinejdžera ovih dana.

55. Voliš li muffine?
Volim.


56. Jesi li na što alergična?
Koliko znam, nisam.

57. Jesi ikad putovala na balonu na vruci zrak?
Nisam.

58. Koji ti je najdraži proizvod?
Labello Lip Butter.

59. Bi li željela otići u Kinu?
Da, bilo bi to zanimljivo.

60. Kuća ili stan?
Kuća.

61. Mobitel ili tablet?
Mobitel.

62. Kako želiš provesti ostatak ljeta?
Želim ići još na bazene i pogledati puno filmova.

63. Zasto si odlucila uopce da pises blog?
Čitala sam druge blogove i svidjelo mi se pa sam i ja htjela probati. 

64. Što najviše mrziš?
Kad mi netko otkaže dogovor, kad moram čekati nekoga i tako..

65. Sandale ili štikle?
Sandale.

66. Jesi li položila vozački ispit?
Nisam još, imam 16. 

67. Facebook ili Instagram?
Instagram.

68. Ljeto ili zima?
Ljeto. 

69. Proljeće ili jesen?
Proljeće.

70. Noć ili dan?
Dan.

71. Najbolji blogeri i youtuberi?
Za blogere sam napisala, a o najdražim Youtuberima imam napisan  post☺

72. Mislis li uciti malo pred pocetak skole?
Mislim da neću, ali tko zna hah.

73. Volis li piti kavu? Ako da,koja ti je najdraza?
Ne volim.

74. Peeta ili Gale (The hunger games)?
TEAM PEETA!! 

75. Najdraži lik iz Harry Pottera?
Dobby, naravno.

76. Najdrazi Weasley?
Ron.

xoxo, super si 
Hvala ti♥

77. Što te najviše inspirira u životu?
Najviše me inspirira to što ja sama krojim svoju sudbinu, sama odlučujem i to što će
biti bolje. Mora biti bolje.


78. Gdje pronalaziš inspiraciju za blog?
Nekad mi dođe sama od sebe, znate ono radite potpuno nešto drugo i onda vam sine neka ideja. Isto tako na Pinterestu, Youtubu i drugim blogovima.

79. Slušaš li više strane ili naše pjesme?
Više slušam strano, ali trenutno znam i neke naše pjesme.

80. Jesi li ikada osvojila neki giveaway/nagradnu igru?
Jednom sam osvojila giveaway ovdje na blogu☺



I nadam se da vam se ovaj ogromni Q&A svidio,recite mi kako vam se sviđaju fotkice jer sam ja poprilično zadovoljna. Pusa i čujemo se sutra♥

















Broj komentara: 26:

  1. Fotografije su preodlične! Tako sam sretna što si i na moja pitanja odgovorila :D :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne fotografije! Lepo je što si se potrudila da odgovoriš na sva pitanja! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotografije su odlične, mnogo smo slične. ahaahaha

    OdgovoriIzbriši
  4. Pitanja su divna, odgovori još bolji, a fotke najjj.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    P.S. Ja tebe pratim, nadam se da ćeš uzvratiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam htela upisati gimnaziju ali me put odveo na vrata medicinske škole.Odličan post ♥

    Posetite moj blog i pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajni odgovori! Hvala ti što si odgovorila i na moja pitanja. ♥

    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicni odgovori!


    Predplatite se na moj blog,uzv -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi sve sviđa ovaj Q&A, sviđa mi se što si odgovorila na toliko puno pitanja. Meni je također najdraži film Divergent. Još mi se jako svidio tvoj životni moto! Super post!

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan Q&A, slažem se sa tobom u većini odgovora! Zapratila sam te ♥
    Ja pravim prvi Q&A, ako želiš možeš mi postaviti pitanja u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđa tvoj Q&A i slike. Najdraža mi je ona s mjesecom. ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Congratulations! I love these posts that allow you to better get to know the person))
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary of Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdgovoriIzbriši
  12. Malo kasnim, ali sretan ti rođendan!!!!<3 Čestitam ti na toliko puno članova jer znam da se stvarno trudiš za sve svoje postove, a to se vidi i u ovom. Hvala ti što si odgovorila na sva pitanja, pogotovo i ovo za gimnaziju (znam da si već jednom napisala post o tome, ali morala sam opet pitati :P) jer sam i ja upisala jezičnu gimnaziju :)
    Također obožavam Igre gladi i ja sam team Peeta pa smo i po tome slične:)
    Fotografije su odlične, a nekako su mi najljepše ove s nebom jer stvarno jako volim nebo<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga! I nadam se da će ti se svidjeti jezična♥

      Izbriši
  13. Jooj, baš mi je žao što sam došla do kraja posta, mogla bih da čitam još dugo, dugo... Saznala sam mnogo o tebi i mnogo mi je drago što ti je moj blog među omiljenima! :*♥♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši