ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

July Favourites

Hej dragi moji! Ovaj post trebao je izaći u subotu, ali slike su bile očajne i nisam bila raspoložena za pisanje pa sam ga mislila napisati u nedjelju, nisam. I eto, tako je ovaj post dočekao ponedjeljak. Slikala sam sve tri puta jer nikako nisam bila zadovoljna kako je ispalo, ali sada su slike malo bolje. Uglavnom, hoću vas nešto pitati. Znači, s obzirom na to da već nekih godinu dana pišem favorite svaki mjesec recite mi jesu li vam dosadili. Zanima me hoćete li da ih nastavim pisati svaki mjesec ili ponekad kad mi se skupi nešto proizvoda. Obavezno mi to recite u komentarima jer ne znam kako da ih nastavim pisati. 

Prvi favorit je Fa gel za tuširanje. Svi Fa gelovi koje sam imala priliku probati završili su u favoritima, zaslužuju to! Ovaj mi se sviđa jer se baš dobro pjeni i ostavlja lijepi miris. Mirise ne znam opisivati, ali miriše kao i većina Fa gelova. 

Imam još jedan Fa proizvod, a to je dezić. Miris mi je možda malo jak, više preferiram deziće nježnijeg mirisa. Ovaj je dosta nježan na koži, odmah se osuši nakon što ga stavite i trajanje mu je solidno. Ne traje 48h kako kaže na pakiranje, ali dobar je.

Nisam lakirala nokte nešto pretjerano ovo ljeto. Ovaj mjesec sam koristila ovaj lak, on je nježno roze boje. Na noktima je jako svijetli što mi se sviđalo ovog mjeseca. Dugotrajnost mu je odlična, dva sloja su mi trajala nekih 5 dana da se uopće nisu oštetila, a radila sam svašta. Dobila sam ovaj lak pa ne znam gdje se može kupiti, ali lakove ovakvog pakiranje dobila sam i u onom koferu iz Mullera.

Imam i jedan proizvod za dentalnu higijenu. Radi se o ovoj vodici za ispiranje usta. Meni je baš fora, koristim ju nakon što operem zube da bi ih ona još više očistila (wtf?). Uglavnom, super je.

Ljeto je i ja sam malo čitala ovog mjeseca pa imam 4 knjige kao favorite. Prve dvije su drugi i treći dio Igara gladi. Knjige su divne, zanimljive i super. Nemam slike kad sam ih vratila u knjižnicu, ali svima preporučujem da ih pročitate. Stvarno sam uživala dok sam ih čitala.
Nakon toga, imam još dvije knjige. U pitanju su druga i treća knjiga Trilogije magle od Carlosa Ruiza Zafrona. Prva knjiga zove se Princ magle i nju sam čitala davno, bila je dobra, ali nije mi se svidjela kao ove. Drugi dio je Ponoćna palača i knjiga je zanimljiva, lako se čita, onako je misteriozna i tajnovita. Treći, ujedno i posljednji dio je Rujanska svijetla i nju još nisam pročitala do kraja, ali mi je već sada favorit. I ova knjiga je jako zanimljiva, nekad ju nisam mogla prestati čitati jer me jako zanimalo što će se sljedeće dogoditi.  Ovo je sve fantazija, žestoka fantazija pa se sigurno neće svidjeti svima, ali ja sam uživala. 

Pogledala sam tri filma cijeli mjesec što je žalosno jer će mi ljeto proći, a da nisam gledala filmove. Pogledala sam The Hunger games:  Mockingjay- Part 2 i film je odličan, imate preporuke od mene. Pogledala sam i Allegiant i malo sam se razočarala. Film nema neku pretjeranu radnju i onako je, solidan. I pogledala sam Teda, super filmić.
Serije sam više gledala, pa bih u favorite uvrstila The Walking Dead. Pratim ju već oko 3 godine i odlična je, jučer sam gledala finale 6. sezone i jedva čekam 7. sezonu. 

Pored moje divne ljetne playliste, slušala sam i ove pjesme:
Macklemore & Ryan Lewis- Trift Shop
Macklemore & Ryan Lewis- Can't Hold Us
Ariana Grande- Into You
Ariana Grande - Dangerous Woman
Ariana Grande- Let Me Love You
Twenty One Pilots- Truce
LeAn Rimes- Can't Fight The Moonlight

Ima i još nekih pjesama, ali ove su one najbolje. 
I to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio, a mi se čujemo neki drugi dan♥

22 komentara:

  1. Odličan post.Jako mi sse sviđaju Fa gelovi za tuširanje 😊

    https://thestarcoounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti, super post! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post;))

    Novi post:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, nastavi pisati favorite meni je to baš zanimljivo!! :)
    Ja sam također ovaj mjesec čitala knjige Igre gladi, i pogledala filmove i baš mi se jako jako sviđa :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okej, hvala ti što si rekla! Ii drago mi je što ti se sviđaju Igre gladi♥

      Izbriši
  5. Divan post, kao i uvijek. Mislim da bi čitaocima bilo zanimljivo, a i tebi lakše ako ne bi pisala svakog mjeseca, već kad nešto pokupuješ. I ja obožavam Fa gelove za tuširanje, mirišu divno. Ovog ljeta sam takođe dosta nosila nježo roze lakove, otprilike ove nijanse.
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoćeš pogledaj :) ---> Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mislim da ću tako i pisati!♥

      Izbriši
  6. Meni su zanimljivi i mesečni favoriti, ali i kada se pišu ponekad, kada se sakupi dosta stvari. Lak izgleda preslatko! Odlični favoriti!♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  7. Super favoriti,mnogo mi se svidja tvoj post!
    Ako ti nije problem,udji na moj blog i pogledaj prvi post i ako mozes prijavi se na moj blog!Hvala unapred http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je post! Ja inače sama jako volim čitati tuđe favorite tako da sam za favorite mjeseca, ali ako ti baš ne bude bilo favorita onda možeš preskočiti. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post zaista! Sigurna sam da su knjige dobre, ako su u tvojim favoritima. Inače, Dangerous Women je meni omiljena pjesma od Ariane Grande. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh, lak je odlican, predivna nijansa :)
    SUper post :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši