nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Makeup Haul

Pozdrav dragi moji! Evo mene opet, ali danas vam pišem haul post. Bila sam u gradu i kupila nekoliko stvarčica oko kojih sam baš uzbuđena pa bih vam to htjela pokazati. Kupila sam šminku i tako neku preparativu.

Prva stvar koju sam kupila u Plodinama su gelovi za tuširanje. Ja ne znam kako, ali kod nas gelovi nestanu u trenutku. Tako se brzo troše. Zato sam uzela ova dva jer su svi Fa gelovi na akciji za nekih 8 kn, a  ja obožavam Fa gelove. Jedan ima miris grčkog jogurta s još nečime, a ovaj drugi ima neki orijentalni miris. 

Moj Loreal regenerator je pri kraju pa sam mislila kupiti neki novi. Opet je u Plodinama bila akcija na Shauma regeneratore pa sam ugrabila ovaj. Nisam nešto puno birala, uzela sam ovaj jer ima dobar miris i namijenjen je suhoj i tankoj kosi. Cijena mu je bila 10 kn.

Kupila sam i odstranjivač laka za nokte. Uzela sam ovaj mirisom limete jer nije bilo onog kojeg inače koristim. Uglavnom, uvijek koristim ovaj odstranjivač i meni je super, a cijena mu je nekih 6 kn.

Nakon toga sam otišla u DM gdje sam kupila Balea krema za ispiranje lica, nešto tako. Lice mi je u posljednje vrijeme jako problematično pa sam odlučila voditi malo više brige o njemu. Znači ovo se nanosi na mokru kožu i uklanja šminku i sve nečistoće. Namijenjeno je suhoj i osjetljivoj koži i košta 14 kn. Isprobala sam ga dok sam skidala šminku i zasad mi se sviđa. Koža ostaje jako mekana i imam osjećaj da ju je dobro očistilo.

I sada napokon pređimo na šminku. 
Kupila sam Essence puder u kamenu kojeg sam već koristila i svidio mi se pa zašto ne. Običan mat puder u kamenu koji obavlja svoj posao. Košta 23 kn.

Planirala sam kupiti ovaj korektor već neko vrijeme, ali nikako. Odlučila sam ga kupiti, a dok sam vidjela da košta samo 9,90 morala sam ga uzeti. Mislim da sam uzela svjetliju nijansu 05 matt ivory. Probala sam ga na ruci i sviđa mi se kako se blenda i općenito tekstura, vidjet ćemo kakav će biti.

Sljedeća stvar je olovka za usne. Htjela sam neku nude olovku, ali nije bilo one koje sam htjela i vidjela sam ovu. Nije mi se činila jako tamnom nego onako lijepom bojom, ali ova olovka je jako tamna. Nijansa je 05 soft berry i to je jako tamna ljubičasta nijansa. Na ruci ne izgleda tako tamno, ali dok sam ju stavila na usne tamna je. Nosit ću ju dok dođe jesen.

Zadnja stvar je tuš za oči. Isto tako Essence, a radi se o Super Fine tušu. Ja NE ZNAM stavljati tuš i zato sam si kupila ovaj u olovci da se polako učim hah. Probala sam ga već i to je bio totalni fail, ali sviđa mi se ova četkica koja je super precizna.  Cijena mu je 22 kn.


Ovo je sve što sam kupila, nadam se da ste uživali i napišite mi jeste li koristili koji od ovih proizvoda! Pusa♥

32 komentara:

  1. Super stvari si kupila,posebno mi se sviđa olovka!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

  2. Divan haul, super stvarčice si kupila :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarčice su odlične!Obožavam Fa gelove za tuširanje jer koža posle tuširanja bude mekana i predivno miriše ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super stvarčice si uzela, a u olovku sam se zaljubila jer ja i usred ljeta nosim tamne nijanse. :D

    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su stvari! Dah mi oduzimaju ovi tuševi. Mogu reći da sam se ovog leta poprilično ispraksirala, iako sam koristila samo one sa četkicom, ali obavezno moram u skorije vreme nabaviti koji u olovci!

    Lifelover's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ću ih naučiti nanositi haha i hvala♥

      Izbriši
  6. Mislila sa da sam jedina koja ne ume da izvlači ajlajner hahah. :D U svakom slučaju srećno nam u pokušavanju da ispadne lepo.☺ Jedva čekam nešto više o korektoru!☺♥♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa tvoj post,najviše od ovih stvari sto si kupila mi se sviđa eyeliner i kompaktni puder.
    Ja imam od Balea za čišćenje isto ovako kao kod tebe samo sto je sa pjenom,a razmišljam da kupim i ovo kao kremu poslije čišćenja lica
    <3 Posjeti moj blog,učlanila sam se na tvoj nadam se da ces uzvratiti <3
    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Svi proizvodi se čine odlični, a koristila sam samo ove Fa gelove za tuširanje jer se i kod mene brzo troše :D
    Nadam se da ćeš nam javiti kakav je korektor i krema za ispiranje lica jer me stvarno zanima tj. htjela bih to kupiti :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlični proizvodi. Ja koristim ovaj tuš od Essenca i odličan je. Definitivno njihov najbolji tuš. :)♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post!Sve stvari izgledaju divno!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Super proizvode si kupila, jesi probala neutralizirati boju usana sa puderom pa tek tada nanijeti olovku? Možda bi bila svjetlija. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjajan post draga! Odlične proizvode si kupila. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post <3<3<3
    I blog ti je jako dobar,stay best <3

    ps. Počela sam pisati knjigu na zadnjem postu je kratak uvod,pa ako bi mogla pogledati i reći mi svoje mišljenje koje bi mi jako značilo <3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao obožavam Essence kao brend šminke, uvijek imaju nešto zanimljivo! Divan post i divne stvarčice. Učlanila sam se na tvoj blog :)
    -> Coat and cupcake

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlične si stvari uzela. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako mi se sviđa nijansa olovke za usne! A Fa gelove za tuširanje obožavam. Super si stvarčice kupila. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši